Dovolte mi přidat váš pohled na vaši nevyřešenou stížnost :
"Vážený buiaramosi5287,
V souladu s naším kodexem spravedlivého hazardu si myslíme, že případy, jako je tento, by měly být posuzovány individuálně. Zdá se, že bylo uzavřeno pouze několik sázek, které porušily pravidlo, takže je zcela možné, že šlo z vaší strany o skutečné nedorozumění a nezískali z toho žádnou nespravedlivou výhodu. Proto nemusí být úplně fér vám v tomto případě zabavit celý zůstatek.
Kasino prohlásilo, že si přeje zachovat svůj postoj k této záležitosti, a proto bude stížnost uzavřena jako „nevyřešená". Chápu, že to není uspokojivé řešení vašeho problému. Snížení hodnocení způsobené nevyřízenými stížnostmi však může pomoci změnit přístup kasina. Pokud se kasino rozhodne reagovat, znovu otevřeme stížnost a budete informováni e-mailem.
Mezitím vám doporučuji kontaktovat eCOGRA – službu alternativního řešení sporů ( https://ecogra.org/contact-us/ ), a podat jí stížnost. Spolupracuje s Maltským úřadem pro hazardní hry a má lepší možnosti a nástroje, jak hráčům pomoci. Dalším krokem by bylo kontaktovat samotný Malta Gaming Authority ( https://www.mga.org.mt/player-hub/lodge-a-complaint/ ). Dejte mi prosím vědět, jak ADR odpovědělo ( adam.m@casino.guru )."
Máte s nimi snad štěstí?
Allow me to add your point of view to your unresolved complaint:
"Dear buiaramos5287,
In accordance with our fair gambling codex, we think that cases such as this should be assessed individually. It seems that only a few bets were made that broke the rule, so it is entirely possible that this was a genuine misunderstanding on your part, and there was no unfair advantage gained from this. Therefore, it may not be entirely fair to confiscate the entire balance from you in this case.
The casino has stated that it wishes to maintain its position regarding this matter, and so the complaint will be closed as 'unresolved'. I understand this isn't a satisfactory solution to your issue. However, the decrease in the rating caused by unresolved complaints might help to change the casino's approach. If the casino decides to react, we will reopen the complaint, and you will be notified by email.
In the meantime, I recommend you contact eCOGRA – an alternative dispute resolution service (https://ecogra.org/contact-us/), and submit a complaint to them. It collaborates with the Malta Gaming Authority and has better options and tools to help players. The next step would be contacting the Malta Gaming Authority itself (https://www.mga.org.mt/player-hub/lodge-a-complaint/). Please let me know how the ADR responded (adam.m@casino.guru)."
Any luck with them, perhaps?
Automaticky přeloženo: