To je škoda, protože kdyby vám nabídli alternativu a vy byste si mohli vybrat jinou cestu, vidím, že by to pro vás nebyl takový problém.
Ale také se mi zdá divné, že jeden agent vám doporučí výběr jakýmkoli dostupným způsobem výběru a druhý vám řekne, že vybrat můžete pouze tím, u kterého jste vložili. Nemyslím si, že by byl problém použít jakoukoliv jinou metodu, pokud si to můžeš ověřit a myslel jsem, že kasino na to přijde, ale co vidím, tak ne. Pokud tedy máte další problémy a nic se nevyřeší, pak doporučuji podat stížnost na tomto odkazu .
Snad se to změní a až se něco pohne, můžete mě aktualizovat.
That's a pity, because if they offered you an alternative and you could choose another way, I can see that it wouldn't be such a problem for you.
But it also seems strange to me that one agent will recommend you to withdraw by any available withdrawal method and the other will tell you that you can only withdraw by the one you deposited with. I don't think it would be a problem to use any other method if you can verify it and I thought the casino would come up with it, but from what I can see, they don't. So if you have further problems and nothing is resolved, then I recommend filing a complaint on this link.
Hopefully this will change and when something moves forward you can update me.
Automaticky přeloženo: