DomůFórumKasinaLucky Star Casino - všeobecná diskuze

Lucky Star Casino - všeobecná diskuze

3 051 zobrazení 30 odpovědí |
před 10 měsíci
|
1 2
Přidat příspěvek
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lucky Star Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

Pane, tato stránka neposílá mé odstoupení od smlouvy a navíc nedostávám žádnou odpověď od chatové podpory. Žádají mě, abych jim poslal e-mail, kdybych se na něco zeptal.

Poslal jsem také e-mail a požádali o dokumenty, poslal jsem jim všechny dokumenty, ale dosud jsem na svůj e-mail nedostal žádnou odpověď ani neproběhl proces odstoupení od smlouvy.


Prosím, pomozte mi získat můj výběr, pane 🥲

Celková částka je tato stránka 65,0000 Inr

Automaticky přeloženo:
Balajikrai
před 10 měsíci

Vidím, že jste již odeslali stížnost týkající se tohoto vašeho problému a náš tým vás informoval, že musíme počkat celých 14 dní, než zasáhneme.

Uvědomte si prosím, že se jedná o standardní postup, a pokud je obdržíte, informujte nás o všech aktualizacích.

Toto je váš první pokus o výběr v tomto kasinu, že?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Můj první výběr nebyl úspěšně přijat, ale tentokrát se nezpracovávají.

Nevadí, počkám 14 dní.

Automaticky přeloženo:
Balajikrai
před 10 měsíci

Ahoj!

V tom případě bych rád věřil, že je to dočasná komplikace. Vydržte; uvidíme, co se bude dít. A samozřejmě si tu s námi promluvte, kdykoli budete chtít. Někdy je trpělivé čekání ta nejnáročnější část, tak jsme tady.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vypadá to, že toto kasino nebere australské hráče? V popisu vidím, že přijímá, ale říká, že je zakázáno, jakmile navštívím odkaz

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized787
před 10 měsíci

Ano, správně, nechám náš tým to zkontrolovat a opravit, protože to vypadá, že tomu tak je.

Chtěli jste zkusit hrát tady?🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ano, podíval jsem se, ale ano, při hraní, ale ano, neměl jsem přístup na stránku

Automaticky přeloženo:
Anonymized787
před 10 měsíci

Je od vás dobré, že se o to podělíte, takové informace jsou pro nás důležité, takže děkujeme. 😉

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Kasino Luckystart je opravdu skvělé: rychlé vklady, přátelský personál, rychlé výplaty – prostě paráda!

Automaticky přeloženo:
An91
před 4 týdny

Tak nám prosím povězte více o celém vašem herním zážitku.

Jak dlouho jste čekal/a na výběr?

Jak vám podpora pomohla?

Jaké hry tam máš nejraději?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Tohle kasino je naprostý podvod. Vytvořil jsem si účet a vložil peníze přes kryptoměny. Vklad proběhl úspěšně, ale peníze se mi na účtu nezobrazily. Každý den jim píšu a oni předstírají, že se mi snaží něco udělat nebo mi pomoct, ale ve skutečnosti nic nedělají a dělají z velmi jednoduché věci takovou komplikaci, že se musím vzdát svých peněz. Nicméně to byl můj první vklad a hned mi peníze sežrali. Držte se od nich dál, podvedou vás a vezmou vám peníze.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dobrý den, ptám se kvůli nedorozumění, ke kterému mě vedlo kasino a jeho bezpečnostní tým. V podstatě jsem byl plně ověřen na LuckyStar, sázel jsem normálně a vybíral peníze jako obvykle, ale 15. listopadu jsem obdržel e-mail od bezpečnostního týmu LuckyStar, že musím provést nové ověření svého účtu. Přikládám všechny potřebné snímky obrazovky, prosím, podívejte se na ně. Nyní jsem v této situaci, bezpečnostní tým požadoval druhé ověření, na které čekám. Také odpověď, kterou od bezpečnostního týmu dostávám, je, abych počkal na dokončení ověření, které trvá až 14 dní, a dnes už uplynulo 16 dní od odeslání druhého ověření, takže pokaždé, když se jich ptám, co se děje, odpověď je stále stejná, nic víc - "Prosím, počkejte, než se proces ověření dokončí".

Nechápu, proč musím znovu ověřit svůj účet? Proč kasino neodpovídá na mé e-maily normálně, jak by mělo, a proč mi nedává konečnou odpověď po 14 dnech čekání? Přikládám všechny snímky obrazovky jako důkaz z mé strany. Dejte mi prosím vědět, pokud budete potřebovat něco navíc.


filefilefile

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Tohle kasino je naprostý podvod. Vytvořil jsem si účet a vložil peníze přes kryptoměny. Vklad proběhl úspěšně, ale peníze se mi na účtu nezobrazily. Každý den jim píšu a oni předstírají, že se mi snaží něco udělat nebo mi pomoct, ale ve skutečnosti nic nedělají a dělají z velmi jednoduché věci takovou komplikaci, že se musím vzdát svých peněz. Nicméně to byl můj první vklad a hned mi peníze sežrali. Držte se od nich dál, podvedou vás a vezmou vám peníze.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj,

A jak dlouho se prosím už snažíte ten vklad zviditelnit? Jistě, měli by se to snažit vyřešit co nejdříve, ale když si myslíte, že nic nedělají, může to asi taky záviset na čase.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 týdny

Od 17. prosince. Píšu jim skoro každý den a oni předstírají, že se o můj problém zajímají, ale ve skutečnosti nic nedělají, jen bezostyšně lžou a kopírují odpovědi.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dobrý den, ptám se kvůli nedorozumění, ke kterému mě vedlo kasino a jeho bezpečnostní tým. V podstatě jsem byl plně ověřen na LuckyStar, sázel jsem normálně a vybíral peníze jako obvykle, ale 15. listopadu jsem obdržel e-mail od bezpečnostního týmu LuckyStar, že musím provést nové ověření svého účtu. Přikládám všechny potřebné snímky obrazovky, prosím, podívejte se na ně. Nyní jsem v této situaci, bezpečnostní tým požadoval druhé ověření, na které čekám. Také odpověď, kterou od bezpečnostního týmu dostávám, je, abych počkal na dokončení ověření, které trvá až 14 dní, a dnes už uplynulo 16 dní od odeslání druhého ověření, takže pokaždé, když se jich ptám, co se děje, odpověď je stále stejná, nic víc - "Prosím, počkejte, než se proces ověření dokončí".

Nechápu, proč musím znovu ověřit svůj účet? Proč kasino neodpovídá na mé e-maily normálně, jak by mělo, a proč mi nedává konečnou odpověď po 14 dnech čekání? Přikládám všechny snímky obrazovky jako důkaz z mé strany. Dejte mi prosím vědět, pokud budete potřebovat něco navíc.


filefilefile

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj,

Obávám se, že takové situace vyžadují hodně trpělivosti. 🙁 Dává smysl, že z pohledu hráče není druhé ověření nutné, ale to je jen jedna strana; někdo v kasinu si zjevně myslí, že je potřeba.

Navrhuji, abychom počkali na rozhodnutí a pokud by se vám výsledek zdál nespravedlivý, jakmile bude vyšetřování kasina dokončeno, můžeme se na to podívat.

Abychom byli upřímní, v první řadě vždycky potřebujeme znát životopis kasina. Zkuste prosím vydržet; stále existuje šance, že výsledek bude pozitivní.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 týdny

Na co jiného bych měl čekat? Řekl jsem, že lhůta pro ověřovací proces uplynula 14 dní, koneckonců si asi neuvědomujete celou situaci. Jak dlouho bych měl čekat na dokončení ověření? Už jsem jednou čekal, pokud by se mnou nebo s mým účtem byl problém, mohli mě hned zablokovat. V jakých situacích bezpečnostní tým reaguje stejnou větou 8krát za sebou?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Od 17. prosince. Píšu jim skoro každý den a oni předstírají, že se o můj problém zajímají, ale ve skutečnosti nic nedělají, jen bezostyšně lžou a kopírují odpovědi.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

To je ale docela dlouho. Z mé zkušenosti mi například operátoři chatu téměř vždy poskytnou zkopírované odpovědi, protože obvykle nemají jak pro vás najít podrobnosti. Skutečný problém začíná, když podpora neposkytuje aktualizace, protože to obvykle naznačuje, že bylo dosaženo jen malého pokroku. 🙁

Rád bych vám nějak pomohl, ale jelikož nemůžeme ovlivnit problémy s poskytovateli plateb, obávám se, že ani stížnost vám moc nepomůže.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Na co jiného bych měl čekat? Řekl jsem, že lhůta pro ověřovací proces uplynula 14 dní, koneckonců si asi neuvědomujete celou situaci. Jak dlouho bych měl čekat na dokončení ověření? Už jsem jednou čekal, pokud by se mnou nebo s mým účtem byl problém, mohli mě hned zablokovat. V jakých situacích bezpečnostní tým reaguje stejnou větou 8krát za sebou?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Možná to nebylo zřejmé, ale na základě toho, co jste popsal, kasino ještě nedospělo k závěru. Chápu povahu vaší otázky, ale předpokládám, že odpověď už znáte: čekáte na konečné rozhodnutí kasina.

Neříkám, že je to v pořádku, ale mně to tak připadá, že takhle to teď vypadá.

Mohu říci, že kasina se takto chovají, když podezřívají jednotlivce nebo skupinu hráčů z podvodu. V těchto případech hráč nedostane žádné vysvětlení a jeho účet je zmrazen.

Chápu, že ať už je příčina jakákoli, je to složitá situace, ale jakmile začalo důkladné prošetřování vašeho účtu, nebylo s tím moc co dělat.

Mohli by mít stejný problém, jaký jsem například popsal ve vaší dříve uzavřené stížnosti. Váš účet by mohl být nahlášen.

Protože nikdo z nás neví nic jistého, diskutujeme zde pouze o možnostech. Neváhejte a zkuste podat stížnost znovu.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Jde o to, že peníze byly úspěšně vloženy do kasina. (Přikládám screenshot z kasina). Ale nezobrazily se v měně, kterou jsem si vybral při vytváření účtu. A říkají, že bych si měl z měnových možností vybrat USDT, ale žádný USDT tam není. Kontroluji to na různých zařízeních a prohlížečích a dokonce si i můj kamarád vytvořil účet, jen aby to zkontroloval, a ani tam USDT vůbec není. Takže jen lžou, nic víc. file

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.