Ano, ale hráli byste ještě někdy v kasinu? Kde by na své peníze museli čekat týdny? Nemyslím si. Doufám, že to vidí mnoho hráčů a nechtějí toto mučení zažít. Nemůžete se zeptat manažera kasina Madmoneycasino na Skype? Co se děje s našimi penězi?
Yes, but would you ever play in a casino again. Where they would have to wait weeks for their money? I do not think so. I hope that many players see this and don't want to experience this torture. Can't you ask a Madmoneycasino Casino manager on Skype? What's going on with our money?
Ja aber würden sie jemals nochmal in einem Casino spielen. Wo sie Wochen auf ihr Geld warten müssten? Ich denke nicht. Ich hoffe das das viele Spieler sehen und diese torture nicht erleben wollen. Können sie nicht mal einen Manager von Madmoneycasino Casino per Skype fragen. Was mit unserem Geld los ist?
Ahoj,
Vzal bych si své výhry a pokusil se najít kasina s okamžitými výplatami. Souhlasím s tím, že v tak extrémně konkurenčním prostředí online kasin jsou rychlé výplaty jednou z nejdůležitějších funkcí, samozřejmě kromě licence a pravidel spravedlnosti.
Bohužel se nemůžeme jen tak zeptat každého manažera, i kdybychom kontakt měli. Jen si představte, že bychom se začali ptát pokaždé, když hráči řeknou, že platba je zpožděná. Všichni manažeři by velmi brzy přestali odpovídat, tím jsem si jistý. V důsledku toho můžeme ztratit šanci na řešení stížností kvůli nedostatečné komunikaci na straně manažera. To za to nestojí, omlouvám se.
Hello,
I would take my winnings and try t find casinos with instant payouts. I agree that in so an extremely competitive environment of online casinos, quick payouts are one of the most important features, aside from license, and rules fairness of course.
Sadly, we can't just ask every manager, even if we had the contact. Just imagine that we would start asking each time players say the payment is delayed. All managers would stop replying very soon, I'm sure. As a result, we may lose a chance to resolve complaints due to a lack of communication on the manager's side. That is not worth it, I'm sorry.