FórumKasinaHotSlots Casino - všeobecná diskuze

HotSlots Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Gezgin27
|
3509 zobrazení 7 odpovědí |
|
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s HotSlots Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

file Zaplatil jsem účet, uplynulo 6 hodin a peníze mi nebyly připsány na účet, napsal jsem 20 e-mailů, nikdo se nevrací, v kasinu není žádný živý zástupce zákazníků, říkají bonus, zaplatil jsem dříve, 15 eur ze 150 eur, zbytek hlavních peněz je automaticky přidán jako bonus a můžete s ním hrát pouze s 2-3 špinavými ambiátory, to je úplná ostuda mého účtu.. mažu

Automaticky přeloženo:
Gezgin27
před 2 roky

Ahoj,

vždy to bolí, když vás nemá kdo podpořit, zvláště v případě plateb.

Vidím však, že vklad 23 € je označen jako dokončený ve stejnou minutu, jako byl vytvořen, takže bych řekl, že byl připsán okamžitě.

Mohu jen spekulovat, ale problém může být i na straně poskytovatele plateb kasina.

Obecně řečeno, pokud nejste spokojeni s povolenými hrami, které můžete hrát, a bojujete s vkladem, je jasné, že tam nestrávíte více času.

Odehráli jste svou aktivní bilanci?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Prosím podívej se filefile kdy jsem naposledy platil a kdy jsem naposledy hrál 14. května, kdy jsem naposledy hrál iyun, včera večer jsem neplatil, platil jsem paysafecard

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

a protože jsem včera napsal 20 e-mailů, v kasinu není žádný živý chat, proč bych to měl dělat za 23 eur? Nemám slov, jestli jste scammer nebo scammer

Automaticky přeloženo:
Gezgin27
před 2 roky

Ahoj,

dovolte mi zdůraznit, že nejsme péče o zákazníky kasina, takže váš problém odtud nemohu vyřešit.

Upřímně řečeno, musíte podat stížnost, abychom mohli jednat naším jménem.

Neváhejte tak učinit zde: https://casino.guru/complaints/create

Upřímně doufám, že se váš problém mezitím vyřeší.



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Na správné složení zkoušky žádám 4 dny, odpovědi nula, nedoporučuji

Automaticky přeloženo:
poloniudz
před měsícem

Mohl byste nám o tom říci více, možná?

Probíhá ověřování vašeho účtu a potřebujete s něčím pomoci?

Sdělte nám prosím více podrobností a možná vám pak budeme moci nějak pomoci.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky