FórumKasinaMega Dice Casino - všeobecná diskuze

Mega Dice Casino - všeobecná diskuze

před 8 měsíci od itsaduckquack
|
1402 zobrazení 18 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 8 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Mega Dice Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 8 měsíci

Tato stránka je doslova podvod. Téměř nulové RTP (ne, neočekávám, že odejdu s neuvěřitelným množstvím výher), ale kdykoli vyhrajete, je to absolutní minimum (pokud vůbec něco). Snadnost transakcí nic nenahradí, pokud pokaždé, když vsadíte, dostanete na oplátku 0. Tato stránka je propastná a ani mi nemůže (přinejmenším) poskytnout důvod, proč pokračovat v hazardních hrách. Prostě totální podvod. Stačí vložit a rozloučit se se vším, co tomuto kasinu dáte.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Legitimní podvodné webové stránky používající duplicitní sloty, vyhněte se za každou cenu

Automaticky přeloženo:
w2h9tcx2r6
před 3 měsíci

Ahoj, podle toho, co popisuješ, to pravděpodobně není nejlepší zážitek z kasina.

Ale pokud mohu vědět, na základě čeho si myslíte, že mají falešné sloty? Máte na to nějaký důkaz nebo jste prohráli a máte pocit, že jsou falešné? Ptám se, protože to je nejčastější věc, se kterou hráči přicházejí a není to příliš objektivní. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Toto kasino mě obvinilo z používání několika účtů - což jsem nikdy neudělal, po kontrole dokumentů vzali všechny peníze a také to dokázali nějak prokázat třetím stranám, jak? Nevím, nikdo neřekne, jejich držitel licence mlčí, 60 dní ignorován, na mnoha reklamačních webech mají velmi nízké hodnocení, ale tady je z nějakého důvodu extrémně vysoké, je deprimující, že téměř všechny moje peníze byly ode mě převzato a navíc pod nějakými stupidními záminkami jsem u nich nepoužil ani promo, proč bych si s nimi měl zakládat účty znovu? absurdní

Automaticky přeloženo:
fonwild
před 2 měsíci

Hele, podle toho, co popisuješ, mám pocit, že tvůj případ, který tu píšeš, se týká reklamace , kterou jsi u nás měl a skončila jako neoprávněná.

Bohužel nám kasino poskytlo dostatek důkazů a vyzkoušelo dost věcí, aby to tak dopadlo.

Pavel také napsal, že to probíral s ostatními kolegy a rozhodnutí je zřejmě neměnné.

Je mi líto, jak to dopadlo, ale na druhou stranu si musíte dávat pozor, abyste neporušili nějaká pravidla.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Bohužel nemám právo dostávat žádné důkazy, věřím Pavle, ale také se domnívám, že konkrétně v tomto kasinu byla porušena má práva, neodmítl jsem ověřovací proces a také jsem se neodmítl zúčastnit jakéhokoli vyšetřování mého případu. Ale můj názor nikoho nezajímá, nedali mi ani můj vklad, vlastní peníze. Proto je můj názor popsán výše, kasino přijímá vklad a obviňuje mě z porušování jejich pravidel, přičemž se mnou o tomto problému nikdy nediskutuje, pouze poskytuje informace třetím stranám. Ztratit tolik peněz je pro mě katastrofa, nechápu pozici kasina a těžko se smiřuji s tím, že peníze, které vydělám v reálném životě, mi mohou být takhle odebrány v online kasino.


Nemohu ani napsat špatnou recenzi, ačkoliv divákům jen sděluji svou situaci. Ve kterém jsem provedl vklad, hrál, prošel ověřovacím procesem, obdržel jsem oznámení z online kasina o porušení pravidel, byl v mých žádostech zcela ignorován a pouze s pomocí třetích stran obdržel potvrzení o mých porušeních, které ? A ani tady nemám právo něco zjišťovat. Nepíšu nic negativního ani nikoho neurážím, mám právo být tady slyšet? Doufám

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
fonwild
před 2 měsíci

Chápu, jak se na to díváte, ale často kasina s hráči nesdělí konkrétní důvod, proč porušili pravidla, protože by si tím mohli ublížit. Jsem rád, že Pavlovi věříte, a jak jsem řekl, řešil to s dalšími kolegy, kteří se zabývali vaším případem. Ani z naší strany to nebylo unáhlené rozhodnutí a snažili jsme se vše rozhodnout tak, abychom měli čisté svědomí.

Také recenze, kterou jste se pokusili vložit, byla vyřešena na základě reklamace, která byla vyřízena jako neoprávněná. Proto jste byli odmítnuti, protože kdykoli má hráč stížnost, čekáme, jak to dopadne, a podle toho rozhodneme o uživatelské recenzi.

Myslím, že pochopíte, že máme také procesy a postupy, které dodržujeme, abychom zachovali vše spravedlivé jak pro hráče, tak pro kasino.

Je mi líto, jak to dopadlo, ale bohužel se nedalo nic jiného dělat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Naprosto tě chápu, toto vlákno jsem bral jako diskuzi o kasinu, tak se tady bavím jen na toto téma, nežádám tě, abys mi znovu pomohl a přehodnotil situaci, dostal jsem jasnou odpověď, že nic nemůže hotovo a pokusím se to vyřešit jinak. Nejzajímavější je, že jejich regulátor na mé stížnosti nereaguje, myslel jsem si, že regulátor a držitel licence takových online kasin se snaží takovým situacím pomoci nebo pochopit, ale bohužel v mém případě tomu tak vůbec není , jen ty jsi se mi snažil pomoci. To mě také nutí si myslet, že licence není nic jiného než zaškrtnutí, možná se pletu, ale je překvapivé, proč nemohu kontaktovat úředníky

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Můžete mi prosím vysvětlit, proč se po nasbírání černých bodů pro toto online kasino v jiné stížnosti jeho hodnocení nezměnilo? bylo to 8,3, hodnoceno jako vysoké, poslední stížnost jiného hráče kasino ignorovalo a byly uděleny černé body, ale hodnocení se stále nezměnilo

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Naprosto tě chápu, toto vlákno jsem bral jako diskuzi o kasinu, tak se tady bavím jen na toto téma, nežádám tě, abys mi znovu pomohl a přehodnotil situaci, dostal jsem jasnou odpověď, že nic nemůže hotovo a pokusím se to vyřešit jinak. Nejzajímavější je, že jejich regulátor na mé stížnosti nereaguje, myslel jsem si, že regulátor a držitel licence takových online kasin se snaží takovým situacím pomoci nebo pochopit, ale bohužel v mém případě tomu tak vůbec není , jen ty jsi se mi snažil pomoci. To mě také nutí si myslet, že licence není nic jiného než zaškrtnutí, možná se pletu, ale je překvapivé, proč nemohu kontaktovat úředníky

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jsem rád, že si rozumíme. Napsali jste úřadu na správný e-mail? Vím, že hráčům někdy chvíli trvá, než dostanou odpověď a na některé licence nedostanou žádnou, takže v takových případech je to docela smutné. Kdy jsi jim napsal?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Můžete mi prosím vysvětlit, proč se po nasbírání černých bodů pro toto online kasino v jiné stížnosti jeho hodnocení nezměnilo? bylo to 8,3, hodnoceno jako vysoké, poslední stížnost jiného hráče kasino ignorovalo a byly uděleny černé body, ale hodnocení se stále nezměnilo

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Pokud máte na mysli poslední stížnost, index bezpečnosti bude v nejbližší době upraven a kasino to hodně ovlivní, takže se nemusíte bát, že se nic nestane.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

complaints@curacao-egaming.com

complaints@gaming-curacao.com

info@gaming-curacao.com

Bylo to kolem 4. června, dostal jsem od nich jen jednu odpověď, poslali mi formulář pro spor, abych to vyplnil, já ho vyplnil a tentýž den jim ho poslal zpět, takže už je to asi 62 dní a žádná odpověď od nich . Také jsem se snažil přijít na to, proč jsem od nich nedostal odpověď a zhruba jednou týdně jsem jim psal, všechny mé požadavky na těchto 62 dní byly ignorovány. Jsem zdrcen a nic jiného necítím, jelikož toto kasino není pod jurisdikcí mé země, nemohu se ani obrátit na soud, držitel licence mlčí, regulátor mlčí, je to zvláštní situace.


Ukazuje se, že úředníky odpovědné za vydávání licencí a kontrolu tohoto online kasina absolutně nezajímá. Vydali licenci a co bude dál, už není důležité. Opět se mohu mýlit a možná jsem to já, koho pronásleduje špatná životní dráha, ale v jiných případech se vyskytly situace, kdy se regulátor snažil v podobných situacích pomoci, nelze to s jistotou vědět.

Automaticky přeloženo:
fonwild
před 2 měsíci

Tak jsi pak napsal na ty dobré emaily. Ale bohužel to tak někdy je a hráči nedostanou žádnou odpověď. Někdy je to až po dlouhé době, pokud vyšetřují spoustu případů. Vím, že není uklidňující, když o nikom tak dlouho neslyším, ale možná bych ještě měl trochu naděje, i když dva měsíce by stačily. Pokud se nic neděje, tak alespoň máte zkušenosti a v kasinech už s touto licencí pravděpodobně hrát nebudete. Kéž by to dopadlo jinak

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Bohužel téměř všechna online kasina, která se mi líbí, mají tuto licenci, jako je luckyblock, wsmcasino, bitubet, caibo. Všechna tato kasina jsou si navzájem velmi podobná, mají stejnou licenci a možná i jejich akce se liší, ale už teď se bojím hrát kdekoli v takových online kasinech. Za poslední 3 roky jsem toho hrál hodně, ale tohle je poprvé, co jsem se s tím setkal.

Automaticky přeloženo:
fonwild
před 2 měsíci

Proto bych doporučil, pokud nemáte v kasinu problémy, u něj zůstat. Pokud budou výběry v rozumném čase a vše půjde jak má, tak by nebyl důvod, abych měnil. Pokud hráči experimentují, je dobré být informováni o kasinu, kde hrají, i když někdy ani to nemusí být zárukou, že se nic nepříjemného nestane.

Každopádně to můžete eliminovat a vybrat si, jestli do něčeho takového vložíte své peníze.

Takže pokud se něco změní, určitě mi dejte vědět.

Budu tady. 😕

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jde o jinou emailovou adresu, kterou používal můj syn, ne tu, se kterou si píšu sem

Dobrý den, píši Vám 2 měsíce ohledně mého syna, je mu 16 let a nemá oprávnění hrát, zaregistroval se na Váš web s mojí emailovou adresou a vložil tam a prohrál celkem 120 335 114 a také vybral 45 818 947 Solana jednou.


To bylo provedeno bez ověření (v příloze je záznam obrazovky, který potvrzuje, že účet nebyl nikdy ověřen). V jejich podmínkách je uvedeno, že pokud hrají nezletilí, peníze mohou být vráceny.

(16. Hazardní hry nezletilými

16.1 Pokud máme podezření nebo obdržíme oznámení, že jste v současné době mladší 18 let nebo jste byli mladší 18 let (nebo jste nedosáhli plnoletosti podle zákonů jurisdikce, která se na vás vztahuje), když jste uzavírali sázky prostřednictvím Služby , bude váš účet pozastaven, takže nebudete moci uzavírat žádné další sázky ani provádět jakékoli výběry ze svého účtu. Poté záležitost prošetříme, včetně toho, zda jste sázeli jako zástupce nebo jinak sázeli jménem osoby mladší 18 let (nebo osoby mladší 18 let (nebo osoby, která nedosáhla zletilosti podle zákonů jurisdikce, která se na vás vztahuje). Pokud se zjistí, že: (a) v současné době jste, (b) nebyli jste v rozhodné době mladší 18 let nebo nedosáhli plnoletosti, nebo (c) jste sázeli jako zástupce nebo na příkaz osoba mladší 18 let nebo věková hranice zletilosti, která se na vás vztahuje:

všechny výhry aktuálně připsané nebo připsané na váš účet propadnou;

jakékoli výhry, které jste dosáhli sázením prostřednictvím Služby, když jste byli nezletilí, nám musí být na požádání vyplaceny (pokud toto ustanovení nedodržíte, pokusíme se uhradit veškeré náklady spojené s vymáháním těchto částek); a/nebo

všechny finanční prostředky vložené na váš účet, které nejsou výherní, vám budou vráceny NEBO zadrženy, dokud nedosáhnete 18 let podle našeho výhradního uvážení. Vyhrazujeme si právo odečíst transakční poplatky z částky, která má být vrácena, včetně transakčních poplatků za vklady na váš účet megadice.com, který jsme pokryli.)

Protože je stále nezletilý a také porušili své zásady tím, že neověřili odstoupení (9.3. Vyhrazujeme si právo požadovat ověření totožnosti s fotografií nebo adresy nebo provést dodatečné ověřovací postupy (např. vyžádání selfie od vás, zprostředkování ověřovacího hovoru), atd.), abychom si ověřili vaši totožnost před tím, než provedeme výběry z vašeho účtu. Vyhrazujeme si také právo provést ověření identity kdykoli během vašeho obchodního vztahu s námi.)


Požaduji plnou náhradu.


Už jsem ti poslal jeho pas e-mailem.

A můj taky.


Žádám vás, abyste mi vrátili Solana, kterou jsem vložil, mínus výběr (45,818947 Sol).

To by bylo celkem 74,516167 Solana

Na tohle

Adresa: FijFMAeB1AURhQNBKmvfnu3bDomuFhzPMLfjAjgMZYp8


Pokud nevyhoví mým požadavkům, podniknu proti nim právní kroky a předám všechny své nahrávky a důkazy příslušnému oddělení.


V příloze naleznete záznam obrazovky o tom, že účet nebyl nikdy ověřen, a také odeslanou excelovou tabulku s historií transakcí.


Porušili jste své pokyny a dali jste nezletilému šanci hrát ve vašem kasinu. Pokud nedostanu zpět 74.516167 Solana, ukazuje to také, že podporujete hazardní hry mezi nezletilými. A páchají zločin po celém světě.


A já nechci kostky 499,5, chci zpátky celou 74.516167 Solana, kterou zaplatil můj nezletilý syn!



S pozdravem


Automaticky přeloženo:
luexdi
před měsícem

Řeč je o megadice.com


Automaticky přeloženo:
luexdi
před měsícem

Ahoj. Je mi líto, že slyším o této situaci s vaším synem.

Bohužel, protože porušil pravidla, která má většina online kasin a hrát mohou pouze hráči starší 18 let, opravdu si nejsem jistý, jak by se kasino mělo nyní chovat.

Proto bych vám rád navrhl, abyste se obrátili na náš tým pro stížnosti, aby vám s tímto případem pomohl. Napište prosím email na a dej nám vědět, jak to jde.

Určitě si počkáme na výsledek této situace.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky