Dobrý den, jako první bych si rád stěžoval, že už nevidím žádná kasina mimo můj region. Takže ty z Curacaa, Malty atd. se mi tu už neukazují, jen ty s německou licencí, kde rozhodně nikdy nechci hrát.
Nyní o tomto kasinu. Včera jsem se zaregistroval a provedl přímý vklad převodem v reálném čase metodou, kterou jsem léta používal v jiných kasinech. První vklad, jak název napovídá, byl okamžitě na hráčském účtu. Poté jsem provedl druhý vklad stejnou metodou, peníze jsou pryč. Podpora mi dává pouze hloupou odpověď, že musím čekat 48 hodin, než kasino odpoví. Navíc první vklad proběhl hladce a metodu používám všude a navždy a žádný vklad nebyl touto metodou nikdy zpožděn, poprvé v tomto kasinu. Zajímalo by mě, jak to může být a proč musí zákazník čekat 48 hodin na odpověď kasina a proč je tato metoda známá tím, že peníze končí na hráčském účtu okamžitě, protože se nevolá OKAMŽITĚ = PŘEVOD V REÁLNÉM ČASE pro nic. Pohrozil jsem, že si budu stěžovat kasinu a peníze stále zmizely beze stopy.
Hello, the first thing I would like to complain about is that I can no longer see any casinos outside of my region. So the ones from Curacao, Malta etc. are no longer shown to me here, only the ones with a German license where I definitely never want to play.
Now about this casino. I registered yesterday and made a direct deposit via real-time transfer using a method I have used at other casinos for years. First deposit, as the name suggests, was immediately in the player account. I then made a second deposit using the same method, money is gone. Support only gives me a stupid answer, saying I have to wait 48 hours for the casino to respond. In addition, the first deposit went smoothly and I use the method everywhere and forever and no deposit was ever delayed by this method, the first time in this casino. I wonder how that can be and why the customer has to wait 48 hours for the casino to respond and why the method is known for the fact that the money ends up in the player account immediately because it is not called IMMEDIATELY = REAL-TIME TRANSFER for nothing. I threatened to complain to the casino and the money still disappeared without a trace.
Hallo, als erstes möchte ich bemängeln, dass mir hier keine Casinos mehr angezeigt werden außerhalb meiner Region. Also die aus Curacao, Malta etc werden mir hier alle nicht mehr angezeigt nur noch die mit einer deutschen Lizenz wo ich ganz bestimmt nie spielen will.
Nun zu diesem Casino. Ich habe mich gestern registriert und direkt eine Einzahlung per Echtzeitüberweisung mit einer Methode gemacht, die ich seit Jahren in anderen Casinos nutze. Erste Einzahlung war, wie der Name schon sagt, sofort auf dem Spielerkonto. Habe daraufhin eine zweite Einzahlung mit der selben Methode gemacht, Geld ist weg. Der Support gibt mir nur eine dümmliche Antwort, ich müsse demnach 48 Stunden warten, bis das Casino reagiert. Zudem verlief die erste Einzahlung problemlos und die Methode nutze ich überall und ewig und es wurde nie eine Einzahlung durch diese Methode verzögert, das erste Mal in diesem Casino. Ich frage mich wie das sein kann und warum der Kunde 48 Stunden warten muss, bis das Casino reagiert und überhaupt, weshalb die Methode dafür bekannt ist, dass das Geld sofort auf dem Spielerkonto landet denn sie heißt ja nicht umsonst SOFORT = ECHTZEITÜBERWEISUNG. Habe dem Casino damit gedroht mich zu beschweren Geld ist immer noch spurlos verschwunden.
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: