Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s MrQ Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Toto kasino jsem používal od roku 2021, asi po 1 roce používání mě začali ohledně zodpovědného hraní, limitů atd.
Mluvil jsem s nimi po telefonu a oni mi dali limit 300 liber měsíčně a řekli, že pokud budu potřebovat víc, musím doložit svůj příjem. Řekl jsem, že to nebude nutné.
Od té doby jsem téměř každý měsíc vložil a prohrál 300 GBP, několikrát jsem provedl výběr a oni zaplatili. Žádné velké výhry, obvykle jsem jen zlomil své peníze nebo dostal téměř mé peníze zpět.
Hrál jsem se 150 £ a vybral 800 £. Pak jsem zkontroloval své e-maily a oni mi po odstoupení napsali, že musím poskytnout spoustu informací, jinak nedostanu žádné výběry.
Znamená to tedy, že kdybych prohrál, vrátili by mi peníze? Pokud mám problém s výběrem, proč přijali mé vklady? Poslal jsem jim dokumenty, ale stále se kontrolují. Mají 15 stránek mých bankovních výpisů! Proč bych jim měl dávat tolik informací, jen abych si vyzvedl své výhry?
Dokáže si někdo představit, že půjdete do skutečného kasina, koupíte žetony, vsadíte na výhru a necháte je říct, že nemůžete mít své výhry nebo dokonce své původní peníze, pokud neposkytnete určité informace? Je to směšné. Pokud mají problém s vaším účtem, neměli by v první řadě povolit žádné transakce.
Myslím, že využívají pravidla UKGC a jen okrádají zákazníky.
I used this casino since 2021, about 1 year into using them they started on me about responsible gambling, limits, etc.
I spoke with them on the phone and they gave me a £300 a month limit and said if I need more I have to prove my income. I said that won’t be necessary.
Almost every month since then I deposited and lost the £300, a couple of times I made withdrawals and they paid. No big winnings, usually just broke even or got almost my money back.
I played with £150 and withdrew £800. Then I checked my emails and they had written to me after I withdrew saying I need to provide a lot of information or I won’t get any withdrawals.
So does this mean that if I had lost they would have returned my money? If there is an issue with me withdrawing, why did they accept my deposits? I have sent them documents but they are still reviewing. They have 15 pages of my bank statements! Why should I have to give them so much information just to collect my winnings?
Can anyone imagine going to a real casino, buying chips, placing a winning bet and have them say you can’t have your winnings or even your original money unless you provide certain information? It’s ridiculous. If they have an issue with your account they should not allow any transactions in the first place.
I think they are taking advantage of the UKGC rules and just robbing customers now.
Váš názor zní docela rozumně, ale vyzývám vás, abyste se podívali na tento bezplatný e-kurz zaměřený na AML:
https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification
"Neadekvátní kontrola zdroje finančních prostředků (PoSoF) může být vážným porušením požadavků AML . Kasina často umožňují zákazníkovi hrát hazardní hry, zatímco jsou vedeni do tmy ohledně zdroje svých peněz, které mohly snadno získat nelegálně. Casumo ( pokuta 5,85 milionů £ nebo 7,1 milionů $) a Betfred (pokuta 322 000 £ nebo 390 000 $) oba šli stejnou cestou."
Existují určité právní důvody, proč musí kasino použít „proti" hráčům. Pokud se domníváte, že kasino jedná nespravedlivě, odešlete stížnost:
Your opinion sounds quite reasonable, but I urge you to check out this free e-course focused on the AML:
https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification
"Inadequate proof of source of funds (PoSoF) checks can be a serious violation of AML requirements. Casinos often allow a customer to gamble while being led into the dark about the source of their money, which could easily have been obtained illegally. Casumo (fined £5.85m or $7.1m) and Betfred (fined £322k or $390k) both went down the same road."
There are some legal reasons the casino must utilize "against" the players. If you believe the casino is acting unfairly though, please - submit a complaint:
Poslal jsem zde stížnost na toto, ale zatím to nebylo zveřejněno…
Toto kasino jsem používal od roku 2021, asi po 1 roce používání mě začali ohledně zodpovědného hraní, limitů atd.
Mluvil jsem s nimi po telefonu a oni mi dali limit 300 liber měsíčně a řekli, že pokud budu potřebovat víc, musím doložit svůj příjem. Řekl jsem, že to nebude nutné.
Od té doby jsem téměř každý měsíc vložil a prohrál 300 GBP, několikrát jsem provedl výběr a oni zaplatili. Žádné velké výhry, obvykle jsem jen zlomil své peníze nebo dostal téměř mé peníze zpět.
Hrál jsem se 150 £ a vybral 800 £. Pak jsem zkontroloval své e-maily a oni mi po odstoupení napsali, že musím poskytnout spoustu informací, jinak nedostanu žádné výběry.
Znamená to tedy, že kdybych prohrál, vrátili by mi peníze? Pokud mám problém s výběrem, proč přijali mé vklady? Poslal jsem jim dokumenty, ale stále se kontrolují. Mají 15 stran mých bankovních výpisů! Proč bych jim měl dávat tolik informací, jen abych si vyzvedl své výhry?
Dokáže si někdo představit, že půjdete do skutečného kasina, koupíte žetony, vsadíte na výhru a necháte je říct, že nemůžete mít své výhry nebo dokonce své původní peníze, pokud neposkytnete určité informace? Je to směšné. Pokud mají problém s vaším účtem, neměli by v první řadě povolit žádné transakce.
Myslím, že využívají pravidla UKGC a jen okrádají zákazníky.
I submitted a complaint about this here but it hasn’t been published yet…
I used this casino since 2021, about 1 year into using them they started on me about responsible gambling, limits, etc.
I spoke with them on the phone and they gave me a £300 a month limit and said if I need more I have to prove my income. I said that won’t be necessary.
Almost every month since then I deposited and lost the £300, a couple of times I made withdrawals and they paid. No big winnings, usually just broke even or got almost my money back.
I played with £150 and withdrew £800. Then I checked my emails and they had written to me after I withdrew saying I need to provide a lot of information or I won’t get any withdrawals.
So does this mean that if I had lost they would have returned my money? If there is an issue with me withdrawing, why did they accept my deposits? I have sent them documents but they are still reviewing. They have 15 pages of my bank statements! Why should I have to give them so much information just to collect my winnings?
Can anyone imagine going to a real casino, buying chips, placing a winning bet and have them say you can’t have your winnings or even your original money unless you provide certain information? It’s ridiculous. If they have an issue with your account they should not allow any transactions in the first place.
I think they are taking advantage of the UKGC rules and just robbing customers now.
Stížnost byla zveřejněna - můžete si ji prohlédnout zde:
https://casino.guru/mrq-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received
The complaint has been published - you can view it here:
https://casino.guru/mrq-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.