Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Crystal Spin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
nedávno 8. srpna jsem provedl výběr 2000 dolarů a požádali mě, abych zaplatil provizi ve výši 9 %, to znamená 180 dolarů. Schválili výběr, ale peníze nikdy nedorazily
recently on August 8 I made a withdrawal of 2000 dollars and they asked me to pay a commission of 9% that is to say 180 dollars. They approved the withdrawal but the money never arrived
Ahoj, ověřili jste si v kasinu, kde se vyskytl problém, když říkáte, že váš výběr byl schválen? Přijde mi docela zvláštní, že stažení nepřišlo už přes týden.
Pokud váš problém přetrvával déle a peníze jste neobdrželi do 14 dnů, což je čas, který kasinům v takové situaci dáváme. Pokud ta doba uplyne a peníze nedostanete, pak bych doporučoval podat reklamaci.
Mohli byste nás mezitím informovat o tom, jak váš případ pokračuje a zda ještě nebyly připsány prostředky na váš účet?
Hi, did you check with the casino where the problem occurred when you say your withdrawal was approved ? I find it quite strange that the withdrawal hasn't come for over a week.
If your problem persisted longer and you did not receive your money within 14 days, which is the time we give to casinos in such a situation. If that time passes and you don't get your money, then I would recommend filing a complaint.
In the meantime, could you update us on how your case is going and if the funds have not been credited to your account yet ?
Složil jsem poplatek za výběr peněz, schválili to, ale peníze se mi nikdy nedostaly do peněženky a nyní mě žádají o zaplacení poplatku znovu. Podpora mi vůbec nepomáhá, jen mi řeknou, že musím zaplatit provizi, abych si mohl vybrat peníze z peněz
I deposited the fee to withdraw the money, they approved it but the money never reached my wallet and now they ask me to pay the fee again. The support does not help me at all, they just tell me that I have to pay the commission to be able to withdraw the money from the money
Deposité la comisión para retirar el dinero, lo aprobaron pero el dinero nunca llegó a mi billetera y ahora me piden que pague la comisión nuevamente. El soporte no me ayuda en absoluto, simplemente me dicen que tengo que pagar la comisión para poder retirar el dinero del dinero
Hm, nechápu, proč po vás kasino žádá znovu zaplatit poplatek, když říkáte, že už jste to jednou udělali. Takže ti nedali důvod? Předpokládám, že máte nějaký doklad, že jste již jednou zaplatili. Nesnažili jste se na to kasino upozornit?
Pokud stále nedojde ke změně, jak jsem již avizoval, nejlepší by bylo podat stížnost, protože podpora není užitečná a víme jen to, že stále dokola opakují to samé.
Můžete tak učinit na tomto odkazu: https://es.casino.guru/quejas
Pokud kasino odpoví a zjistíte něco nového, neváhejte nás aktualizovat.
Hm, I don't understand why the casino asks you to pay the fee again when you say you've already done it once. So they didn't give you any reason ? I assume you have some proof that you have already paid once. Didn't you try to bring it to the casino's attention ?
If there is still no change, as I have already announced, the best thing to do would be to file a complaint, because support is not helpful and all we know is that they keep repeating the same thing over and over again.
You can do so at this link: https://es.casino.guru/quejas
If the casino does reply and you find out something new, feel free to update us.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.