Mluví s vámi, což je dobré znamení... Zdá se, že vaše IP adresa je zde německá, ale pokoušíte se vybrat peníze na litevský bankovní účet. Hráli jste v kasinu z Litvy nebo Německa? Máte ověřenou svou německou adresu tam nebo adresu v Litvě?
Tady vidím jednoduchý problém. Přijímají hráče z Německa, ale nepřijímají hráče z Litvy. Pamatuji si, že když jsem pracoval v kasinu, byl tam zákazník z České republiky, nechali jsme si identifikovat jeho adresu a ID a pak si chtěl vybrat výhru na rakouský bankovní účet, protože tam pracoval a zaměstnanec mu posílal mzdu na tento bankovní účet. Bylo to možné, protože zaprvé, když je zákazník z jedné země, nemůžete poslat peníze do jiné, zadruhé by mohlo dojít k dalšímu problému, pokud by Rakousko bylo na seznamu omezených zemí.
They talk to you, which is a good sign... Your IP address seems to be German here, but you're trying to withdraw to a Lithuanian bank account. Have you played in the casino from Lithuania or Germany? Have your verified your German address there or an address in Lithuania?
I see a simple issue here. They accept players from Germany, but they don't accept players from Lithuania. I remember that when I worked in a casino, there was a customer from Czech Republic, we had his address and ID identified and then he wanted to withdraw winnings to an Austrian bank account, because he worked there and the employee used to send his salary to this bank account. It was possible, because first of all, when the customer is from one country, you can't send the money to another one, secondly, there could be an additional issue if Austria was on a restricted list of countries.
Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo: