Dobře, ale stále se bavíme o tom, že jsi řekl, že máš hacknutý účet. Sám jste to uvedl ve stížnosti a několikrát jsem vám vysvětlil, že vám s tím nemůžeme pomoci.
Naposledy pro vás shrnuji celý výsledek: „Omlouvám se, ale hacknutý účet je považován za kyberzločin. Nemyslíme si, že vaše stížnost je neoprávněná, prostě vám nejsme schopni dále pomoci s problémem, jako je vždy se můžete obrátit na licenční úřad, protože má více možností a nástrojů k vyšetřování, ale bohužel to nespadá do naší jurisdikce."
Můžete se tedy obrátit na úřady, protože povaha vašeho případu a jeho zákonnost není věc, kterou jsme kompetentní řešit.
Doufám, že mi rozumíte a nerad bych se opakoval, protože se to začíná zdát zbytečné.
Okay, but we're still talking about the fact that you said you had a hacked account. You said it yourself in the complaint and I have explained to you several times that we can't help you with that.
The last time I'm bricking up the whole result for you: "apologize, but a hacked account is considered a cybercrime. We don't think your complaint is unjustified, we simply aren't able to assist you further with a problem such as this. You can always contact the licensing authority as they have more options and tools to investigate, but unfortunately, this falls outside of our jurisdiction."
Therefore, you can contact the authorities because the nature of your case and its legality is not something we are competent to resolve.
I hope you understand me and I would not like to repeat myself because it is beginning to seem pointless.
Automaticky přeloženo: