FórumKasinaFreddy Vegas Casino - všeobecná diskuze

Freddy Vegas Casino - všeobecná diskuze

před rokem od RS200
|
3449 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Freddy Vegas Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Máte někdo zkušenosti s tímto kasinem?

Začněte zde hrát minulý pátek a také jsem jim poslal e-mail. V sobotu večer také odstoupil a znovu jim poslal e-mail. Vůbec žádná odezva.

Opět email v neděli opět bez odpovědi.

Dnes jsem zkoušel live chat, ale píše to jen obsazeno.

Je to podvodné kasino a moje peníze jsou pryč? ☹

Automaticky přeloženo:
RS200
před rokem

Je těžké odhadnout, co se děje. Jak je uvedeno v recenzi , jedná se o čerstvě založené kasino, což znamená, že není ověřeno časem - Technicky se spoléháme na přímou zpětnou vazbu od hráčů, bohužel nikdo nepřišel kasino recenzovat od jeho začátku. Také jsem zjistil, že podpora živého chatu není k dispozici 24/7.

Dal bych tomu ale ještě pár pracovních dní.

Mohl byste nás informovat, prosím? Ještě nechci začínat reklamací...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Teď už 5 dní nereagují. Živý chat není vůbec dostupný. Zkuste to sami. Dostanete pouze automatickou zprávu, že jsou zaneprázdněni. Chat byl několikrát otevřen několik hodin, ale žádná odpověď. Existují 2 další kasina pod stejnou licencí. bit1111.com a merhababet.com (poslední je v turečtině), takže jsem se pokusil kontaktovat první, ale také žádná odpověď.

Děje se toho tady víc, takže se obávám, že moje peníze jsou pryč ☹

ps Už jsem začal reklamovat.

Automaticky přeloženo:
RS200
před rokem

Nemusíme hned myslet na nejhorší. Hlavu vzhůru. Ještě to není tak dlouho, abychom se okamžitě museli bát.

Chápu však, že pokud nedostanete odpověď ani e-mailem, ani live chatem, na důvěryhodnosti vám to moc nepřidá.

Každopádně by bylo dobré ještě chvíli počkat a být trpělivý, protože jak vám bylo vysvětleno ve stížnosti, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení žádostí o výběr.

Doufám, že se do té doby vše vyřeší a peníze dostanete. Pokud ne, náš tým udělá vše pro to, aby vám pomohl.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Znáte kasino, které nereaguje na e-mail a live chat? Hrál jsem hodně kasin a nehraju.

Pokud má kasino live chat, odpoví. Pro vás, stejně jako jsem řekl Radce, vyzkoušejte live chat na vlastní kůži.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Znáte kasino, které nereaguje na e-mail a live chat? Hrál jsem hodně kasin a nehraju.

Pokud má kasino live chat, odpoví. Pro vás, stejně jako jsem řekl Radce, vyzkoušejte live chat na vlastní kůži.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dostávám vaši zprávu a chápu, že máte pocit, že chat nefunguje. Za kasino rozhodně bod dolů, žádné další debaty! Pokud jde o stížnosti, situace zůstává stejná. 🙁

Omlouvám se, že to říkám, protože také cítím, že není nic jiného, než na vás teď čekat:

„Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, dejte nám prosím vědět a my zasáhneme a pokusíme se pomoci ti."

Co takhle vyzkoušet jeho profily na sociálních sítích? Pokud kasino nabízí nějaké...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dostávám vaši zprávu a chápu, že máte pocit, že chat nefunguje. Za kasino rozhodně bod dolů, žádné další debaty! Pokud jde o stížnosti, situace zůstává stejná. 🙁

Omlouvám se, že to říkám, protože také cítím, že není nic jiného, než na vás teď čekat:

„Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, dejte nám prosím vědět a my zasáhneme a pokusíme se pomoci ti."

Co takhle vyzkoušet jeho profily na sociálních sítích? Pokud kasino nabízí nějaké...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Živá podpora byla k dispozici (aleluja), ale nemohli mi pomoci, moji zprávu předali finančnímu oddělení. Takže žádný pokrok.

Nevím, jestli jsem ověřený. Zeptejte se jich před týdnem, jestli nepotřebují dokumenty pro KYC, protože to rád dělám předem. Nikdy jsem nedostal odpověď na žádný z mých e-mailů, takže nevím. Abych se ujistil, že to nepoužijí proti mně, poslal jsem jim také e-mail se všemi dokumenty, které kasino běžně vyžaduje.

Herní historie není na webu dostupná. Neexistuje vůbec žádná historie, takže také žádná historie vkladů a výběrů. Vidím pouze, že můj výběr není zpracován, protože na svém účtu stále vidím možnost „zrušit výplatu".

Automaticky přeloženo:
RS200
před rokem

Nelíbí se mi, kde to bude přímočaré a vpřed...

Komorská licence, nepodporující „podpora". Když o tom přemýšlím, musím říct, že mě trochu překvapuje, že jste jediný, kdo má otevřenou stížnost.

Řekl byste, že kasino to stihne včas? Nerad jsem v takových situacích skeptik.

No, 5 dní na to zjistit.

🤞🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nelíbí se mi, kde to bude přímočaré a vpřed...

Komorská licence, nepodporující „podpora". Když o tom přemýšlím, musím říct, že mě trochu překvapuje, že jste jediný, kdo má otevřenou stížnost.

Řekl byste, že kasino to stihne včas? Nerad jsem v takových situacích skeptik.

No, 5 dní na to zjistit.

🤞🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nebo je kasino podvod nebo kasino od začátku nikdy nefungovalo dobře (na začátku vidíte nějaké příspěvky na sociálních sítích) a teď je to už jedno.

E-mail již nefunguje, e-mail již nelze doručovat a live chat odpověděl pouze jednou (zkouším každý den)

Také poslali e-maily na AOFA (kde získali licenci), ale také nereagují.

Opravdu 5 dní, ale pokud jste upřímní, co tam Casinoguru může udělat, když se nemůžete spojit s tímto kasinem.

Automaticky přeloženo:
RS200
před rokem

Hmm, rozhodně není hezké řešit takovou situaci, a když se jednou za modrého měsíce dostanete k odpovědi, myslím, že je to od kasina neprofesionální. Každopádně jsem na našem webu našel, že je to zombie kasino a náš komentář k tomu je "v tomto kasinu se s nikým nedostanete do kontaktu." Takže se moc nedivím, proč nemůžete dostat odpověď.

Pokud jde o to, co s tím uděláme, přinejmenším se pokusíme vyřešit vaši situaci, a pokud kasino nebude mít vůli vyřešit vaši situaci, získá černé body, které ovlivní jejich situaci. bezpečnostní index, který je již tak nízký. Vím, že to pravděpodobně není příliš uklidňující, ale vy i ostatní hráči budete moci vidět, že kasino není příliš poctivé, a možná právě to přesvědčí hráče, aby tam nehráli.

Uvidíme, jak to půjde. Zbývají ještě 4 dny.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hmm, rozhodně není hezké řešit takovou situaci, a když se jednou za modrého měsíce dostanete k odpovědi, myslím, že je to od kasina neprofesionální. Každopádně jsem na našem webu našel, že je to zombie kasino a náš komentář k tomu je "v tomto kasinu se s nikým nedostanete do kontaktu." Takže se moc nedivím, proč nemůžete dostat odpověď.

Pokud jde o to, co s tím uděláme, přinejmenším se pokusíme vyřešit vaši situaci, a pokud kasino nebude mít vůli vyřešit vaši situaci, získá černé body, které ovlivní jejich situaci. bezpečnostní index, který je již tak nízký. Vím, že to pravděpodobně není příliš uklidňující, ale vy i ostatní hráči budete moci vidět, že kasino není příliš poctivé, a možná právě to přesvědčí hráče, aby tam nehráli.

Uvidíme, jak to půjde. Zbývají ještě 4 dny.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tato recenze kasina se po mé stížnosti změnila. Nejprve to bylo jen „čerstvé kasino" s normálním bezpečnostním indexem.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jsem obdržel tento e-mail;

Drahý uživateli,
Na e-mail podpory jsme bohužel neodpověděli kvůli chybám v interní konfiguraci.
Toto bude seřazeny. Nicméně mějte na paměti, že jsme váš případ zkontrolovali a zkontrolovali a vrátili jsme vám vklady.
Důvodem je, že nemůžeme přijímat hráče z vašeho regionu.
Vrácení peněz bylo vydáno a bude připsáno na váš účet do 1/3 pracovního dne od dnešního rána.
Neváhejte nás kontaktovat zpět a přejeme vám vše nejlepší
S přátelským pozdravem
Freddy

Tak držím palce, ať mi vrátí peníze.

Automaticky přeloženo:
RS200
před rokem

No, to je skvělé. Doufám, že se vám podaří získat peníze zpět. Mohl byste nás aktualizovat, až k vám přijdou? 😊

Automaticky přeloženo:
před rokem

Řekli 3 pracovní dny, ale po 4 pracovních dnech stále nic. Ale lžou o více věcech, tak proč by to nebyla lež. Mohou říct cokoliv, ale to neznamená, že je to pravda.

Také řekli, že nemohou přijímat hráče z mého regionu, a proto mi vracejí vklady. Jo, to je důvod, proč stránka vkladu zobrazuje způsoby vkladu dostupné pouze v Nizozemsku.


file

Automaticky přeloženo:
RS200
před rokem

Je to smutná situace, ve které se teď nacházíš. Myslel jsem, že by se věci mohly pohnout k lepšímu a že své peníze dostanete, ale jak vidíme, nic takového se zatím neděje. Ptali jste se kasina, jaký je problém, když vám peníze ještě nepřišly?

Zatím si každopádně budeme muset počkat, jak to bude dál a kam se náš tým dostane. Mohli byste nás prosím informovat, pokud peníze dorazí nebo kasino řekne, proč ještě nedorazily?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Samozřejmě jsem se s nimi snažil spojit, ale nereagují.

Jediná věc, kterou váš tým říká, je čekat, takže se necítíte příliš podporováni CasinoGuru.

Automaticky přeloženo:
RS200
před rokem

Zkontroloval jsem reklamaci a nenašel jsem nic o tom, že bys měl počkat.

Bylo by fér zmínit, že tým řeší příliš vysoký počet stížností, ale jak jsem řekl, nevidím ve vašem případě žádné zpoždění.

Toto je standardní situace:

"Děkuji. Vzhledem k tomu, že vás kasino informovalo, že peníze byly odeslány, doporučujeme hráčům počkat až 14 dní, než se refundace objeví na jejich účtu."

Koncept stížnosti je založen spíše na dokazování věcí než na domněnkách. Abychom prokázali, že vám kasino nevrátilo peníze, musíme jim dát příležitost, aby tak učinily. Teprve po nějaké době můžeme říci: "Hej, nic se nestalo! Dokažte, že jste platbu provedli."

Možná jste zkusili získat ID transakce?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, v mém případě došlo ke zpoždění. Nejprve jsi mi řekl, abych počkal 2 týdny, což je skutečně normální. Po těch 2 týdnech stále nemám své peníze, takže byste to měli prozkoumat. To, že kasino říká, že zaplatí, nic neznamená, za prvé proto, že vám dokazuji, že lžou, za druhé proto, že nezaplatili, jak slíbili. A teď, když mi říkáš, abych počkal další 2 týdny (tak jsi mi řekl 2krát, abych počkal), to jsou celkem 4 týdny čekání.

Co když kasino 19. září řekne: „Omlouvám se, udělali jsme chybu a zaplatíme vám hned", řeknete mi, ať počkám další 2 týdny? Takto můžeme pokračovat donekonečna.

Je zřejmé, že se nejedná o běžné provozní kasino.

Můžete stále říkat věci jako „zeptali jste se to nebo jste se zeptali tamto", ale kasino opět neodpovídá na žádný z mých e-mailů, takže ano, ptám se na všechny tyto otázky, ale nedostávám žádné odpovědi, takže dělejte svou práci a vyšetřovat.

Automaticky přeloženo:
RS200
před rokem

Nevěřili byste tomu, ale jsem přesvědčen, že jsem již všechny body vysvětlil ve své předchozí odpovědi.

Nenechme se chytit v kruzích.

Mimochodem, stížnost byla podána 28. srpna. Sotva tři týdny, když první dva jsou skutečně 14denní lhůtou, během níž tým pro stížnosti nezasáhne.

Kromě toho, když kasino tvrdí, že peníze byly odeslány, nemůžeme říct: "Ale hráč vám nevěří, takže vás potrestáme."

Technicky je stížnost otevřená, to znamená, že zatím nebylo nic prokázáno. Vím, že je to těžké, ale stěžovat si tady ti nepomůže. Musíme dát kasinu čas, aby vám zaplatilo jako první, až když kasino nesplní prohlášení – je zřejmé, že lhalo. Ne dříve.

Omlouvám se, že to trvá tak dlouho, ale takhle to chodí.




Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky