Stále chápu, co píšeš. Abychom to nepochybně prokázali, požadujeme od těchto lidí, aby podali oficiální stížnosti.
Zkontrolujte naše úsilí týkající se řešení problémů hráče:
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
Kontaktoval jsem všechny, abych je vyzval, aby v případě potřeby podali stížnost, protože se toho moc nezmění, dokud lidé budou na fóru pouze psát válčící příspěvky, a přeskakovat funkci stížností určenou nejen k podpoře hráčů, ale také k prošetření současných praktik kasin.
Totéž však platí pro vás. Pokud jste nemohli získat své výhry, odešlete stížnost také:
https://casino.guru/complaints/create
I still comprehend what you post. To unquestionably demonstrate that, we therefore require those people to submit official complaits.
Inspect our efforts regarding resolving player's issues:
https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
I contacted everyone to urge them to file a complaint if necessary because not much will change as long as people only continue to post warring on the forum, skipping the complaint feature designed not just to support players but also to investigate casinos current practices.
The same goes for you, though. If you could not get your winnings out, submit the complaint too:
https://casino.guru/complaints/create
Automaticky přeloženo: