FórumKasinaCrypto-Games.io Casino - všeobecná diskuze

Crypto-Games.io Casino - všeobecná diskuze

před 5 měsíci od Justplayer
|
836 zobrazení 12 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 5 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Crypto-Games.io Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 5 měsíci

V tomto kasinu jsem měl skvělou zkušenost. Je pozoruhodné, že fungují bez nutnosti ověření KYC, což zefektivnilo můj herní zážitek. Působivé je, že veškeré zisky, které jsem vydělal, byly připsány na moji krypto adresu za méně než dvě minuty – důkaz jejich efektivního zpracování. Pozoruhodným vrcholem byla interakce s Ethanem prostřednictvím živého chatu. Ukázal se jako vynikající manažer, který nabízí užitečnou a rychlou pomoc. Moje zkušenost byla tak pozitivní, že jsem se cítil nucen podělit se o své myšlenky v recenzi.

Automaticky přeloženo:
Justplayer
před 5 měsíci

Ahoj. Jsem rád, že jste měl s kasinem příjemnou zkušenost. V jaké hře se vám v tomto kasinu podařilo vyhrát? Bylo něco, co by ses mohl zlepšit, nebo něco, co se ti moc nelíbilo? 🤔😊

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jsem z Brazílie a nedávno jsem provedl výběr z kryptoher, hodiny uběhly a částka stále nebyla připsána na mou peněženku, recenze jsou trochu pochybné

Automaticky přeloženo:
netoflausino
před 2 měsíci

Nazdárek!

V této fázi bych řekl, že pouze zaměstnanec kasina může odstranit vaše obavy ohledně výběru.

Na druhou stranu mám jen pár otázek, abych se od vás dozvěděl víc,...

Mohli byste vysledovat transakci? Vsadím se, že požádat o jejich podporu nebude bolet.

Mohl byste to zkusit a dát nám vědět, co se zdá, že se děje, když to zjistíte?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj, má někdo nějaké nedávné zkušenosti nebo problémy s opožděným výběrem z tohoto kasina? Moje výběry stále čekají, poté, co mi jejich tým podpory a financí řekl, abych poskytl příslušné dokumenty a svou fotografii. Uplynulo až 48 hodin od žádosti o stažení a stále žádná konkrétní odpověď

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
mt260260
před 3 týdny

Ahoj, vidím, že procházíš ověřením účtu, takže bude důležité, aby to proběhlo úspěšně a pak si budeš moci vybrat peníze. Doporučil bych vám tedy obrnit se trpělivostí a spolupracovat s kasinem a snad vše půjde hladce. Když k tomu dojde, měli byste mít možnost se stáhnout.

Každopádně pokud budete mít nějaké problémy nebo něco podobného, určitě nám dejte vědět a my se pokusíme pomoci. Ještě bych chtěl upozornit, že kasinům dáváme 14 dní na KYC a výběry.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

Ahoj. Ano, to dává smysl. Jen bych si přál, aby na mé e-maily odpovídali rychleji a jasněji, abych se v této čekací době mohl cítit pohodlněji 😬


Děkuji za odpověď, ale Jaro, moc si toho vážím

Automaticky přeloženo:
mt260260
před 3 týdny

To by bylo jistě v mnoha případech žádoucí. Pokud jste však odeslali dokumenty a kasino je ještě všechny nezkontrolovalo, pravděpodobně vám žádné aktualizace neposkytne. Teprve když to skončí nebo je něco špatně, dostanou se k vám.

Každopádně doufám, že se to udělá co nejdříve a peníze uvidíte. Pokud se něco stane, budu tady. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Jasně, to dává smysl, Jaro. dík

Je tento druh časového rámce normální pro větší výběry v krypto kasinech?

Automaticky přeloženo:
mt260260
před 3 týdny

Jak jsem již zmínil, na vyřízení všeho potřebného dáváme 14 dní. Považujeme to tedy za rozumný časový rámec. Samozřejmě, pokud by byl nějaký problém, můžete napsat a uvidíme, zda vám pomůžeme.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj, tak řekli, že můj dospělý pas je neplatný jako ověřovací prostředek / KYC, protože fotka byla pořízena, když na fotce vypadám jako dítě (16 v době focení) ve srovnání s mým současným sebeprofilem. Což předpokládám akceptuji, pokud podobiznu posoudí jako nedostatečnou.

Nyní jsem místo toho předložil můj vládní průkaz totožnosti (s velmi nedávnou fotografií) a selfie s tímto průkazem.

Čekáme na odpověď od jejich finančního týmu a doufáme, že se to rychle vyřeší a mohu se vyhnout oficiálním stížnostem.


Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
mt260260
před 2 týdny

Chápu, tak také doufám, že bude vše v pořádku a ID bude v pořádku a budete úspěšně ověřeni.

Dejte mi vědět, jestli to fungovalo nebo ne. 😉

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky