FórumKasinaCazino Stars Casino - všeobecná diskuze

Cazino Stars Casino - všeobecná diskuze

před 5 měsíci od toni23776
|
2317 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 5 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Cazino Stars Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 5 měsíci

Podvodníkům trvalo 20 dní, než vybrali 1 197 EUR, a neustále mi dávají výmluvy, nic neinvestujte, protože jsou podvodníci.

Dnes už španělské hráče po udání nepřijímají, jsou nebezpeční.....

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nevím, co si myslet, jak velmi rychle vkládat, a jak vybírat... Na výběr čekám od 10. minulého měsíce.

Vždy tisíc výmluv. Pokud tento týden neobdržím platbu, jdu se hlásit.

Automaticky přeloženo:
marinxxxxx
před 3 měsíci

Ahoj, myslím, že jsi čekal dost dlouho, tak bych se v případě zájmu neváhal hlásit a reklamovat.

Odkaz najdete zde a náš tým se vám pokusí pomoci.

Jaké výmluvy kasino používá, aby vám nezaplatilo? Mohli jste si to sami ověřit nebo to nebylo nutné? Hráli jste s bonusem nebo ne?

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Už 14 dní si vymáhám výhru a nic mi neřekli.

Tato zpráva je mi zaslána mnohokrát..

Platby jsou spravovány autonomně naším finančním oddělením. Je pravděpodobné, že dnes nebude k dispozici, protože jsme žádost odeslali, ale dosud jsme neobdrželi odpověď

Automaticky přeloženo:
toni23776
před 3 měsíci

Už si myslím, že je to podvod.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Už 14 dní si vymáhám výhru a nic mi neřekli.

Tato zpráva je mi zaslána mnohokrát..

Platby jsou spravovány autonomně naším finančním oddělením. Je pravděpodobné, že dnes nebude k dispozici, protože jsme žádost odeslali, ale dosud jsme neobdrželi odpověď

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen a je to váš první pokus o výběr?

Pokud máte zájem o podání stížnosti, dejte nám prosím vědět, aby se náš tým mohl hlouběji zabývat vaším případem.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Můj účet je plně ověřen. Je to můj první výběr. Dodržuji všechny podmínky. Čekám od 10. května. Přestal mi odpovídat.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Můj účet je plně ověřen v tomto kasinu..

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Můj účet je plně ověřen. Je to můj první výběr. Dodržuji všechny podmínky. Čekám od 10. května. Přestal mi odpovídat.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Děkuji za odpověď a poskytnutí dalších podrobností v tomto případě.

Jak již Jaro naznačil, bylo by asi opravdu dobré, abyste zde podal stížnost, aby náš tým dostal šanci se na to hlouběji podívat a udělat vše pro to, aby pomohl.

Dejte nám prosím vědět, jak jste se rozhodli.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Můj účet je plně ověřen v tomto kasinu..

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Skvělý. Vidím, že jste odeslali stížnost a v současné době ji kontroluje náš tým. Brzy budete informováni o dalším postupu. Prosím, buďte trpěliví.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré ráno. Zdá se, že můj problém je vyřešen. Včera mi kasino oznámilo, že provedlo převod. Dnes jsem již obdržel svůj první výběr. V této části je již vše vyřešeno. Potřebuji provést pouze 2 další výběry. Ale nejdřív už to mám!

Automaticky přeloženo:
marinxxxxx
před 3 měsíci

To jsou docela dobré zprávy. Doufám, že to takto půjde i nadále. Prosím, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Týden čekám na 400€, které jsem si vybral, abych přišel a nejde to, ať jim píšu na email sebevíc, nevěnují pozornost a chat pokaždé, když se dostanu do řeči, říká mě, že jsou přede mnou 2 a když jsem na řadě, zavřou to a nic není jak kontaktovat

Automaticky přeloženo:
picoleto00
před 3 měsíci

Ahoj, i když chápu tvé rozhořčení a musíš být z podpory nespokojená, když ti nic víc neříká, zkus být chvíli trpělivá.

Týden by pro mě byl na hraně a začal bych se obávat, ale musím dodat, že dáváme kasinům 14 dní na to, aby vyřešili vše potřebné a poslali peníze hráči. Pokud se tak nestane a vy to nedostanete, můžete mi dát vědět a pokusíme se vám pomoci.

Každopádně, měli jste zde v minulosti nějaké úspěšné výběry? Bylo nutné ověřit nebo ne?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ano, udělal jsem již několik a vše je v pořádku, ale tento trvá déle než obvykle

Automaticky přeloženo:
picoleto00
před 3 měsíci

Peníze jste tedy již obdržel podle toho, co jste napsal, rozumím tomu správně? Někdy prostě musíte být trochu trpěliví, protože kasina vyžadují čas.

Čekám na potvrzení.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ano. Už jsem obdržel první výběr. I když to trvalo dlouho, skoro měsíc. Teď jsem čekal na druhý. Požádal jsem o to 13. června. Ve skutečnosti by to mělo být provedeno do 7 pracovních dnů podle zákona o kasinech

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ne, obdržel jsem jiné předchozí výběry, tento ještě ne a trvá to déle než normálně a přestože jim píšu, nereagují

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano. Už jsem obdržel první výběr. I když to trvalo dlouho, skoro měsíc. Teď jsem čekal na druhý. Požádal jsem o to 13. června. Ve skutečnosti by to mělo být provedeno do 7 pracovních dnů podle zákona o kasinech

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

No, v kasinu to tak zřejmě nebude a jsem zvědav, jak dlouho budete čekat tentokrát. Každopádně dobrou zprávou je, že už máte za sebou první výběr, takže počkáme a uvidíme, co se stane s dalším.

Pevně věřím, že to bude dříve, ale nebudu předbíhat situaci.

Dejte mi vědět, až dorazí peníze.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky