Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaNevyplacena moje výhra

Nevyplacena moje výhra

 od maravudrag7
|
4 103 zobrazení 11 odpovědí |
|

Vyhrál jsem 3000 $ a stále to čeká na vyřízení, vybral jsem již dříve bez problémů, ale tentokrát mi ještě nezaplatili. Poslal jsem 2 e-maily s dotazem, kdy uvolní mé prostředky, bez odpovědi

Automaticky přeloženo:
maravudrag7

Ahoj,

Je mi líto, že teď čelíte takovému problému.

Řekl bych, že vaše větší výhry mohou vyvolat další ověření. V každém případě by vás kasino mělo informovat.

Můžete mi prosím poradit kasino? Bylo by užitečné vědět, kde se s tímto problémem setkáváte.


Automaticky přeloženo:

Allspinswin je kasino, které jsem v minulosti mnohokrát vybral a vždy bylo rychlé, ale nikdy ne tak dlouho. Obdržel jsem e-mail s upozorněním, že můj výběr byl zkontrolován a oni by mi poradili s případnými aktualizacemi. To se nikdy v minulosti nestalo, takže doufám, že dopadnou dobře. Byl také zaslán e-mail s upozorněním, že všechny mé dokumenty byly schváleny a aktualizovány

Automaticky přeloženo:
maravudrag7

Ahoj,

Řekl bych, že pokud jste pravidelně aktualizováni, je vše v pořádku. Možná je to už docela dlouho, co byl váš účet plně ověřen, takže kasino prostě potřebovalo aktualizaci. Prosím, dejte nám vědět, až obdržíte výhru.

Bude to brzy, doufám.


Automaticky přeloženo:
Radka

Radka dobrá zpráva allspinswin mi poslali e-mail, že zpracovali můj výběr a znovu si získali moji důvěru a zůstanou s nimi i nadále.

Děkuji, že jste mě vyslechli a odpověděli

Vinka

Automaticky přeloženo:
maravudrag7

Ahoj,

dobré vědět - gratuluji! 🙂

Jaký byl prosím důvod tohoto občasného zpoždění?


Automaticky přeloženo:
Radka

Nejste si jisti, možná, jak řekli právě při kontrole mého odstoupení od smlouvy. Nyní se mi vrátila víra v allspinswin, protože to bylo moje hlavní kasino, které hraji.

Děkuji za poslech.

Vinka

Automaticky přeloženo:
maravudrag7

Řekl bych, že je důležité, abyste přístup kasina považovali za rozumný. 🙂

Pokud někdy zažijete něco, co stojí za zmínku a sdílení, vraťte se a dejte nám vědět 👍

Automaticky přeloženo:

Jen laskavé připomenutí: použijte prosím tlačítko "odpovědět", jinak osoba, které jste psali, nedostane upozornění. Děkuji 🙂

Mohu prosím vědět, zda byl váš účet plně ověřen? Řekl bych, že 17 dní je docela moc.

Jaké jsou prosím nejnovější informace z kasina?

Automaticky přeloženo:
Radka

Ahoj, děkuji za to. Dnes mi bylo oznámeno, že můj výběr byl zpracován dnes. Zpoždění bylo způsobeno technickým problémem na straně jejich poskytovatelů plateb.

Automaticky přeloženo:
maravudrag7

Ahoj Maro, jak dlouho jim to trvalo zaplatit? Momentálně mám výběr, který čeká na 17 pracovních dní.

Automaticky přeloženo:
Bundyballz

Zajímalo by mě, jestli máte z kasina nějaký důvod?

Asi to za tu reklamaci stojí. 🤔

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky