DomůFórumKasinaCasinoTogether - všeobecná diskuze

CasinoTogether - všeobecná diskuze

před rokem od Gretche70
|
2 273 zobrazení 14 odpovědí |
|
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s CasinoTogether, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Včera ráno jsem se zaregistroval v tomto kasinu a hned jsem nahrál své dokumenty. Také vzal bonus, ale neměl šanci ho použít. Ale ok, pak jsem zaplatil ještě 2x a také vyhrál, bez bonusu. Večer jsem požádal o výběr 400 eur. Podle jejích stránek trvá kontrola dokumentů 1 pracovní den a zpracování platby 48 hodin. Dnes odpoledne jsem se ptal na chatu, proč moje doklady ještě nebyly vyřízeny, paní řekla, že to bude trvat 48 hodin. Ale řekl jsem jí, že na jejích stránkách platí 1 pracovní den. Pak řekla jen krátce, že to trvá 48 hodin. Vždy mi přijde hloupé, že pokaždé dostanete jiné vyjádření, než čtete na stránce. No uvidím co z toho bude. Vím, že mnoho kasin odkládá zpracování, aby mohla být výplata nakonec zrušena. Ale to rozhodně neudělám 😄 Doufám, že toto kasino je fér.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Obdržel jsem e-mail, že můj účet byl ověřen a že výběr bude zpracován do 1–5 pracovních dnů.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Dobrý den, přišla vám výplata?

Pokud ano, jak dlouho to trvalo?


Právě mám stejný problém.


LG

Automaticky přeloženo:
amarcallejon
před rokem

Dobrý den, 2 dny po emailu byly peníze na účtu 😃

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Super díky ☺️

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Nebylo to tak špatné, podle ostatních zkušeností, které jsi měl - ne? 😀

Děkujeme za aktualizaci!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Problém je v tom, že v kasino přestanete věřit, pokud vás příliš často odkládají nebo pokud se hned od začátku vyskytnou problémy, např. s vkladem. Pro mě jsou důležité nejen hry, ale i podpora. A pokud si pak přečtete špatné recenze, přijdou pochybnosti. Ale tady vše fungovalo 😊

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

S tím mohu jen souhlasit 🙂.

Proto hodláme otestovat kvalitu chatovacích operátorů nebo podporovat kluky v každém kasinu s vyšším indexem bezpečnosti (do včerejška se tomu říkalo reputace). Slyšel jsem o této myšlence už nějakou dobu, problém je v tom, že čím více rosteme, více lidí potřebuje ke zvládnutí rutiny. Snad se nám nakonec podaří myšlenku naplnit.

Každopádně jsem za tebe rád!

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Dobře, že nehrajete peníze a čekáte, co se stane s vaším výběrem

Automaticky přeloženo:
giannis400
před rokem

Taky si myslím, že ne každý by to dokázal, protože by neodolali pokušení a hráli by nakonec dál. 😕

Mimochodem, stalo se vám to někdy? Zažili jste někdy podobnou situaci?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Mnohokrát mi neplatili za to, abych se nechal zlákat ke hře, poprvé mě nalákali, ale pak už ne.

Automaticky přeloženo:
giannis400
před rokem

Uhm, a tím "nalákán" myslíš "nalákán" náhodou? Snažím se zachytit pointu. 🤔


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, jako první bych si rád stěžoval, že už nevidím žádná kasina mimo můj region. Takže ty z Curacaa, Malty atd. se mi tu už neukazují, jen ty s německou licencí, kde rozhodně nikdy nechci hrát.


Nyní o tomto kasinu. Včera jsem se zaregistroval a provedl přímý vklad převodem v reálném čase metodou, kterou jsem léta používal v jiných kasinech. První vklad, jak název napovídá, byl okamžitě na hráčském účtu. Poté jsem provedl druhý vklad stejnou metodou, peníze jsou pryč. Podpora mi dává pouze hloupou odpověď, že musím čekat 48 hodin, než kasino odpoví. Navíc první vklad proběhl hladce a metodu používám všude a navždy a žádný vklad nebyl touto metodou nikdy zpožděn, poprvé v tomto kasinu. Zajímalo by mě, jak to může být a proč musí zákazník čekat 48 hodin na odpověď kasina a proč je tato metoda známá tím, že peníze končí na hráčském účtu okamžitě, protože se nevolá OKAMŽITĚ = PŘEVOD V REÁLNÉM ČASE pro nic. Pohrozil jsem, že si budu stěžovat kasinu a peníze stále zmizely beze stopy.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Anonymized420
před rokem

Ahoj!

Věnujte prosím pozornost tomuto vláknu a hledejte odpověď ohledně kasin bez licence DE.

Ke ztracenému vkladu nyní:

Řekl bych, že kasino potřebuje nějaký čas na prošetření, takže zvolili 48 hodin. Chápu to. A také si myslím, že je zbytečné spekulovat hned od začátku, bez skutečné reakce kasina.

Mimochodem, věděli jste, že takové převody jsou okamžité? Kasino půjčí peníze jako první, protože obvykle trvá minimálně několik hodin, většinou den, než se vklad dostane na hráčský účet v kasinu.

To je řešeno prostřednictvím poskytovatele plateb třetí strany, kterého se toto kasino nyní jistě ptá na váš vklad. Nechápejte mě špatně, prosím; je to nepříjemné a nepohodlné a je mi líto, že se vám to stalo. Dejme jim ty 2 dny a uvidíme. V tuto chvíli nemůžeme nic moc dělat 🙁.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky