FórumKasinaJoy Casino - všeobecná diskuze

Joy Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od ZacharyCallanan
|
3115 zobrazení 13 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Joy Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Nedávno jsem byl v Rusku a hrál jsem se svými přáteli v tomto kasinu. Mám průměrný názor na toto kasino, pravidelně bych ho nehrál

Automaticky přeloženo:
ZacharyCallanan
před 2 roky

Dobrý den, tak co Vám tam nevyhovovalo a co bylo prosím v pořádku? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nejlepší kasino

Automaticky přeloženo:
marieroth1999
před 7 měsíci

Ahoj, v čem je pro vás toto kasino nejlepší? Můžeš mi říct trochu víc? 😀

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

plus milý personál..minus dva výběry peněz zmizely. Stále čekám na odpověď a peníze...doufám, že se problém vyřeší

Automaticky přeloženo:
naujas.mm
před 4 měsíci

Ahoj, kasino vám stále neodpovědělo, kam se poděly vaše výběry? Zpočátku bych si myslel, že kdyby byly schváleny, opustily hráčský účet a měli byste je brzy získat, ale to může být jen můj odhad.

Takže, až se k vám kasino dostane, bylo by možné mě aktualizovat, pokud potřebujete pomoc nebo je vše vyřešeno?

Doufám v druhou možnost a že bude vše v pořádku.

Počkám.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

ahoj, včera mi převedli peníze na zůstatek účtu (říkali, že se něco stalo s mým výběrem peněz), trochu jsem hrál, tolik jsem vyhrál a provedl další výběr, ale nedostal jsem, myslím, že někam zmizí zase .. je zvláštní, že stažení do 100 přichází rychle.. .

Automaticky přeloženo:
naujas.mm
před 4 měsíci

Zkrátka mi zmizely peníze z účtu

Automaticky přeloženo:
naujas.mm
před 4 měsíci

Z vašeho účtu zmizely všechny peníze, dokonce i ty, které jste vyhráli? Jak dlouho na to prosím čekáte? Kasinům dáváme 14 dní na vyřízení výběrů a jejich odeslání hráčům, takže pokud se nic nezmění, pak bych doporučil další krok, kterým je reklamace.

Pokud však kasino vzalo vaše výhry podvodně a vy nevíte, co dělat, pak bych ten krok udělal hned.

Dejte mi vědět, jak to je.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

ahoj, opět se bavíme o kasinu radosti? protože moje špatná zkušenost s kasinem joya je jiná kasino nebo se mýlím?

Automaticky přeloženo:
naujas.mm
před 4 měsíci

Ano, teď mluvíme o Joy Casino. Joya je jiná, takže celý tvůj problém se týká které?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Hej lidi,


Joy casino je společnost curacao. Byl jsem idiot a nadále jsem zde vkládal peníze, i když jsem ve skutečnosti nikdy žádné peníze nevybral. Četl jsem o zpětných zúčtováních, ale nejsem si jistý, jak na to. Mám jít přímo na tým zákaznické podpory Joy Casino a požadovat vrácení peněz a vyhrožovat zapojením mastercard? Nebo jdu rovnou na mastercard? Jedná se o společnost, která využívá obchodníky třetích stran k obcházení zákona proti používání karet Mastercard a víz pro online hazardní hry. Také nemají možnost bezpečného hazardu, ani nemohu odstranit své platební údaje nebo osobní údaje. Nechci získat zpět vše, co jsem tam za posledních pár let ztratil, ale těch 10 tisíc, které jsem ztratil za poslední měsíc, by byl začátek. Žiji v Kanadě a rád bych slyšel vaše myšlenky. dík

Automaticky přeloženo:
BIGd8989
před 3 měsíci

Ahoj. Je mi líto vaší zkušenosti s tímto kasinem. Jediné, čemu úplně nerozumím, je důvod zpětného zúčtování, abych pravdu řekl.🤷‍♀️ Mohl byste být třeba konkrétnější?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky