DomůFórumKasinaHunnyPlay Casino - všeobecná diskuze

HunnyPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

30 717 zobrazení 193 odpovědí |
|
1...3 4 5...10
Přidat příspěvek
Radka

Ahoj Radko


Jak mohu zahájit svou stížnost? Už je to 21 dní a nic...


Děkuju

Automaticky přeloženo:
noviesol

Ahoj noviesol,


Stále mám problémy s výběrem peněz. Pokud mohu soudit, vy také...

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Pipes

Jo, stále čekám, řekli, že mi dají 10% po 30. září. Uvidíme, co se stane. Čekám od 26. července.

Automaticky přeloženo:

Ahoj Radko


Jak mohu zahájit svou stížnost? Už je to 21 dní a nic...


Děkuju

Automaticky přeloženo:

Stačí sledovat tento odkaz a dejte nám vědět, jak jste na tom.

Automaticky přeloženo:
noviesol

Jo!

Tady je úplně stejný příběh. V minulosti provedli několik velkých výběrů bez jakýchkoli problémů. Nyní čekáme na 7000 $ více než 3 měsíce. Vidím stejné texty napsané VIP manažerem, které jsem dostal také. Nejprve nějaká kontrola u poskytovatele, pak fluktuace kryptoměn atd. atd. Do 30. září bych dostal 10 % z mého výběru „jako gesto dobré vůle", pokud by to nemohli opravit. Dnes opět požádali o dalších 48 hodin a že „dobré věci jsou na cestě". Pokud mohu podat stížnost, rád to udělám. Samozřejmě doufám v dobrý výsledek, ale uvidíme. Dostal jsi dnes stejnou zprávu, noviesol?

Automaticky přeloženo:
Pluisje

Jo, to samé a 3 další lidé, o kterých vím, že čekají přes 2 měsíce na stažení

Automaticky přeloženo:
noviesol

Moje žádost o výběr byla z konce června. Očividně mají obrovské problémy s výplatami a z toho, co jsem četl, je to pravděpodobně více než 70 tisíc. Jaký je váš plán, když nepřijdou s usnesením vůbec? Nemyslím si, že to během následujících 24 hodin opraví. Po všech jejich "tvrdé práci za poslední 3 měsíce" a všech ostatních BS mi říkají, že moje trpělivost došla a skončila, abych byl upřímný.

Automaticky přeloženo:
Pluisje

Pokud nevyplatí, tak snadno neustoupím. Můj plán je podat žalobu se skupinou dalších, kteří čelí stejnému problému. Krádež také nahlásím na policii. Alespoň pak můžu říct, že jsem zkusil všechno, abych dostal své peníze zpět.


Ale doufejme, že tohle všechno nebude potřeba a brzy dostaneme výplatu

Automaticky přeloženo:
noviesol

Já taky nebudu, tak bych se k vám rád přidal. Vynaložím hodně úsilí, abych se pokusil dostat své peníze zpět.

A my je najdeme 🙂

Máte skupinu nebo tak něco, nebo bychom ji možná měli vytvořit, pokud zítra nebudeme mít úspěšný výsledek.


Automaticky přeloženo:

Jo!

Tady je úplně stejný příběh. V minulosti provedli několik velkých výběrů bez jakýchkoli problémů. Nyní čekáme na 7000 $ více než 3 měsíce. Vidím stejné texty napsané VIP manažerem, které jsem dostal také. Nejprve nějaká kontrola u poskytovatele, pak fluktuace kryptoměn atd. atd. Do 30. září bych dostal 10 % z mého výběru „jako gesto dobré vůle", pokud by to nemohli opravit. Dnes opět požádali o dalších 48 hodin a že „dobré věci jsou na cestě". Pokud mohu podat stížnost, rád to udělám. Samozřejmě doufám v dobrý výsledek, ale uvidíme. Dostal jsi dnes stejnou zprávu, noviesol?

Automaticky přeloženo:

Je mi líto, že jste se v této situaci také ocitli.

Bohužel z našich předchozích zkušeností kasino nebylo ochotno komunikovat s naším týmem, aby se pokusilo vyřešit tento druh problému. Ale samozřejmě klidně podejte stížnost zde a náš tým se pokusí vše vyřešit.

Dejte nám prosím vědět, jak to jde, a pošlete nám nějaké aktualizace.

Automaticky přeloženo:

Aktuální stav. Výběr se nezdařil a prostředky jsou zpět na účtu na Hunnyplay.

A co ty noviesol? Už jste s nimi byli v kontaktu?


file

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Pluisje

Dnes jsem obdržel 5 % z mého výběru. Po čekání přes 2 měsíce

Automaticky přeloženo:
noviesol

A teď?

Automaticky přeloženo:
Pluisje

Žádné konkrétní budoucí kroky

Automaticky přeloženo:

Budou mi také platit 5 % a minimálně každý měsíc. Takže si myslím, že to bude trvat dlouho

Automaticky přeloženo:

Dnes jsem obdržel 5 % z mého výběru. Po čekání přes 2 měsíce

Automaticky přeloženo:

Vysvětlili však těch 5%?🤷‍♀️🤔

Automaticky přeloženo:

Budou mi také platit 5 % a minimálně každý měsíc. Takže si myslím, že to bude trvat dlouho

Automaticky přeloženo:

Bylo pro to nějaké vysvětlení?🤔

Jste stále v kontaktu s kasinem?

Automaticky přeloženo:
Romi

Slíbili 10 % po 30. září. Ale asi to byla lež. Nevysvětlili, proč 5 %. Také vidím, že všem dávají stejné nesmysly

Upraveno
Automaticky přeloženo:
noviesol

Není divu, že kasino je v současné době téměř na dně. Doufám, že tato konverzace zabrání dalším hráčům, aby udělali stejnou chybu, i když vím, že to pravděpodobně nebude moc důležité pro ty, kteří již utrpěli tyto znepokojivé následky. Tomuto kasinu je třeba se za každou cenu vyhnout.

Omlouvám se všem, kteří to museli objevit těžce.

Automaticky přeloženo:
Radka

Věřím v druhé šance a napravit věci. V současnosti si však nemyslím, že dát všem 5 % z jejich výběru a zároveň slíbit 10 % je dobrý způsob, jak věci napravit. Viděl jsem, že Katarina jedná se zástupcem kasina. Snad najde způsob, jak to vyřešit.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Pragmatic_Amazon competition_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky