FórumKasinaCrypto-Games.io Casino - všeobecná diskuze

Crypto-Games.io Casino - všeobecná diskuze

před 11 měsíci od Justplayer
|
1603 zobrazení 18 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Crypto-Games.io Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

V tomto kasinu jsem měl skvělou zkušenost. Je pozoruhodné, že fungují bez nutnosti ověření KYC, což zefektivnilo můj herní zážitek. Působivé je, že veškeré zisky, které jsem vydělal, byly připsány na moji krypto adresu za méně než dvě minuty – důkaz jejich efektivního zpracování. Pozoruhodným vrcholem byla interakce s Ethanem prostřednictvím živého chatu. Ukázal se jako vynikající manažer, který nabízí užitečnou a rychlou pomoc. Moje zkušenost byla tak pozitivní, že jsem se cítil nucen podělit se o své myšlenky v recenzi.

Automaticky přeloženo:
Justplayer
před 11 měsíci

Ahoj. Jsem rád, že jste měl s kasinem příjemnou zkušenost. V jaké hře se vám v tomto kasinu podařilo vyhrát? Bylo něco, co by ses mohl zlepšit, nebo něco, co se ti moc nelíbilo? 🤔😊

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jsem z Brazílie a nedávno jsem provedl výběr z kryptoher, hodiny uběhly a částka stále nebyla připsána na mou peněženku, recenze jsou trochu pochybné

Automaticky přeloženo:
netoflausino
před 8 měsíci

Nazdárek!

V této fázi bych řekl, že pouze zaměstnanec kasina může odstranit vaše obavy ohledně výběru.

Na druhou stranu mám jen pár otázek, abych se od vás dozvěděl víc,...

Mohli byste vysledovat transakci? Vsadím se, že požádat o jejich podporu nebude bolet.

Mohl byste to zkusit a dát nám vědět, co se zdá, že se děje, když to zjistíte?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, má někdo nějaké nedávné zkušenosti nebo problémy s opožděným výběrem z tohoto kasina? Moje výběry stále čekají, poté, co mi jejich tým podpory a financí řekl, abych poskytl příslušné dokumenty a svou fotografii. Uplynulo až 48 hodin od žádosti o stažení a stále žádná konkrétní odpověď

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
mt260260
před 6 měsíci

Ahoj, vidím, že procházíš ověřením účtu, takže bude důležité, aby to proběhlo úspěšně a pak si budeš moci vybrat peníze. Doporučil bych vám tedy obrnit se trpělivostí a spolupracovat s kasinem a snad vše půjde hladce. Když k tomu dojde, měli byste mít možnost se stáhnout.

Každopádně pokud budete mít nějaké problémy nebo něco podobného, určitě nám dejte vědět a my se pokusíme pomoci. Ještě bych chtěl upozornit, že kasinům dáváme 14 dní na KYC a výběry.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ahoj. Ano, to dává smysl. Jen bych si přál, aby na mé e-maily odpovídali rychleji a jasněji, abych se v této čekací době mohl cítit pohodlněji 😬


Děkuji za odpověď, ale Jaro, moc si toho vážím

Automaticky přeloženo:
mt260260
před 6 měsíci

To by bylo jistě v mnoha případech žádoucí. Pokud jste však odeslali dokumenty a kasino je ještě všechny nezkontrolovalo, pravděpodobně vám žádné aktualizace neposkytne. Teprve když to skončí nebo je něco špatně, dostanou se k vám.

Každopádně doufám, že se to udělá co nejdříve a peníze uvidíte. Pokud se něco stane, budu tady. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jasně, to dává smysl, Jaro. dík

Je tento druh časového rámce normální pro větší výběry v krypto kasinech?

Automaticky přeloženo:
mt260260
před 6 měsíci

Jak jsem již zmínil, na vyřízení všeho potřebného dáváme 14 dní. Považujeme to tedy za rozumný časový rámec. Samozřejmě, pokud by byl nějaký problém, můžete napsat a uvidíme, zda vám pomůžeme.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, tak řekli, že můj dospělý pas je neplatný jako ověřovací prostředek / KYC, protože fotka byla pořízena, když na fotce vypadám jako dítě (16 v době focení) ve srovnání s mým současným sebeprofilem. Což předpokládám akceptuji, pokud podobiznu posoudí jako nedostatečnou.

Nyní jsem místo toho předložil můj vládní průkaz totožnosti (s velmi nedávnou fotografií) a selfie s tímto průkazem.

Čekáme na odpověď od jejich finančního týmu a doufáme, že se to rychle vyřeší a mohu se vyhnout oficiálním stížnostem.


Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
mt260260
před 6 měsíci

Chápu, tak také doufám, že bude vše v pořádku a ID bude v pořádku a budete úspěšně ověřeni.

Dejte mi vědět, jestli to fungovalo nebo ne. 😉

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Už několik týdnů se snažím vybrat své peníze. Vždy to končí stejně. Po několika dnech je platba zrušena a zákaznický servis neodpovídá. Dnes, po dalším zrušení platby, jsem obdržel následující odpověď:


Chci se podělit o nějaké informace. Jen potřebujeme více času na kontrolu vašeho případu. Možná do konce tohoto týdne svou platbu obdržíte. Nemohu však poskytnout přesné datum, protože nejsem součástí příslušného týmu a nemáme přístup k výběrům.


Pokud byla moje platba zrušena, jak platbu obdržím?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Teď vidím, že peníze z účtu úplně zmizely. Nějaký druh podvodu.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

SCAM.

Teď už vím, proč je můj zůstatek na účtu nulový. Vytvořil jsem si účet před více než měsícem. Trochu jsem si hrál a rozhodl se vybrat své peníze. Prošel jsem ověřením a objednal platbu. Do včerejška byla několikrát zamítnuta. Ano, každé dva nebo čtyři dny. Včera mi převedli zůstatek na účtu na bonus. Bonusy nepoužívám. Nevěděl jsem, co se děje, klikl jsem na zrušit bonus a peníze zmizely.

file

Včera to udělali po více než měsíci. Vklad jsem již dávno zobchodoval.


I kdyby mě požádali o vsazení vkladu znovu, nejsou to bonusové peníze a nemohou z účtu zmizet.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Azael
před 4 měsíci

Chtěli byste, aby se na to náš reklamační tým podíval? Možná najdeme řešení, pokud bude kasino spolupracovat.

Pokud si přejete, podejte stížnost zde , a doufejme, že se problém brzy vyřeší. Dejte nám vědět o svém rozhodnutí.

Automaticky přeloženo:
Azael
před 3 měsíci

Ahoj,


Můžete prosím sdílet své uživatelské jméno kasina?

Automaticky přeloženo:
Crypto-Games.io Casino
před 3 měsíci

Ramzes


Moje výplata byla několik týdnů zamítnuta. Naposledy se to stalo asi před dvěma týdny. Z mně neznámých důvodů byly mé peníze převedeny na bonus, který jsem zrušil, protože bonusy nevyužívám. Pak mi zmizely peníze z účtu. Zůstatek mého účtu je nulový a měl by obsahovat 0,01227868 bitcoinů, což je částka posledního požadovaného výběru.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky