Hm, nechápu, proč po vás kasino žádá znovu zaplatit poplatek, když říkáte, že už jste to jednou udělali. Takže ti nedali důvod? Předpokládám, že máte nějaký doklad, že jste již jednou zaplatili. Nesnažili jste se na to kasino upozornit?
Pokud stále nedojde ke změně, jak jsem již avizoval, nejlepší by bylo podat stížnost, protože podpora není užitečná a víme jen to, že stále dokola opakují to samé.
Můžete tak učinit na tomto odkazu: https://es.casino.guru/quejas
Pokud kasino odpoví a zjistíte něco nového, neváhejte nás aktualizovat.
Hm, I don't understand why the casino asks you to pay the fee again when you say you've already done it once. So they didn't give you any reason ? I assume you have some proof that you have already paid once. Didn't you try to bring it to the casino's attention ?
If there is still no change, as I have already announced, the best thing to do would be to file a complaint, because support is not helpful and all we know is that they keep repeating the same thing over and over again.
You can do so at this link: https://es.casino.guru/quejas
If the casino does reply and you find out something new, feel free to update us.
Automaticky přeloženo: