Hmm, to z kasina nezní moc důvěryhodně. Žádná komunikace, nelze provést výběr, mám pocit, že to není nejlepší cesta.
Každopádně to zkusím předat našemu týmu a ať se podívají, třeba něco zjistí.
Pokud máte naopak zájempodat stížnost , můžete to zkusit. Neslibuji ti, že se něco vyřeší, ale zkusit to můžeme. Stačí podat stížnost a vzhledem k tomu, že kasino v databázi nemáme, uvést jeho název v textu, aby náš tým věděl, o co se jedná.
Hmm that doesn't sound very credible from a casino. No communication, you can't make a withdrawal, I have a feeling that's not the best way to go.
Anyway, I'll try to pass it on to our team and let them take a look, maybe they'll find out something.
If you, on the other hand, are interested in lodging a complaint, you can try. I don't promise you that something will be resolved, but we can try. All you have to do is file a complaint and, since we don't have the casino in our database, mention its name in the text so that our team knows what it is.
Automaticky přeloženo: