FórumKasinamr.play Casino - všeobecná diskuze

mr.play Casino - všeobecná diskuze

před rokem od stevetemple8888
|
2248 zobrazení 9 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s mr.play Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Mohli byste se blíže podívat na tento web? Chystám se podat stížnost, ale chci ještě pár týdnů počkat. Podívejte se na trustpilot a zjistěte, co lidé říkají. Mám pocit, že ppl potřebuje vědět, co se děje. Tato stránka není správná. Právě tam mám spoustu peněz

Automaticky přeloženo:
stevetemple8888
před rokem

Dobrý den, stevetemple8888 , mohu vás laskavě požádat o zaslání vašeho uživatelského jména Mr.Play Casino pro další šetření na naší straně?

Díky předem.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ozvu se vám za pár dní a chci vidět, jak to dopadne. Oceňuji rychlou odpověď, ale už se mohu dokonce přihlásit. Recenze, které máte, jsou stránky za stránkami s jednohvězdičkovými recenzemi na dvou různých místech. Chci dát nějaký čas navíc, abych zjistil, jestli dostanu zaplaceno bez cíleného vyšetřování. Už nějakou dobu hraji loajálně s myplay, nemám problémy, ale nezkoušel jsem vydělat peníze. Podívejte se sami na recenze pilotního programu důvěry. A vaše stránky by se dnes celý den ani nenačetly, váš ověřovací proces byl noční můrou. Nemám rád, když se cítím jako zločinec. Chápu, že máte nějakou práci, pokud existuje malá pravděpodobnost, že dojde k praní nebo k něčemu jinému, ale zdá se, že je to trochu moc. Ozvu se za pár dní. A znovu oceňuji váš zájem, jen doufám, že je skutečný. Vrátím se ve čtvrtek, abych pokračoval v této konverzaci, dejte trochu času, abych viděl, jak to dopadne, ale jako bych se právě teď nemohl 18 hodin přihlásit, stránka se ani nenačte, možná to dokážu vysvětlit hned teď ? dík

Automaticky přeloženo:
mr.play Casino
před rokem

Omlouvám se, že jsem neodpověděl na správném místě, určitě to uvidíte níže

Automaticky přeloženo:
stevetemple8888
před rokem

Děkujeme za vaši věrnost a vaše návrhy. Nicméně nejlepší způsob, jak vám pomoci, je mít své uživatelské jméno Mr.Play Casino a porozumět celému obrazu.

Ještě jednou předem děkuji.

Automaticky přeloženo:
mr.play Casino
před rokem

Ano, za pár dní se vrátím a podělím se s vámi o informace. Musíte pochopit, že chci zjistit, zda se to samo o sobě zpracuje správně, aniž by byla zapojena stránka třetí strany. Sám jako majitel firmy vím, co to obnáší poskytovat dobré služby zákazníkům a jak mohou recenze udělat nebo zničit společnosti. Pokud se mé problémy vyřeší během dvou dnů, stále se vrátím a sdělím vám, že jsem byl řádně vyplacen. Pokud je to 48 hodin, mělo by to být 48 hodin, neměli byste si na stránky, jako je tato, stěžovat, abyste upoutali pozornost. Je spousta nešťastných lidí s vaší mrplay a většina říká to samé. Že neplatíte. Doufám, že se mýlí, zejména pokud jde o 7 000 hotovost a více v rovnováze. Promluv si s tebou ve středu. Doufám , že se vaše stránky načítají , abych mohl ve středu mluvit se zákaznickým servisem a poskytnout další informace . dík

Automaticky přeloženo:
stevetemple8888
před rokem

Velmi dobře, věřím, že náš tým se snaží odpovědět nejlepším způsobem v časovém rámci. Nicméně, pokud byste chtěli, abych se na to pokusil podívat i z mé strany a snad celý proces urychlil, opět bych potřeboval vaše uživatelské jméno Mr.Play.

Hezký den.

Automaticky přeloženo:
mr.play Casino
před rokem

Ahoj,

Mám pocit, že jste zástupce kasina. To je dobře, že se snažíte hráči pomoci, ale také mám pocit, že ještě nejste úplně obeznámeni s fórem a jeho funkcemi. To je v pořádku, jsem tu, abych vám pomohl. 🙂

Toto fórum nepodporuje osobní zprávy , takže by bylo dobré, kdybyste hráči sdělili, na jakou e-mailovou adresu vám má posílat své přihlašovací údaje .

Dalším bodem je, že váš účet musí být ručně synchronizován se značkou/značkami, které zde chcete zastupovat, pamatujte prosím na pravidla:

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

Mezi ostatní:

2) Váš účet na fóru musí být ručně synchronizován se značkami kasin, které zastupujete. Musíte nám poslat názvy těchto značek a své uživatelské jméno (nebo e-mailovou adresu) do fóra na forum(at)casino.guru. Poté budeme moci synchronizovat váš účet na fóru se všemi značkami kasin. Musíte nás také kontaktovat z oficiální adresy kasina nebo z e-mailové adresy společnosti, která je zodpovědná za marketingovou agendu v daných značkách kasin.

Neváhejte mě kontaktovat na radka@casino.guru

Pokud potřebujete další pomoc, stačí to uvést v e-mailu, prosím 🙂

Měj se dobře!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
stevetemple8888
před rokem

Ahoj,

Věřím, že problém byl vyřešen a hotovost vyřízena.

Omluvte se za případné nepříjemnosti.

Měj hezký den.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky