FórumKasinaKraken Casino - všeobecná diskuze

Kraken Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od endyendyson
|
9106 zobrazení 40 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
Romi
před 8 měsíci

Vaše zaměstnankyně Christina není ve věcech kompetentní, uzavřela 2 stížnosti kvůli sportovnímu sázení.

Automaticky přeloženo:
GODENKOR
před 8 měsíci

Vážený hráč,

Mohu vás ujistit, že je kompetentní, ale pravděpodobně vám uniklo, že se nezabýváme odvětvím sportovních sázek. Takové stížnosti se zamítají. Protože to není vaše první stížnost, vsadím se, že byste to už měli vědět. 🙏


Tohle není to správné místo, řekl bych.

Zkuste jiné – zaměřené na sportovní sázení.

Doufám, že tyto odkazy pro vás budou užitečné:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Hráčovi GODENKOR byla vyplacena částka všech jeho vkladů v plné výši (17. dne), bez provize za síť

162,5

d850f7e96ddc97952d5bd82749147c2374b6ed62f7de5baa668df3dd01efe05e

98,5

0a5c68d49ce04fa21d12a99878c1ce68a279b1987d9e9ab9bc78172b3158129f

Automaticky přeloženo:
Kraken Casino
před 8 měsíci

řekneš mi, proč jsi se rozhodl nezaplatit mi za velké mistrovství ve fotbale?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

https://kazinoazov.net/kraken-casino-vivod-sredstv-igroka-bil-otlozhen--i




Jaké důkazy má kasino ohledně toho, že můj účet byl hacknut? Proč nebylo kasino zmateno sledem akcí a obecně změnou všech údajů na účtu při platbě takové částky? Jaké důkazy má kasino, že jim byla poskytnuta správná peněženka pro výplatu?




Kracena má na svém webu falešnou licenci a není tam žádný odkaz na původní licenční stránku

Automaticky přeloženo:
Rufat1991
před 3 měsíci

Ahoj, díval jsem se na tvou stížnost, ale nevím přesně, kam tím vším míříš.

Z toho, co jsem viděl, to vypadá, že se může jednat o kyberzločin, a Kristina vám vysvětlila, že v takovém případě nemáme dosah, abychom vám pomohli.

Je mi líto, ale bohužel je to tak.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jaké důkazy poskytli, že byl účet napaden? Proč se chronologie požadavků ode mě a odpovědí na platby z kasina neshoduje? Proč se projekt neztrapnil akcemi na účtu? Jak se kasino ujistilo, že je to vaše peněženka?

O čem si můžeme povídat, když jste ani neodpověděli, proč projekt v recenzi naznačuje přítomnost licence, zatímco na webu na něj není skutečný odkaz, dejte mi jasnou odpověď, dost na pokrytí Krakena

Automaticky přeloženo:
Rufat1991
před 2 měsíci

Jaké přesně důkazy ukázali, si nejsem jistý, protože stížnosti neřeším. To jsi musel napsat Kristině.

Ale co se týče licence, nevidím v tom žádný problém. Validator mi to normálně ukazuje a taky můžu kliknout a ověřit. co ti to ukazuje?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nenechal jsi mě položit Christině tyto otázky, protože jsi okamžitě uzavřel stížnost.

Ohledně licence, nevadí vám, že odkaz na ni je absolutně nesprávný? Což nevede k validátoru licence Antillefon

Automaticky přeloženo:
Rufat1991
před 2 měsíci

Už jsi jí poslal nějaké e-maily, když řešila tvůj případ, tak bych jí asi zkusil poslat e-mail.

Pokud jde o licenci, předal jsem ji našemu datovému týmu ke kontrole a pokud je to, jak říkáte, bude změněno v recenzi.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nejen, že jsem jí poslal dopisy a snímky obrazovky potvrzující, že kasino Kraken zablokovalo můj účet, pak jsem jednoduše změnil mé údaje a vzal si mé peníze a oni mě nijak nekontaktovali. Stále jim dáváte hodnocení 9 z 10. Proč a obecně, proč mě kasina nijak nekontaktují? Když je kontaktuji, říkají, že žádný takový účet nebyl. Pak řekli, že jsem změnil údaje a vybral peníze. Jaký nesmysl?

Automaticky přeloženo:
Rufat1991
před 2 měsíci

Proto se podle mého názoru pamatovalo na kyberzločin, který s tím mohl souviset, a tedy důvod, který Kristina napsala, aby stížnost uzavřela. Protože není v našich možnostech a silách něco takového vyřešit, proto index bezpečnosti zůstal stejný, protože na kasino nemělo žádný dopad, pokud by neskončilo jako nevyřešené.

Proč vás kasino nekontaktuje, bohužel nedokážu vysvětlit.

Mrzí mě, jak to všechno dopadlo. 😥

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci



Ani vás neznepokojilo, že kasino nemohlo potvrdit, jak potvrdilo, že peněženka na výplatu je moje. Nezmátlo vás, že v momentě, kdy vybírali peníze, prý mně, mi napsali, že účet je stále v ověřování a blokován

Automaticky přeloženo:
Rufat1991
před 2 měsíci

Dobře, ale stále se bavíme o tom, že jsi řekl, že máš hacknutý účet. Sám jste to uvedl ve stížnosti a několikrát jsem vám vysvětlil, že vám s tím nemůžeme pomoci.

Naposledy pro vás shrnuji celý výsledek: „Omlouvám se, ale hacknutý účet je považován za kyberzločin. Nemyslíme si, že vaše stížnost je neoprávněná, prostě vám nejsme schopni dále pomoci s problémem, jako je vždy se můžete obrátit na licenční úřad, protože má více možností a nástrojů k vyšetřování, ale bohužel to nespadá do naší jurisdikce."

Můžete se tedy obrátit na úřady, protože povaha vašeho případu a jeho zákonnost není věc, kterou jsme kompetentní řešit.

Doufám, že mi rozumíte a nerad bych se opakoval, protože se to začíná zdát zbytečné.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Neříkám, že jsem byl hacknutý, ale proč bych o tom měl přemýšlet? Kraken se musel ujistit, zda moje peníze stahují nebo ne a zda je stahují nebo ne. Už je přestaň zakrývat. Ani jsi nezkontroloval jejich licenci. Poslal jsem vám všechny důkazy, že kasino zablokovalo můj účet. Ani tomu nevěnovali pozornost. Jen šukají lidi, to je vše. Je tedy na čase je zařadit na černou listinu. Kdyby měli licenci, napsal bych držiteli licence, ale bohužel licenci nemají.

Automaticky přeloženo:
Rufat1991
před 2 měsíci

No, tohle jsi říkal v minulosti, tak potom fakt nechápu, jak to s tebou je. Nejprve jste z toho obvinil kasino a teď říkáte, že jste to neřekl. Jak to tedy je ? Jako že vám kasino strhne peníze z účtu?

Pokud jde o licenci, předal jsem ji našemu týmu ke kontrole a pokud se ukáže, že ano, bude v naší recenzi změněna.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Neřekl jsem, že jsem byl po zablokování účtu hacknutý, nemohl jsem se přihlásit do profilu, pak kasino řeklo, že jsem si tam změnil login a heslo, to říkali, řeším to, i když jsem nic neměnil a nekontaktovali mě.

Automaticky přeloženo:
Rufat1991
před 2 měsíci

No, pokud je váš účet zablokován a někdo změnil vaše data, není stále předmětem kybernetické kriminality, jak je vám popsáno? Myslím, že je to celkem jasné, protože pokud se vám někdo dostal do účtu a nebyli jste to vy, tak jak to máme prošetřit a pomoci vám. Řekl bych, že místo toho by bylo dobré kontaktovat některé úřady, aby vám pomohly. Už jsi to udělal nebo ne?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Jaké úřady, o čem to mluvíte, už jsem pochopil, že úzce spolupracujete s kasinem Kraken a všemožně je kryjete, je moje chyba, že údajně stáhli ne mě, měl jsem se ujistit, že tomu tak není stalo se, zkrátka jsem tě slyšel, žádnou pomoc od tebe neuvidím a od kontroly licence uplynuly 2 týdny, vidím

Automaticky přeloženo:
Rufat1991
před 2 měsíci


Myslím, že ne, už jsem ti to samé vysvětloval vícekrát a ty to pořád nechceš nebo nemůžeš pochopit. Když kasino vzalo peníze, změnilo vaše data a já nevím co ještě, nejsme schopni tento problém vyřešit. Pokud to potřebujete slyšet znovu, řekněte to.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky