Tento rozhovor jsem měl včera na chatu.
Chat byl zahájen 19. září 2023, 16:36 (GMT+0)
(04:36:40)*** Manuel Alejandro Morales dominguez se připojil k chatu ***(04:36:40)Manuel Alejandro Morales dominguez
Výběry
(04:36:42) Informace GrandWin
Vítejte v zákaznickém servisu GrandWin. Agent vám okamžitě pomůže.
(04:36:43)*** Alessandro se připojil k chatu ***(04:36:48)Alessandro
Zdravím vás za kontakt, můj přítel Alessandro vám rád pomůže.
(04:36:48) Alessandro
Dobrý den, děkujeme, že jste nás kontaktovali, jmenuji se Alessandro a dnes vám rád pomohu. (přeloženo)
(04:36:49) Alessandro
Abychom vám umožnili ověřit, že jste si přečetli název obsahu, přečtete si následující podrobnosti:
1) Pojmenuj mi pomoc
2) Datum narození
3) Poslední vklad nebo import bodu
4) Indirizzo bydliště
Ringrazio předem!
(04:36:49) Alessandro
Abychom mohli ověřit, že jste vlastníkem herního účtu, chtěl bych vás požádat, abyste mi poskytli následující podrobnosti:
1) uživatelské jméno
2) Datum narození
3) Poslední vklad nebo částka sázky
4) Adresa bydliště
Díky předem! (přeloženo)
(04:36:55)Manuel Alejandro Morales Dominguez
(04:37:12)Manuel Alejandro Morales Dominguez
(04:37:16)Manuel Alejandro Morales Dominguez
(04:37:33)Manuel Alejandro Morales Dominguez
(04:37:52)Alessandro
La ringrazio per le corrette informazioni v čem může být užitečný?
(04:37:52)Alessandro
Děkuji za správné informace. Jak vám mohu pomoci? (přeloženo)
(04:38:08)Manuel Alejandro Morales Dominguez
Už mě unavuje, že přerušuješ můj rozhovor. Ukládám si všechny konverzace, protože vidí, jak se mnou zacházíš
(04:39:07)Manuel Alejandro Morales Dominguez
Čekám na vysazení déle než 1 týden a jsem na tom stejně jako první den. Neudělal jsem žádný pokrok, nikdo mi nepomáhá, nikdo mi neodpovídá a nevím, co dál. Myslím, že si takové zacházení nezasloužím.
(04:39:24)Alessandro
Noi non interrompiamo nessuna delle our chat Signor Manuel.
(04:39:24)Alessandro
Žádné z našich rozhovorů nepřerušujeme, pane Manueli. (přeloženo)
(04:39:56)Manuel Alejandro Morales Dominguez
Chci vědět, kdy budou moje peníze uloženy, a chci, abyste mi poskytli pravdivé informace.
(04:40:23)Manuel Alejandro Morales Dominguez
Už týden mi říkáš, že na tom pracuješ, myslím, že si ze mě děláš srandu
(04:40:31)Alessandro
Faro'il massimo za lei.
Můj den 3-4 minuty na kontrolu stavu předchozí situace.
Děkuji
(04:40:31)Alessandro
Udělám pro ni maximum.
Dejte mi prosím 3–4 minuty na kontrolu stavu vašeho výběru.
Děkuji (přeloženo)
(04:41:11)Manuel Alejandro Morales Dominguez
Vím, co mi řeknete, že na tom pracují a že mě budou kontaktovat emailem. Už týden mám stejnou odpověď
(04:44:29)Alessandro
Eccomi mi scuso za l'attesa.
(04:44:29)Alessandro
Tady jsem, omlouvám se za čekání. (přeloženo)
(04:45:45)Alessandro
Vidím, že vaše žádost byla zpracována 14. dne tohoto měsíce.
Dokumenty, které jste odeslali, jsou v pořádku, takže je to jen otázka času. (přeloženo)
(04:46:15)Manuel Alejandro Morales Dominguez
A proč neudělají výběr hned?
(04:46:53)Manuel Alejandro Morales Dominguez
Na co čekáš? Proč mi neposkytnete žádné informace?
(04:49:50)Manuel Alejandro Morales Dominguez
Alespoň jste mi odpověděli jinak než všichni ostatní a řekli jste mi, že je vše v pořádku. Odtud, když dojde k odstoupení
(04:50:59)Alessandro
Stažení nyní, pane, je žádost, která prochází několika odděleními a v tuto chvíli existuje mnoho žádostí.
Omlouváme se za nepříjemnosti, ale takový je postup. (přeloženo)
(04:51:09)Alessandro
Vezměte prosím na vědomí, že žádosti o výběr vyřizuje jiné oddělení, a protože každá žádost je posuzována individuálně, může její zpracování nějakou dobu trvat. (přeloženo)
(04:52:32)Manuel Alejandro Morales Dominguez
Kolik to je, je to, co chci nějakou dobu vědět, a proč se můj výběr nadále zobrazuje v nevyřízených výběrech, pokud již byl schválen?
(04:55:42)Alessandro
Neřekl jsem vám, že jste byl schválen, pane Manueli, ale že dokumenty, které jste poslal, jsou v pořádku a že vaše žádost se zpracovává, což znamená různé časy.
Omlouváme se za čekání, ale jak jsem vám již řekl, toto je postup pro všechny naše klienty.
(04:56:09)Alessandro
Doufám, že jsem se vyjádřil jasně, pane Manueli.
Mohu v tuto chvíli ještě něco udělat? (přeloženo)
(04:56:47)Manuel Alejandro Morales Dominguez
Nic, na co stále čekám, je můj důchod, něco, co nedokážu pochopit a nikdo mi to nevysvětlí.
(04:57:17)Manuel Alejandro Morales Dominguez
A především jsem posílal emaily a nikdo mi neodpovídal.
Co mohu z tohoto rozhovoru vyvodit?
I had this conversation yesterday in the chat.
Chat started on 19 Sep 2023, 04:36 PM (GMT+0)
(04:36:40)*** Manuel Alejandro Morales dominguez joined the chat ***(04:36:40)Manuel Alejandro Morales dominguez
Withdrawals
(04:36:42)GrandWin Info
Welcome to GrandWin customer service. An agent will assist you immediately.
(04:36:43)*** Alessandro joined the chat ***(04:36:48)Alessandro
Greetings for your contact, my friend Alessandro is happy to assist you.
(04:36:48)Alessandro
Hello, thank you for contacting us, my name is Alessandro and I will be happy to assist you today. (translated)
(04:36:49)Alessandro
To allow you to verify that you have read the title of the content, you will read the following details:
1) Name me help
2) Date of birth
3) Last deposit or import of the point
4) Indirizzo of residence
The ringrazio in advance!
(04:36:49)Alessandro
To allow us to verify that you are the owner of the gaming account, I would like to ask you to provide me with the following details:
1) username
2) Date of birth
3) Last deposit or bet amount
4) Residence address
Thanks in advance! (translated)
(04:36:55)Manuel Alejandro Morales Dominguez
(04:37:12)Manuel Alejandro Morales Dominguez
(04:37:16)Manuel Alejandro Morales Dominguez
(04:37:33)Manuel Alejandro Morales Dominguez
(04:37:52)Alessandro
La ringrazio per le corrette informazioni in what can be useful?
(04:37:52)Alessandro
Thanks for the correct information. How can I help you? (translated)
(04:38:08)Manuel Alejandro Morales Dominguez
I'm tired of you cutting off my conversation. I am saving all the conversations because they see the treatment you have with me
(04:39:07)Manuel Alejandro Morales Dominguez
I have been waiting for a withdrawal for more than 1 week and I am the same as the first day. I haven't made any progress, no one helps me, no one answers me and I don't know what else to do. I don't think I deserve that treatment.
(04:39:24)Alessandro
Noi non interrompiamo nessuna delle our chat Signor Manuel.
(04:39:24)Alessandro
We do not interrupt any of our talks Mr. Manuel. (translated)
(04:39:56)Manuel Alejandro Morales Dominguez
I want to know when my money is going to be deposited, and I want you to give me truthful information.
(04:40:23)Manuel Alejandro Morales Dominguez
You've been telling me for a week that you're working on it, I think you're kidding me
(04:40:31)Alessandro
Faro' il massimo per lei.
My day 3-4 minutes to check the status of the previous situation.
Thank you
(04:40:31)Alessandro
I will do the best I can for her.
Please give me 3-4 minutes to check the status of your withdrawal.
Thank you (translated)
(04:41:11)Manuel Alejandro Morales Dominguez
I know what you are going to tell me, that they are working on it and that they will contact me by email. I've had the same answer for a week
(04:44:29)Alessandro
Eccomi mi scuso per l'attesa.
(04:44:29)Alessandro
Here I am, sorry for the wait. (translated)
(04:45:45)Alessandro
I see that your request was processed on the 14th of this month.
The documents you sent are fine, so it's just a matter of time. (translated)
(04:46:15)Manuel Alejandro Morales Dominguez
And why don't they make the withdrawal now?
(04:46:53)Manuel Alejandro Morales Dominguez
What are you waiting for? Why don't you give me any information?
(04:49:50)Manuel Alejandro Morales Dominguez
At least you have given me a different answer than everyone else, telling me that everything is fine. From there, when the withdrawal occurs
(04:50:59)Alessandro
Withdrawal now sir is a request that goes through multiple departments and there are many requests at the moment.
We are sorry for the inconvenience but this is the procedure. (translated)
(04:51:09)Alessandro
Please note that withdrawal requests are handled by another department and since each request is reviewed individually, it may take some time to process. (translated)
(04:52:32)Manuel Alejandro Morales Dominguez
For some time, how much is it, is what I want to know, and why does my withdrawal continue to appear in pending withdrawals if it has already been approved?
(04:55:42)Alessandro
I didn't tell you that you were approved, Mr. Manuel, but that the documents you sent are fine and that your application is in process, which implies different times.
We apologize for the wait but as I already told you this is the procedure for all our clients.
(04:56:09)Alessandro
I hope I have been clear, Mr. Manuel.
Is there anything else I can do at this time? (translated)
(04:56:47)Manuel Alejandro Morales Dominguez
Nothing, what I'm still waiting for is my retirement, something I can't understand, and no one explains it to me.
(04:57:17)Manuel Alejandro Morales Dominguez
And above all, I sent emails and no one answered me.
What can I deduce from this conversation?
Esta conversación tuve ayer en el chat.
Chat started on 19 Sep 2023, 04:36 PM (GMT+0)
(04:36:40)*** Manuel Alejandro Morales dominguez joined the chat ***(04:36:40)Manuel Alejandro Morales dominguez
Retiradas
(04:36:42)GrandWin Info
Bienvenido al servicio de atención al cliente de GrandWin. Un agente te atenderá enseguida.
(04:36:43)*** Alessandro joined the chat ***(04:36:48)Alessandro
Salve grazie per averci contattato, mi chiamo Alessandro è sarò lieto di assisterla oggi.
(04:36:48)Alessandro
Hola, gracias por contactarnos, mi nombre es Alessandro y estaré encantado de atenderte hoy. (traducido)
(04:36:49)Alessandro
Per permetterci di verificare che sia Lei il titotale del conto gioco, vorrei chiederLe di fornirmi i seguenti dettagli:
1) Nome utente
2) Data di nascita
3) Ultimo deposito o importo della puntata
4) Indirizzo di residenza
La ringrazio in anticipo!
(04:36:49)Alessandro
Para permitirnos verificar que usted es el propietario de la cuenta de juego, me gustaría pedirle que me proporcione los siguientes detalles:
1) nombre de usuario
2) Fecha de nacimiento
3) Último depósito o importe de la apuesta
4) Dirección de residencia
¡Gracias de antemano! (traducido)
(04:36:55)Manuel Alejandro Morales dominguez
(04:37:12)Manuel Alejandro Morales dominguez
(04:37:16)Manuel Alejandro Morales dominguez
(04:37:33)Manuel Alejandro Morales dominguez
(04:37:52)Alessandro
La ringrazio per le corrette informazioni in che cosa posso esserle utile?
(04:37:52)Alessandro
Gracias por la información correcta ¿Cómo puedo ayudarte? (traducido)
(04:38:08)Manuel Alejandro Morales dominguez
Estoy harto de que me cortéis la conversación. Estoy guardando todas las conversaciones porque vean el trato q tenéis conmigo
(04:39:07)Manuel Alejandro Morales dominguez
Llevo más de 1 semana esperando una retirada y estoy igual q el primer día. No he avanzado nada, nadie me ayuda, nadie me contesta y no se que más hacer. Creo q no merezco ese trato
(04:39:24)Alessandro
Noi non interrompiamo nessuna delle nostre chat signor Manuel.
(04:39:24)Alessandro
No interrumpimos ninguna de nuestras charlas Sr. Manuel. (traducido)
(04:39:56)Manuel Alejandro Morales dominguez
Quiero saber cuando me van a ingresar mi dinero, y quiero que me deis información veraz
(04:40:23)Manuel Alejandro Morales dominguez
Lleváis una semana diciéndome q están trabajando en ello, creo q me estáis tomando el pelo
(04:40:31)Alessandro
Faro' il massimo per lei.
Mi dia 3-4 minuti per verificare lo stato del suo prelievo.
Grazie
(04:40:31)Alessandro
Haré lo mejor que pueda por ella.
Por favor dame 3-4 minutos para verificar el estado de tu retiro.
Gracias (traducido)
(04:41:11)Manuel Alejandro Morales dominguez
Se lo q me vas a decir, q están trabajando enmello y q se pondran en contacto x correo. Llevo una semana con la misma respuesta
(04:44:29)Alessandro
Eccomi mi scuso per l'attesa.
(04:44:29)Alessandro
Aquí estoy, perdón por la espera. (traducido)
(04:45:45)Alessandro
Veo que tu solicitud fue procesada el día 14 de este mes.
Los documentos que enviaste están bien, así que es sólo cuestión de tiempo. (traducido)
(04:46:15)Manuel Alejandro Morales dominguez
Y por que no hacen el retiro ya?
(04:46:53)Manuel Alejandro Morales dominguez
Q están esperando? Por que no me Dan ninguna información?
(04:49:50)Manuel Alejandro Morales dominguez
Al menos usted me ha dado una respuesta diferente a todo el mundo, diciéndome q todo está bien. A partir de ahí, cuando se produce el retiro
(04:50:59)Alessandro
El retiro ahora señor es una solicitud que pasa por múltiples departamentos y hay muchas solicitudes en este momento.
Lamentamos las molestias pero este es el procedimiento. (traducido)
(04:51:09)Alessandro
Tenga en cuenta que las solicitudes de retiro son manejadas por otro departamento y, dado que cada solicitud se revisa individualmente, es posible que su procesamiento tarde algún tiempo. (traducido)
(04:52:32)Manuel Alejandro Morales dominguez
Algún tiempo cuanto es, es lo q quiero saber, y por que mi retirada sigue apareciendo en retiradas pendientes si ya está aprobada
(04:55:42)Alessandro
No le dije que fue aprobado señor Manuel pero que los documentos que envió están bien y que su solicitud está en proceso, lo que implica diferentes tiempos.
Pedimos disculpas por la espera pero como ya les dije este es el procedimiento para todos nuestros clientes.
(04:56:09)Alessandro
Espero haber sido claro señor Manuel.
¿Puedo hacer algo más en este momento? (traducido)
(04:56:47)Manuel Alejandro Morales dominguez
Nada, lo q sigo es esperando mi retiro, algo q no logro entender, y q nadie me aclara
(04:57:17)Manuel Alejandro Morales dominguez
Y sobre todo q mande correos electrónicos y nadie me conteste
Que puedo deducir de esta conversación?
Automaticky přeloženo: