Už jsem přestal hrát, chtěl jsem jen dostat své peníze zpět,
Existuje tolik kasin, která podvádějí své hráče, že jsem zjistil, že to nedává smysl
Pokud prohrajeme, kasino se k nám chová jako k VIP, pokud se nám podaří něco vyhrát, jsme jejich nepřátelé.
Z toho, co vidím, ani kasino slottyway, ani kasino lucky bird nebyly žádným způsobem ovlivněny, hodnocení je stále stejné jako před stížnostmi, takže si myslím, že podávání těchto stížností nemá smysl
I had already given up on playing, I just wanted to get my money back,
There are so many casinos that cheat their players that I found it makes no sense
If we lose, the casino treats us like VIPs, if we manage to win something, we are their enemies.
From what I see neither slottyway casino nor lucky bird casino have been affected in any way, the rating is still the same as it was before the complaints, so I think that filing these complaints makes no sense
Ja już sobie dałem spokój z graniem, chciałem tylko odzyskać swoje środki,
Jest tyle kasyn które oszukują swoich graczy że stwierdziłem że to nie ma sensu
Jeśli się przegrywa kasyno traktuje nas jak VIP-ów jeśli tylko uda się coś wygrać odrazu jesteśmy ich wrogami
Z tego co widzę ani kasyno slottyway ani kasyno lucky bird nie odczuło w żaden sposób tego, ocena nadal taka sama jak była przed skargami , takze uważam że składanie tych skarg nie ma żadnego sensu
Automaticky přeloženo: