Ahoj, je škoda, že jsi se dostal do tak nepříjemné situace. Mohu se zeptat, hráli jste s bonusem nebo jen se skutečnými penězi? Poskytlo vám kasino důvod, proč chtělo uzavřít váš účet?
Každopádně pokud si myslíte, že je to chyba kasina a neudělali jste nic špatného, doporučil bych vám podat stížnost, stačí kliknout na tento odkaz a otevřít zde: https://es.casino.guru/quejas
V rámci stížnosti je zde další užitečný odkaz na průvodce, který by se vám mohl hodit: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
Náš tým se vám pokusí pomoci vyřešit vaši situaci a důkazy, které máte, určitě oceníme.
Doufám, že se Vaše situace vyřeší a nebudete mít další negativní zkušenosti. Myslíte, že byste nás mohli informovat o tom, jak se vaše situace vyvíjí? Zatím hodně štěstí.
Hi, that's unfortunate that you got into such an uncomfortable situation. May I ask, did you play with the bonus or just with real money ? Did the casino give you a reason why they wanted to close your account ?
Anyway, if you think it is the casino's fault and you did nothing wrong, I would recommend that you file a complaint, just click on this link and open it here: https://es.casino.guru/quejas
As part of the complaint, here is another useful link to a guide that you might find helpful: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
Our team will try to help you solve your situation and the evidence you have will be definitely appreciated.
I hope your situation will be resolved and you will not have any more negative experiences. Do you think you could update us on how your situation is going ? Good luck for now.
Automaticky přeloženo: