Ahoj,
Mám pocit, že jste zástupce kasina. To je dobře, že se snažíte hráči pomoci, ale také mám pocit, že ještě nejste úplně obeznámeni s fórem a jeho funkcemi. To je v pořádku, jsem tu, abych vám pomohl. 🙂
Toto fórum nepodporuje osobní zprávy , takže by bylo dobré, kdybyste hráči sdělili, na jakou e-mailovou adresu vám má posílat své přihlašovací údaje .
Dalším bodem je, že váš účet musí být ručně synchronizován se značkou/značkami, které zde chcete zastupovat, pamatujte prosím na pravidla:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Mezi ostatní:
2) Váš účet na fóru musí být ručně synchronizován se značkami kasin, které zastupujete. Musíte nám poslat názvy těchto značek a své uživatelské jméno (nebo e-mailovou adresu) do fóra na forum(at)casino.guru. Poté budeme moci synchronizovat váš účet na fóru se všemi značkami kasin. Musíte nás také kontaktovat z oficiální adresy kasina nebo z e-mailové adresy společnosti, která je zodpovědná za marketingovou agendu v daných značkách kasin.
Neváhejte mě kontaktovat na radka@casino.guru
Pokud potřebujete další pomoc, stačí to uvést v e-mailu, prosím 🙂
Měj se dobře!
Hello there,
I get the feeling that you are the casino representative. That's good that you try to help out the player, but I also feel that you are not quite familiar with the forum and its feature yet. That's all right, I'm here to help you. 🙂
This forum doesn't support personal messages, so it would be good if you advise the player on which email address they are supposed to send you their credentials, please.
Another point is that your account has to be manually synced with the brand/brands you wish to represent here, please mind the rules:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Among the rest:
2) Your forum account needs to be manually synched with casino brands that you represent. You need to send us names of these brands and your forum username (or e-mail address) to forum(at)casino.guru. Then we'll be able to synch your forum account with all the casino brands. You also need to contact us from an official casino address or from an e-mail address of a company that is responsible for marketing agenda in given casino brands.
Feel free to contact me at radka@casino.guru
If you need further help, just mention that in the email, please 🙂
Stay well!
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: