Nevěřili byste tomu, ale jsem přesvědčen, že jsem již všechny body vysvětlil ve své předchozí odpovědi.
Nenechme se chytit v kruzích.
Mimochodem, stížnost byla podána 28. srpna. Sotva tři týdny, když první dva jsou skutečně 14denní lhůtou, během níž tým pro stížnosti nezasáhne.
Kromě toho, když kasino tvrdí, že peníze byly odeslány, nemůžeme říct: "Ale hráč vám nevěří, takže vás potrestáme."
Technicky je stížnost otevřená, to znamená, že zatím nebylo nic prokázáno. Vím, že je to těžké, ale stěžovat si tady ti nepomůže. Musíme dát kasinu čas, aby vám zaplatilo jako první, až když kasino nesplní prohlášení – je zřejmé, že lhalo. Ne dříve.
Omlouvám se, že to trvá tak dlouho, ale takhle to chodí.
You would not believe that, but I'm quite convinced I already explained all the points in my previous response.
Let's not get caught in circles.
By the way, the complaint was submitted on August 28th. Hardly three weeks when the first two are indeed the 14-day period during which the Complaint Team does not step in.
Aside from that, when the casino claims the money was sent, we just can't say "Oh, but the player does not believe you, so we are going to punish you."
Technically, the complaint is open, meaning nothing has been proven yet. I know it is hard, but complaining here won't help you. We must give the casino time to pay you first, only when the casino fails to fulfill the statement - it becomes obvious they were lying. Not sooner.
I'm sorry it takes so long, but this is how it goes.
Automaticky přeloženo: