FórumKasinaGrandWin Casino - všeobecná diskuze

GrandWin Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Radka
|
2909 zobrazení 23 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s GrandWin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Už 2 dny čekám na výběr GRANDWIN ve výši 1300 eur. Stále se objevuje v čekajících výběrech a v chatu mi říkají, že je to na finančním oddělení a další informace mi neposkytují. Na email mi neodpovídají a nikdo po mě nepožádal žádný doklad pro ověření. Co můžu dělat? Protože jsem velmi bezmocná, protože mi nikdo neodpovídá, a to všechno mi velmi zavání.

Automaticky přeloženo:
ercancho
před rokem

Ahoj. Myslím, že by ses měl uklidnit.

Zpracování prvních výběrů někdy trvá déle než několik dní. Možná to ověření ani není nutné, ale upřímně – kdo ví? Dejte tomu ještě pár pracovních dní, nebo zkuste místo operátora chatu kontaktovat podporu, pokud je to možné.

Souhlasím, že to není nejbezpečnější místo na hraní, více se dozvíte v recenzi .

Dejte mi prosím vědět, jak probíhá výběr.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne. Jsem v klidu, děkuji.

Cítím se velmi bezmocný, je to, že už jsou to 2 dny a nikdo mi neodpovídá, neodpovídají na e-maily a jsem z této situace trochu otrávený, protože u jiných sázkových kanceláří nemám žádné problémy s výběrem .


Uplynuly 3 dny a zdá se, že 1 000 eur stále ruší vrácení peněz. Neudělal jsem žádný pokrok.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne


Stále nepodali žádné informace od GRANDWIN?

Automaticky přeloženo:
ercancho
před rokem

Ahoj, chápu, že to určitě není nic příjemného čekat a když ti kasino neodpoví, může to být frustrující. Ale hlavu vzhůru, ještě to nemusí být konec světa.

Každopádně uvidíme, kam se vaše stížnost dostane a jak to nakonec dopadne. Zkuste tomu dát trochu času a buďte trpěliví. Bylo by to možné?

Pokud máte nějaké nové informace, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že jsem od minulého úterý trpělivý a stále žádná odpověď. Myslíte si, že je to normální? Chci něco vědět

Automaticky přeloženo:
ercancho
před rokem

Upřímně, není to normální a ve slušném kasinu by se vám to stát nemělo. Neměli byste čekat na odpověď déle než týden. Zkusili jste je tento týden znovu kontaktovat, když jste čekali?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne. Každý den, kdy s nimi mluvím, mi vždy dají stejnou odpověď. Mluvím přes chat a oni mi říkají, že prohlížejí dokumentaci a že ji ověřují. Odeslal jsem asi 6 zpráv a žádná mi neodpověděla. Už ničemu nevěřím a nejhorší je, že nevím, co mám dělat.

Můžete mi prosím říct, co mohu udělat? Řekli mi, že je budete kontaktovat.


Děkuji

Automaticky přeloženo:
ercancho
před rokem

Rozhodně to není profesionální kasino, když musíte hledat odpověď a stále dokola dostáváte stejnou. Před 6 dny jste ale podali stížnost, že už dva dny nemáte peníze. Pokud jde o výběr nebo ověření účtu, dostali jste od Veroniky odpověď, že kasinům dáváme 14 dní na zpracování takové žádosti. Chápu, že se to zdá jako dlouhá doba, ale pokud se do té doby nic nepohne, pokusíme se pomoci, jak nejlépe umíme. Netvrdím, že to musí mít úspěšný konec, ale budeme se snažit udělat vše pro to, aby to tak bylo.

Zkus zachovat chladnou hlavu a uvidíme, jak to půjde.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tento rozhovor jsem měl včera na chatu.


Chat byl zahájen 19. září 2023, 16:36 (GMT+0)

(04:36:40)*** Manuel Alejandro Morales dominguez se připojil k chatu ***(04:36:40)Manuel Alejandro Morales dominguez

Výběry

(04:36:42) Informace GrandWin

Vítejte v zákaznickém servisu GrandWin. Agent vám okamžitě pomůže.

(04:36:43)*** Alessandro se připojil k chatu ***(04:36:48)Alessandro

Zdravím vás za kontakt, můj přítel Alessandro vám rád pomůže.

(04:36:48) Alessandro

Dobrý den, děkujeme, že jste nás kontaktovali, jmenuji se Alessandro a dnes vám rád pomohu. (přeloženo)

(04:36:49) Alessandro

Abychom vám umožnili ověřit, že jste si přečetli název obsahu, přečtete si následující podrobnosti:


1) Pojmenuj mi pomoc

2) Datum narození

3) Poslední vklad nebo import bodu

4) Indirizzo bydliště


Ringrazio předem!

(04:36:49) Alessandro

Abychom mohli ověřit, že jste vlastníkem herního účtu, chtěl bych vás požádat, abyste mi poskytli následující podrobnosti:


1) uživatelské jméno

2) Datum narození

3) Poslední vklad nebo částka sázky

4) Adresa bydliště


Díky předem! (přeloženo)

(04:36:55)Manuel Alejandro Morales Dominguez


(04:37:12)Manuel Alejandro Morales Dominguez


(04:37:16)Manuel Alejandro Morales Dominguez


(04:37:33)Manuel Alejandro Morales Dominguez


(04:37:52)Alessandro

La ringrazio per le corrette informazioni v čem může být užitečný?

(04:37:52)Alessandro

Děkuji za správné informace. Jak vám mohu pomoci? (přeloženo)

(04:38:08)Manuel Alejandro Morales Dominguez

Už mě unavuje, že přerušuješ můj rozhovor. Ukládám si všechny konverzace, protože vidí, jak se mnou zacházíš

(04:39:07)Manuel Alejandro Morales Dominguez

Čekám na vysazení déle než 1 týden a jsem na tom stejně jako první den. Neudělal jsem žádný pokrok, nikdo mi nepomáhá, nikdo mi neodpovídá a nevím, co dál. Myslím, že si takové zacházení nezasloužím.

(04:39:24)Alessandro

Noi non interrompiamo nessuna delle our chat Signor Manuel.

(04:39:24)Alessandro

Žádné z našich rozhovorů nepřerušujeme, pane Manueli. (přeloženo)

(04:39:56)Manuel Alejandro Morales Dominguez

Chci vědět, kdy budou moje peníze uloženy, a chci, abyste mi poskytli pravdivé informace.

(04:40:23)Manuel Alejandro Morales Dominguez

Už týden mi říkáš, že na tom pracuješ, myslím, že si ze mě děláš srandu

(04:40:31)Alessandro

Faro'il massimo za lei.

Můj den 3-4 minuty na kontrolu stavu předchozí situace.

Děkuji

(04:40:31)Alessandro

Udělám pro ni maximum.

Dejte mi prosím 3–4 minuty na kontrolu stavu vašeho výběru.

Děkuji (přeloženo)

(04:41:11)Manuel Alejandro Morales Dominguez

Vím, co mi řeknete, že na tom pracují a že mě budou kontaktovat emailem. Už týden mám stejnou odpověď

(04:44:29)Alessandro

Eccomi mi scuso za l'attesa.

(04:44:29)Alessandro

Tady jsem, omlouvám se za čekání. (přeloženo)

(04:45:45)Alessandro

Vidím, že vaše žádost byla zpracována 14. dne tohoto měsíce.

Dokumenty, které jste odeslali, jsou v pořádku, takže je to jen otázka času. (přeloženo)

(04:46:15)Manuel Alejandro Morales Dominguez

A proč neudělají výběr hned?

(04:46:53)Manuel Alejandro Morales Dominguez

Na co čekáš? Proč mi neposkytnete žádné informace?

(04:49:50)Manuel Alejandro Morales Dominguez

Alespoň jste mi odpověděli jinak než všichni ostatní a řekli jste mi, že je vše v pořádku. Odtud, když dojde k odstoupení

(04:50:59)Alessandro

Stažení nyní, pane, je žádost, která prochází několika odděleními a v tuto chvíli existuje mnoho žádostí.

Omlouváme se za nepříjemnosti, ale takový je postup. (přeloženo)

(04:51:09)Alessandro

Vezměte prosím na vědomí, že žádosti o výběr vyřizuje jiné oddělení, a protože každá žádost je posuzována individuálně, může její zpracování nějakou dobu trvat. (přeloženo)

(04:52:32)Manuel Alejandro Morales Dominguez

Kolik to je, je to, co chci nějakou dobu vědět, a proč se můj výběr nadále zobrazuje v nevyřízených výběrech, pokud již byl schválen?

(04:55:42)Alessandro

Neřekl jsem vám, že jste byl schválen, pane Manueli, ale že dokumenty, které jste poslal, jsou v pořádku a že vaše žádost se zpracovává, což znamená různé časy.

Omlouváme se za čekání, ale jak jsem vám již řekl, toto je postup pro všechny naše klienty.

(04:56:09)Alessandro

Doufám, že jsem se vyjádřil jasně, pane Manueli.

Mohu v tuto chvíli ještě něco udělat? (přeloženo)

(04:56:47)Manuel Alejandro Morales Dominguez

Nic, na co stále čekám, je můj důchod, něco, co nedokážu pochopit a nikdo mi to nevysvětlí.

(04:57:17)Manuel Alejandro Morales Dominguez

A především jsem posílal emaily a nikdo mi neodpovídal.


Co mohu z tohoto rozhovoru vyvodit?

Upravil Daniel před rokem
Důvod: citlivých údajů
Automaticky přeloženo:
ercancho
před rokem

Páni, nikdy byste neměli kopírovat/vkládat informace z chatu takto. Pouze veřejně sdílíte své jméno, datum narození, adresu, částku posledního vkladu, takže pokud by se někdo chtěl dostat na váš účet v kasinu, mohl to udělat se všemi informacemi, které jste mu poskytli.

Všechna citlivá data jsem již smazal, ale příště pozor!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobře, ale může mi někdo říct, jaká je situace s mým stažením?

Automaticky přeloženo:
před rokem
  1. Dnes to najdete v chatu. Odřízli mě a já už nevím, co mám dělat.
  2. Přepisuji celý dnešní chat.
  3. PROSÍM, ŘEKNĚTE MI, JAK MŮŽU POSTUPOVAT

Děkuji za správné informace. (přeloženo)Ukázat originál

Mohl bys to se mnou prosím chvíli vydržet? Jdu na kontrolu. (přeloženo)Ukázat originál

Stačí mě oklamat, myslím, že si zasloužím odpověď a že mi ty peníze zaplatíš hned

Řeknete mi, že ověřujete, jak mi to říkáte už 8 dní. Nikdo mi neodpovídá, nikdo mi nedá řešení

seth

Podívejte, naprosto chápu, že pozdní platba může být frustrující, ale také vás prosím o pochopení, finanční transakce ověřuje jiné oddělení. (přeloženo)Ukázat originál

Už je to 8 dní a vy jste neodpověděli. Připadá vám to normální?

Kdyby se to stalo tobě, co bys udělal?

Po 8 dnech jsem neudělal žádný pokrok a nikdo z vás mi nepomáhá. Poslal jsem dokumentaci a nikdo se mi ani nenapadne říct, jestli dorazila a jestli je v pořádku nebo tak něco.

Ostatní sázkové kanceláře do 2 hodin máte peníze. Jsem tu 8 dní a nevím co se děje, jsem na tom stejně.

seth

Vidím, že naše příslušné oddělení na vašem případu pracuje. V poslední době máme mnoho žádostí o výběr a z tohoto důvodu může docházet ke zpožděním. Omlouváme se za to a uděláme vše, co bude v našich silách, abychom to co nejrychleji přezkoumali. (přeloženo)Ukázat originál

Můžu jim od vás nechat vzkaz o vaší žádosti. (přeloženo)Ukázat originál

Udělám vše pro urychlení procesu! (přeloženo)Ukázat originál

Lhát. Už 8 dní máte stejnou odpověď. Buď žádost neprojdete, nebo neudělají nic

Chci odpověď hned, pokud ne, pošlete mi prosím někoho nebo mi poskytněte informace k podání příslušného nároku nebo hlášení.

Pořád mi říkáš to samé a nikdo nic neříká

seth

Pochopte prosím, že i my jsme lidé. Snažíme se pomoci. Nemůže to trvat ani vteřinu, ale řekl jsem kolegům, že jste velmi důležitý zákazník a problém se musí okamžitě vyřešit. (přeloženo)Ukázat originál

Neříkej mi věci, které nejsou, chci odpověď hned.

Více než 10 e-mailů a na žádný neodpovíte a zde v chatu je vždy stejná automatická odpověď

Buď mi odpovíte, nebo mi poskytnete informace pro příslušnou reklamaci nebo stížnost

seth

Podívejte, chápu vaši frustraci, Manueli. (přeloženo)Ukázat originál

Řeknu jim, že jste žádali o status, a ujistím se, že je vše ověřeno a náležitě provedeno v co nejkratším možném čase. (přeloženo)Ukázat originál

Vy tomu nerozumíte

Proč mi nedáš termín? Nedáváš ani termín, asi proto, že si ty peníze nakonec necháš a nezaplatíš mi je.

seth

Jak jsem znovu řekl, tuto žádost vyřizuje příslušný tým. Udělám vše pro urychlení procesu! (přeloženo)Ukázat originál

Lež, říkal jsi mi to samé už 8 dní a já jsem stále ve stejné situaci

Myslíte si, že je to normální?

Poskytněte mi informace o společnosti pro odpovídající nárok nebo stížnost

seth

Vidím, že konverzace probíhá v kruzích. Máte-li dotazy k jiným tématům, neváhejte se zeptat; Jinak přeji hezký den. (přeloženo)Ukázat originál


Je normální, že po 8 dnech a více než 10 emailech mi nikdo neodpověděl? Je to ze strany firmy vážné? Zdá se vám normální, že jsem po 8 dnech ve stejné situaci jako první den?


Nedovedete si představit, jak moc lituji, že jsem našel tuto sázkovou kancelář.

Seth opustil chat

Ohodnoťte tento chat




Automaticky přeloženo:
ercancho
před rokem

No, musím říct, že provozovatel chatu není oprávněn poskytovat podrobné informace o čemkoli jiném kromě bonusů a pravidel. Na zbytek jsou obvykle specializované týmy...

A ano – je to na hovno, když nemůžete dostat přímou odpověď, a kasino poškozuje své vlastní úsilí!

Můžeme jen doufat, že platba bude brzy provedena, protože časovač stížnosti ukazuje dalších 5 dní, než zasáhneme.

Myslím, že by bylo moudré hrát v kasinech s lepším bezpečnostním indexem. 🤔

Automaticky přeloženo:
ercancho
před rokem

Myslím, že rozumím oběma stranám. Určitě bych nebyl nadšený, kdybych do 8 dnů nedostal žádnou odpověď z kasina ohledně mého výběru. Na druhou stranu posílat tolik e-mailů asi není ten nejlepší nápad, i když jak říkám, chápu, že se chcete dostat ke svým penězům.

Nicméně si myslím, že podpora se snaží být nápomocná, ale pokud vám pořád dokola opakují to samé, je těžké tomu uvěřit. Nicméně kasino má 14 dní na vyřešení žádosti o výběr, takže pokud kasino bude v této lhůtě opakovat to samé, vaše stížnost se posune dál .

Nerad to říkám, protože vím, že je to těžké, ale bylo by možné být chvíli trpělivý? I když nechci nic slibovat, pevně věřím, že se vše vyřeší a vy budete nakonec rádi. Držíme palce 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne, stejná situace. Před 8 dny jsem začal vybírat 1300 eur. Druhý den mě požádali o dokumentaci, kterou jsem rychle poslal. Po 8 dnech tady stále čekám a nikdo mi neodpovídá, jen čekat. nevím co dělat

Automaticky přeloženo:
ercancho
před rokem

Přesunul jsem váš příspěvek sem, protože je stále o kasinu GrandWin - ne o Grandwin, myslím. Někdy se počítá i menší detail. 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne, dnes se konečně ozvali a peníze mi převedou.



Automaticky přeloženo:
ercancho
před rokem

To je skvělé. Nakonec to stálo za to čekat, i když to bylo docela nepříjemné. Bylo by možné nám dát vědět, až k vám peníze dorazí?

Navíc, budete mít stále zájem hrát v kasinu, když víte, jak dlouho výběr trvá? 🙂

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky