Poslal jsem zde stížnost na toto, ale zatím to nebylo zveřejněno…
Toto kasino jsem používal od roku 2021, asi po 1 roce používání mě začali ohledně zodpovědného hraní, limitů atd.
Mluvil jsem s nimi po telefonu a oni mi dali limit 300 liber měsíčně a řekli, že pokud budu potřebovat víc, musím doložit svůj příjem. Řekl jsem, že to nebude nutné.
Od té doby jsem téměř každý měsíc vložil a prohrál 300 GBP, několikrát jsem provedl výběr a oni zaplatili. Žádné velké výhry, obvykle jsem jen zlomil své peníze nebo dostal téměř mé peníze zpět.
Hrál jsem se 150 £ a vybral 800 £. Pak jsem zkontroloval své e-maily a oni mi po odstoupení napsali, že musím poskytnout spoustu informací, jinak nedostanu žádné výběry.
Znamená to tedy, že kdybych prohrál, vrátili by mi peníze? Pokud mám problém s výběrem, proč přijali mé vklady? Poslal jsem jim dokumenty, ale stále se kontrolují. Mají 15 stran mých bankovních výpisů! Proč bych jim měl dávat tolik informací, jen abych si vyzvedl své výhry?
Dokáže si někdo představit, že půjdete do skutečného kasina, koupíte žetony, vsadíte na výhru a necháte je říct, že nemůžete mít své výhry nebo dokonce své původní peníze, pokud neposkytnete určité informace? Je to směšné. Pokud mají problém s vaším účtem, neměli by v první řadě povolit žádné transakce.
Myslím, že využívají pravidla UKGC a jen okrádají zákazníky.
I submitted a complaint about this here but it hasn’t been published yet…
I used this casino since 2021, about 1 year into using them they started on me about responsible gambling, limits, etc.
I spoke with them on the phone and they gave me a £300 a month limit and said if I need more I have to prove my income. I said that won’t be necessary.
Almost every month since then I deposited and lost the £300, a couple of times I made withdrawals and they paid. No big winnings, usually just broke even or got almost my money back.
I played with £150 and withdrew £800. Then I checked my emails and they had written to me after I withdrew saying I need to provide a lot of information or I won’t get any withdrawals.
So does this mean that if I had lost they would have returned my money? If there is an issue with me withdrawing, why did they accept my deposits? I have sent them documents but they are still reviewing. They have 15 pages of my bank statements! Why should I have to give them so much information just to collect my winnings?
Can anyone imagine going to a real casino, buying chips, placing a winning bet and have them say you can’t have your winnings or even your original money unless you provide certain information? It’s ridiculous. If they have an issue with your account they should not allow any transactions in the first place.
I think they are taking advantage of the UKGC rules and just robbing customers now.
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: