Ahoj. Když jsem zkontrolovalvšechny stížnosti na toto kasino, bohužel jsem zjistil, že toto kasino nechce komunikovat s naším týmem a nereaguje na naše požadavky nebo otázky.
Proto si nemůžeme být jisti, zda vám s tímto problémem budeme moci pomoci, i když opravdu doufám, že své peníze dostanete.
Opravdu nechápu, jakým způsobem by vám mohlo uškodit napsat poctivou uživatelskou recenzi nebo podat stížnost. Je to vlastně dobrý zdroj informací pro ostatní hráče.
Nezapomeňte nás informovat o všech novinkách týkajících se vašeho výběru.
Hello. As I have checked all the complaints made for this casino, unfortunately, I have found out that this casino doesn't want to communicate with our team and is not responsive to our requests or questions.
Therefore, we can't be sure if we'll be able to help you with this issue, even though I really hope that you will be able to receive your money.
I really don't see in which way it could harm you to write an honest user review or file a complaint. It is actually a good source of information for other players.
Please make sure to keep us informed about any news regarding your withdrawal.
Automaticky přeloženo: