Líbí se mi toto kasino, má rychlé výběry, dobré bonusy k prvnímu vkladu a úspěšně je používám. Překvapivě chat podpory odpovídá na všechny otázky do 1 minuty. Dávám hodnocení 4,5 z 5.
I like this casino, it has fast withdrawals, good first deposit bonuses and I have used them successfully. Surprisingly, the support chat responds to all questions within 1 minute. I give it a rating of 4.5 out of 5.
Ich mag dieses Casino, es hat schnelle Auszahlungen, gute Ersteinzahlungsboni und ich habe sie erfolgreich genutzt. Überraschenderweise antwortet der Support-Chat innerhalb von 1 Minute auf alle Fragen. Ich gebe ihm eine Bewertung von 4,5 von 5.
Hmm, omlouvám se, že to říkám, ale v našem interním systému jsou nějaké stopy, které naznačují, že jste si možná vytvořili více účtů, abyste „recenzovali" toto kasino.
Abychom vás dostali z podezřelého dosahu, můžete prosím sdílet snímek obrazovky zobrazující vaši historii výběrů?
Nemějte obavy, toto je standardní postup, jak zachovat transparentnost, a rozhodně je dobrovolný. I když musím přiznat, že toto konkrétní kasino se zdá být velmi dobrým cílem pro falešné recenze.
Je mi líto, že vidím takové věci. 🙁
Hmm, I'm sorry to say that, but there are some clues in our internal system suggesting that you may have created more accounts to "review" this casino.
Just to get you out of the suspicious range, can you share a screenshot showing your withdrawal history, please?
Don't worry, this is a standard procedure to keep it transparent, and it's definitely voluntary. Though I have to admit, this particular casino seems to be a very good target for fake reviews.
I'm sorry to see things like this. 🙁
Mohu vám poslat vklady, které mi Kosmonaut Casino musí vrátit. Nemohu vám poslat výběry z Kosmonaut Casino, protože nemám přístup k účtu. Poté, co jsem obdržel 294 eur, bylo rychle uzavřeno, takže jsem nemohl vidět ostatní transakce. Všechny vklady od Kosmonaut mám ve své jetonové peněžence a mohu si je vyžádat v jetonové peněžence.
I can send you the deposits that Kosmonaut Casino has to refund to me. I cannot send you withdrawals from Kosmonaut Casino because I do not have access to the account. After I received the 294 euros, it was quickly closed so that I could not see the other transactions. I have all the deposits from Kosmonaut in my jeton wallet and can request them from jeton wallet.
Ich kann Ihnen die Einzahlungen schicken die das Kosmonaut Casino mir erstatten muss. Auszahlungen vom Kosmonaut Casino kann ich Ihnen nicht schicken weil ich kein Zugang zum Account habe. Nachdem ich die 294 Euro erstmal bekommen habe wurde es schnell geschlossen damit ich die anderen Transaktionen nicht sehe. Ich habe von mein jeton wallet die Einzahlungen alle vom Kosmonaut bzw kann diese von jeton wallet anfordern.
Jsem rád, že vám byly vráceny peníze.
Viděl jsem však, že ti Nick napsal stížnost a chce, abys mu něco poslal. Prosím, podívejte se na to a udělejte, co je potřeba, prosím.
Well I'm glad you got your refunds.
However, I saw that Nick wrote you in a complaint and wants you to send him something. Please take a look at it and do what is necessary, please.
You can find the link to the complaint here. 🙂
Neobdržel jsem plnou náhradu. 294 eur bylo vráceno, ale 958 eur stále chybí! Čeho jsem si všiml až později, ve svých transakcích
I have not received a full refund. 294 euros have been refunded but 958 euros are still missing! What I only noticed later, in my transactions
Ich habe keine Vollständige Rückerstattung erhalten. 294 Euro sind erstattet worden es fehlen aber noch 958 Euro! Was mir erst später aufgefallen ist, in meinen Transaktionen
Proto jsem napsal, abych poslal Nickovi další důležité věci, o které požádal. Na vše se podívá a pokusí se pomoci.
Ale řeklo vám kasino, proč vrátilo pouze určitou částku? 🤔
That's why I wrote to send Nick the other important things he asked for. He will look at everything and try to help.
But did the casino tell you why they only refunded a certain amount ? 🤔
Částka je z letošního roku, všiml jsem si, že jde o více peněz, přesně 958 eur! Později jsem to viděl na transakcích v peněžence Jeton. Účet byl uzavřen okamžitě po platbě 294 eur, abych nepřišel s nápadem pořizovat snímky obrazovky. Stále je ale mohu doložit peněženkou Jeton s názvem kasina, datem a časem. Nick už má dokumenty
The amount is from this year, I noticed that there is more money involved, exactly 958 euros! I could see this later on my Jeton wallet transactions. The account was closed immediately after the 294 euro payment so that I didn't come up with the idea of taking screenshots. But I can still prove them with Jeton wallet with the name of the casino, date and time. Nick already has the documents
Der Betrag schließt sich aus diesem Jahr zusammen, mir ist aufgefallen das es um mehr Geld geht um genau 958 Euro noch! Ich könnte das an Hand meiner Jeton wallet Transaktionen noch später sehen. Das Konto wurde sofort geschlossen nach der 294 Euro Zahlung damit ich nicht noch auf die Idee komme und Screenshots mache. Die ich aber trotzdem mit Jeton wallet mit Name des Casinos Datum und Uhrzeit belegen kann. Nick hat bereits die Unterlagen
Děkuji za aktualizaci. Pokud jste příslušné dokumenty zaslali našemu reklamačnímu týmu, určitě se na ně podívá a doufejme, že je bude moci použít, aby vám pomohl. Musíme jen počkat, až je náš tým bude moci zkontrolovat. Snad se brzy dočkáme řešení vašeho případu.
Thank you for the update. If you have sent the relevant documents to our complaint team, they will surely have a look at them and hopefully will be able to use those to help you out. We just need to wait until our team will be able to check those. Hopefully soon we will be able to see a solution to your case.
Nechme náš tým pracovat a uvidíme, jak vše dopadne. Budu ti držet palce, ale nebudu předbíhat.
Přeji hodně štěstí a pokud se něco nového dozvíte, určitě dejte vědět. 🙂
Let's let our team work and see how everything turns out. I'll keep my fingers crossed for you, but I won't get ahead of myself.
I wish you the best of luck and if you learn anything new, be sure to let me know. 🙂
Nějaké novinky? Z Kosmonaut Casina jsem stále nedostal zbývající částku a od manažera Andyho dostávám úsměvnou odpověď. (Přeji hezký den) odpoví. Takhle to nemůže zůstat!
Any news? I still haven't received the remaining amount from Kosmonaut Casino, and I keep getting a smiling reply from the manager Andy. (Have a nice day) he replies. It can't stay like this!
Gibt es Neuigkeiten? Ich habe den Restbetrag vom Kosmonaut Casino noch immer nicht erhalten, und bekomme immer eine be lächelnde Antwort vom Manager Andy. (Have a nice Day) Antwortet er. Das darf so nicht stehen bleiben!
Podle toho, co vidím ve stížnosti, zatím žádné novinky nejsou. Nick vyšetřuje vše potřebné a už by se k vám měl dostat, tak uvidíme. Z toho, co jsem mohl pozorovat, jste také neobdržel nic relevantního. Chci věřit, že se to co nejdříve vyřeší. 😕
According to what I see in the complaint, there is no news yet. Nick is investigating everything necessary and should get to you by now so we'll see. You have also not received anything relevant from what I can observe. I want to believe that this will be resolved as soon as possible. 😕
Musíme jen počkat, až uvidíme, co náš tým pro stížnosti nyní bude moci udělat. Bohužel se teď nedá nic moc dělat, jen se snaž být trpělivý, i když to není moc jednoduché.
We just need to wait to see what our complaint team will be able to do now. Unfortunately, there is nothing much to do right now, just try to be patient, even though it's not very easy.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.