Zní to jako opravdu frustrující situace, zvláště pokud si nejste vědomi toho, že děláte něco špatného.
Jste nyní stále v kontaktu s kasinem? Vysvětlili ještě něco?
Věřím, že podání stížnosti by pro vás bylo dobrým krokem. Je to zcela zdarma a náš tým se tomu všemu může pokusit přijít na kloub a situaci vyřešit.
Stačí kliknout na tento odkaz a podrobně popsat, co se přesně v tomto kasinu stalo. Doufejme, že z kasina bude nějaká aktualizace a my se dozvíme důvod toho všeho.
It sounds like a really frustrating situation, especially if you are not aware of doing anything wrong.
So, are you still in contact with the casino now? Have they explained anything further?
I believe that filing a complaint would be good move for you. It is completely free of charge, and our team can try to get to the bottom of all this and solve the situation.
Just follow this link, please and describe in detail what exactly happened at this casino. Hopefully there will be some update from the casino, and we'll learn the reason for all this.
Automaticky přeloženo: