FórumKasinaKosmonaut Casino - všeobecná diskuze

Kosmonaut Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 3 roky od KosmonautCasino
|
14501 zobrazení 90 odpovědí |
|
1...3 4 5
před 7 měsíci

Kasino Kosmonaut se z toho takhle nedostane. Chat se neustále vypíná a nepřijímá žádnou odpověď. A manažer si z vás dělá legraci. Hodnocení musí být sníženo nebo musí být kasino odstraněno z vašeho seznamu, pokud manažer Andy nevrátí peníze! A dál si z vás dělá legraci.

Automaticky přeloženo:
phein67
před 7 měsíci

Pokud kasino vaši stížnost nevyřeší, sníží se jejich bezpečnostní index. Tak uvidíme, jak to dopadne a byl bych rád, kdyby se znovu ozvali, až bude potřeba. Ale nejdůležitější je to vyřešit. Ale budeme si muset počkat na výsledek a být trochu trpěliví, jak řekla Romi.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

No jsem zvědavý, zkusím kontaktovat kasino

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Bez šance od manažera! Další odpověď: Hezký den! Neuvěřitelný

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vážený týme Casinoguru, proč nedostávám odpověď od Nicka? Kosmonaut Casino stále nevyplácí!

Automaticky přeloženo:
phein67
před 7 měsíci

Připomněl jsem Nickovi, aby se dostal k vaší stížnosti. Momentálně je dost zaneprázdněný, ale určitě se ti brzy ozve. Omlouvám se za zpoždění.

Doufám, že se tato sága mezitím vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Moc děkuji Jaro, jak jsem řekl, zatím žádná platba neproběhla a ani manažer Andy nezaplatí. Jsem vzrušený. Pokud ne, žebříček Kosmonaut Casino bude muset klesnout!

Automaticky přeloženo:
phein67
před 7 měsíci

To je v pořádku, byl bych rád, kdybys dostal peníze a už by nebyly žádné nepříjemnosti. Sledujte svou stížnost, abyste mohli Nickovi odpovědět nebo mu poslat, co potřebuje, pokud o to požádá.

Zatím nám nezbývá nic jiného, než znovu čekat.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Poslal jsem Nickovi všechno od minula. Pokud potřebujete další informace a e-maily od manažera, dejte mi prosím vědět. Znovu jsem kontaktoval manažera a opět odpověď zněla (Hezký den)

Automaticky přeloženo:
phein67
před 7 měsíci

Vidím, že pravděpodobně neexistuje žádná cesta přes manažera, protože vás ignoruje.

Nick mi řekl, že se k tobě dostane a že se omlouvá, takže očekávám, že se to brzy stane a uvidíme, jestli od tebe něco potřebuje nebo ne.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Kosmonaut Casino nabízí pohlcující živý herní zážitek s rozmanitým výběrem her a profesionálními dealery. Interaktivní funkce a bezproblémová hratelnost vytvářejí autentickou atmosféru kasina. Díky spolehlivé zákaznické podpoře je to nejlepší volba pro živé hráče, kteří hledají vzrušující zábavu a férové hraní.

Automaticky přeloženo:
oftedalw
před 6 měsíci

OH wow. Tohle mi přijde jako skvělá reklama. Co takhle napsat něco ze své vlastní zkušenosti s hraním v tomto kasinu? Mohl byste se s námi o něco podělit?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Baví mě protáčet automaty v tomto kasinu každou noc, pravidelně vybírám a netrvá to déle než 10 minut, pravidelně dostávám bonusy a je to úžasné. Toto kasino hodnotím 9 z 10.

Automaticky přeloženo:
Graf22
před 6 měsíci

Další velmi zajímavý pozitivní příspěvek. Smím vědět, kdo vás na toto konkrétní vlákno upozornil?

Vzhledem k ostatním je to docela náhoda, nesouhlasil byste? 🤔


Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Často hraji v mnoha kasinech a zřídka zanechám recenze, ale když se mi líbí služby a kvalita kasina, proč nezanechat recenzi?)

Automaticky přeloženo:
Graf22
před 6 měsíci

Určitě je to v pořádku, jen když někdy dostanete na kasino jen pozitivní zpětnou vazbu, může to být založeno na nějaké odměně.

Pokud však výběry netrvají dlouho, jakou platební metodu používáte? Bylo něco negativního, s čím jste se museli vypořádat, například s podporou? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Kosmonaut Casino požádá lidi, aby napsali kladnou recenzi a my jim, myslím, dáme bonus zdarma. Jsou to podvodníci, nevyplatí mi peníze. Bohužel už nemám všechny historie chatů, i když jsem v právu!!

Automaticky přeloženo:
phein67
před 6 měsíci

Mohu požádat o laskavost, prosím? Mohl byste nám říci, proč jste přestali odpovídat našemu týmu pro stížnosti, pokud jste v právu, jak říkáte? Pokud si to přejete, stále můžete svou stížnost znovu otevřít.

Také bychom jistě rádi viděli nějaký důkaz o tom, co zde říkáte; pomůže nám to lépe porozumět při prohlížení všech recenzí tohoto kasina.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Poslal jsem vám spoustu důkazů, i zde veřejně. Bohužel už nemám všechny historie chatu seřazené podle data. Každou chvíli vyprázdníte svou e-mailovou složku, což je pro mě velmi nepříjemné, a kasino je rádo, že mi neplatí těch 958 EUR!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Zeptejte se na svou přezdívku, má ode mě nějaké dokumenty. Přesně tak, jak vždy odpovídal manažer Andy z kasina Kosmonaut. Hezký den.... Už jen to ukazuje, jak směšně se chovají k zákazníkům. To je ostuda!

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky