FórumKasinaDavBet Casino - všeobecná diskuze

DavBet Casino - všeobecná diskuze

před 7 měsíci od netoflausino
|
1080 zobrazení 18 odpovědí |
|
před 7 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s DavBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 7 měsíci

Měsíce čekám na svou platbu a stále jsem ji neobdržel

Automaticky přeloženo:
netoflausino
před 7 měsíci

Peníze zadržené od 3.12 file

Automaticky přeloženo:
netoflausino
před 7 měsíci

Vždy se vymlouvají na stejné věci, v dnešní době je bohužel velmi těžké najít důvěryhodné kasino.

Automaticky přeloženo:
netoflausino
před 7 měsíci

Dobrý den, když říkáte, že na odstoupení čekáte měsíce, asi bych doporučoval podat reklamaci hned na začátku.

Pokud máte zájem, můžete tak učinitzde na tomto odkazu . ⬅️

Pokud také nevíte, co od tohoto procesu očekávat, stačí si přečíst tuto příručku , kde najdete všechny relevantní informace.

Co vám však kasino dává jako důvod, proč nemůžete vybrat peníze? Už jste měli svůj účet ověřený?

Co se týče tohoto kasina, je na našem webu docela nové a viděl jsem, že nemáme moc co do herního zážitku a tím pádem uživatelských recenzí či stížností, takže to vypadá, že budete první.

Budu čekat na vaši odpověď a doufám, že vám budeme moci pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

My v Davbet jsme odhodláni zajistit spravedlivé a rovné hraní pro všechny hráče na našich stránkách. Pokud máme podezření, že se hráč snaží získat nespravedlivou výhodu manipulací nebo podvodnými schématy nebo se snaží podvodně získat výhry, bereme to velmi vážně. V těchto situacích bude účet sledován za účelem ověření jeho aktivit. Během procesu kontroly je důležité si uvědomit, že výběry a některé funkce účtu mohou být dočasně omezeny. Toto opatření je nezbytné pro zachování integrity našeho herního prostředí a ochranu všech hráčů.

Vzhledem k tomu, že s vámi již komunikujeme na tomto fóru, žádáme vás, abyste nám zaslali své ID hráče na náš web, abychom mohli proces urychlit speciálně pro vás a poskytnout vám zde odpověď.

Děkujeme za pochopení a trpělivost.

Automaticky přeloženo:
DavBet Casino
před 5 měsíci

Je fajn, že tu máme dalšího zástupce, tak vítejte. 👋☘️😊

Mám malý tip, pokud někomu odpovídáte, bylo by skvělé použít tlačítko "odpovědět" a to hráče upozorní, že na jeho příspěvek někdo odpověděl. Snad se ozve a situaci vyřeší.

Hezký den.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Děkuji za vaši pohostinnost.

Tato zpráva patří ke všem těmto otázkám, protože mají stejný problém

děkuji, že jste mě informoval

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

39028238 toto je moje ID, čekám už skoro 5 měsíců ale je to ok.

Automaticky přeloženo:
netoflausino
před 4 měsíci

Je mi to moc líto, hned to začnu řešit.


Potřebuji jen vaši trpělivost a pochopení. Děkuji

Automaticky přeloženo:
netoflausino
před 4 měsíci

ENG: Dobrý den, můj milý kliente. Analyzoval jsem váš případ. Váš výběr byl zakázán kvůli podezřelé aktivitě na našem webu (můžete si o tom přečíst zde https://www.davbet.com/?helpPageContent=188532 7.6.3). Snažíme se však našim zákazníkům poskytnout ty nejlepší zkušenosti na našich stránkách, takže jsme umožnili váš výběr. Jediné, co od našich zákazníků chceme, je loajalita a respekt. Děkuji, že jste mě o tom informovali. Přejeme vám co nejlepší zážitek na našich stránkách.




PTG: Dobrý den, vážený zákazníku. Zkontroloval jsem váš případ a zjistil jsem, že váš výběr byl zablokován kvůli podezřelé aktivitě na našem webu (více o tom můžete přečíst zde: https://www.davbet.com/?helpPageContent=188532 7.6.3). Jsme však odhodláni poskytovat našim zákazníkům ty nejlepší zkušenosti, a proto jsme se rozhodli uvolnit váš výběr. Vše, co od našich zákazníků požadujeme, je loajalita a respekt. Děkujeme, že jste nás o této situaci informovali. Přejeme vám co nejlepší zážitek na našich stránkách

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, 14.8.2024 jsem vložil na svůj DAV bet účet 300 realů, ale účet mi skončil bezdůvodně zablokován a nevyužil jsem žádné bonusy ani nic podobného. DAV BET se jednoduše rozhodl informovat podporu, že účet je monitorován a nedošlo k žádnému porušení pravidel kasina, říkají to, že strávím měsíce s účtem dané osoby, potřebuji někoho, kdo mi pomůže dostat mé vlastní peníze z platformy, ještě jednou stojí za zmínku, že jsem svým vkladem ani použitím bonusů s tímto vkladem nezískal na platformě žádný zisk.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
natanespinoza
před 3 měsíci

Hmm, chtěl jsem se zeptat, jaký důvod mělo kasino k zablokování vašeho účtu, ale vidím, že to nevíte ani vy. Ale říkal jsi, že účet je monitorován, nevíš o tom nic víc? Možná bych měl zkusit tlačítko "odpovědět" zde v tomto vlákně a zeptat se kasina, možná vám odpoví.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Řekli, že jde o běžný monitoring, ale termín pro tuto analýzu neuvádějí. Takže prostě drží peníze zákazníka, dokud to nevzdá a podle mého názoru nemají důvod mi tímto sledováním zablokovat účet, jelikož nebyly porušeny žádné podmínky.

Automaticky přeloženo:
natanespinoza
před 3 měsíci

Provedli jste nějaké ověření účtu a odeslali dokumenty? Napadá mě, že by se to mohlo stát. Případně to může být kontrola hry. Určitě bych se zkusil zeptat, kdy by to mělo skončit a pokud to bude trvat nepřiměřeně dlouho, můžete zkusit reklamaci u nás a uvidíme, co zjistíme. Ale asi bych tomu dal ještě pár dní a pokud se nic nezmění, tak bych ten krok udělal.

Myslíte, že to zvládnete?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ahoj Jairo, ano, můj účet je plně ověřen! Už jsem se ptal na předpověď a oni prostě žádnou předpověď nemají, jen chtějí, aby zákazník zapomněl na peníze.

A další věc, nemůžu se ani dostat do her.

file

Automaticky přeloženo:
natanespinoza
před 2 měsíci

Děkuji za odpověď, pokud se jedná o normální kontrolu jak jste uvedl, přišlo by mi divné, že vše probíhá již přes týden. Podívali jste se do Smluvních podmínek, zda o tom něco nepíší a jak dlouho to může trvat. Na druhou stranu, kdyby to měli někde napsané, podpora by ti to asi řekla.

Pokud se tedy nic nevyřešilo a stále nevíte žádné informace, uvažoval bych o podání stížnosti. co ty?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ano, chci podat stížnost. Už je to dlouho a doteď jsem se neozvala

Automaticky přeloženo:
natanespinoza
před 2 měsíci

Tak jsem viděl, že se ti to podařilo. Tomáš vám odpověděl, takže by bylo dobré, kdybyste mu odpověděli na jeho otázky.

Přeji vám spravedlivé vyrovnání. 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky