Ahoj, i když chápu tvé rozhořčení a musíš být z podpory nespokojená, když ti nic víc neříká, zkus být chvíli trpělivá.
Týden by pro mě byl na hraně a začal bych se obávat, ale musím dodat, že dáváme kasinům 14 dní na to, aby vyřešili vše potřebné a poslali peníze hráči. Pokud se tak nestane a vy to nedostanete, můžete mi dát vědět a pokusíme se vám pomoci.
Každopádně, měli jste zde v minulosti nějaké úspěšné výběry? Bylo nutné ověřit nebo ne?
Dej mi vědět.
Hi, although I understand your frustration and you must be unhappy with the support if it doesn't tell you anything more, try to be patient for a while.
A week would be on the edge for me and I would be getting worried, but I should add that we give casinos 14 days to sort out everything they need and send the money to the player. If that doesn't happen and you don't get it, you can let me know and we'll try to help.
Anyway, have you had any successful withdrawals here in the past ? Was it necessary to verify or not ?
Let me know.
Automaticky přeloženo: