Možná to nebylo zřejmé, ale na základě toho, co jste popsal, kasino ještě nedospělo k závěru. Chápu povahu vaší otázky, ale předpokládám, že odpověď už znáte: čekáte na konečné rozhodnutí kasina.
Neříkám, že je to v pořádku, ale mně to tak připadá, že takhle to teď vypadá.
Mohu říci, že kasina se takto chovají, když podezřívají jednotlivce nebo skupinu hráčů z podvodu. V těchto případech hráč nedostane žádné vysvětlení a jeho účet je zmrazen.
Chápu, že ať už je příčina jakákoli, je to složitá situace, ale jakmile začalo důkladné prošetřování vašeho účtu, nebylo s tím moc co dělat.
Mohli by mít stejný problém, jaký jsem například popsal ve vaší dříve uzavřené stížnosti. Váš účet by mohl být nahlášen.
Protože nikdo z nás neví nic jistého, diskutujeme zde pouze o možnostech. Neváhejte a zkuste podat stížnost znovu.
Perhaps it wasn't obvious, but based on what you described, the casino has yet to reach a conclusion. I understand the nature of your question, but I'm assuming you already know the answer: you are waiting for the casino's final decision.
I'm not saying this is ok, but to me it seems like how the things stand right now.
I can say that casinos behave in this manner when they suspect an individual or a group of players of fraud. In those cases, the player receives no explanation and his or her account is frozen.
I understand that, whatever the cause, this is a difficult situation, but once a thorough investigation of your account began, there was little to do.
They could have the same issue I identified in your previously closed complaint, for example. Your account could be flagged.
Because none of us knows anything for certain, we are only discussing possibilities here. Feel free to try the complaint again.
Automaticky přeloženo: