Možná vás bude zajímat náš článek Recenze Casino Guru – Přečtěte si o našem procesu hodnocení a hodnocení kasina , abyste lépe porozuměli naší práci a také vám mohl dát odpověď na vaši otázku.😉
Je mi opravdu líto celé situace, kterou jsem četl ve vaší stížnosti , a že kasino našemu týmu ještě neodpovědělo. Branislav tam již napsal, že "Pokud kasino nereaguje ve stanoveném časovém horizontu, uzavřeme stížnost jako "nevyřešenou", což může negativně ovlivnit jeho hodnocení."
Doufám, že náš tým bude schopen váš případ brzy vyřešit. Informujte nás prosím o všech novinkách týkajících se vašeho případu.
Maybe you'll be interested in our article Casino Guru Reviews – Learn About Our Casino Review And Rating Process, so you can better understand our work, and it can give you the answer to your question, as well.😉
I am really sorry about the whole situation I have read in your complaint, and that the casino has not replied to our team yet. Branislav already wrote there that " If the casino fails to respond in the set time frame, we will close the complaint as ‘unresolved’ which may negatively affect its rating."
I hope our team will be able to get to a resolution of your case soon. Please keep us informed about any news regarding your case.
Automaticky přeloženo: