DomůFórumKasinaCasinoMega - všeobecná diskuze

CasinoMega - všeobecná diskuze (strana 4)

22 760 zobrazení 75 odpovědí |
před 3 roky
|
1...3 4
Přidat příspěvek
marcinqszwed
před 2 roky

Podle toho, co jsi poslal jak sem, tak Veronice, ze stížnosti vyplývá, že jsi peníze vyhrál bonusovou hrou a tudíž by mělo být vše v pořádku. Takže vzhledem k tomu, že jste našim odborníkům poskytli vše potřebné a rozhodnutí padlo tímto způsobem, i když je mi to líto, nemohu toto rozhodnutí změnit.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nechci měnit žádné vaše rozhodnutí. Nejste to vy, kdo rozhoduje, můžete pouze vyjádřit svůj názor. Žádám Vás o doslovné zodpovězení mých otázek a zdůvodnění Vašeho názoru, abych to pochopil a v budoucnu se díky tomu zachráním před kasinem.

Automaticky přeloženo:
marcinqszwed
před 2 roky

Vzhledem k tomu, že podle toho, co jste poskytli jako snímek obrazovky a po prošetření bylo zjištěno, že jste nahráli peníze z bonusového hraní a lze je vyplatit maximálně 10x bonusové částky, mohu jen doporučit, abyste byli vždy opatrní a přečetli si podmínky a podmínky. Pokud něčemu nerozumíte, máte možnost chatovat s podporou nebo live chat. Případně, pokud se obáváte, že by mohl nastat další problém, nehrajte si zde s bonusy a ušetřete si další starosti do budoucna.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Marcin,


V Casino Mega mají všechny bonusy podmínky, se kterými byste se měli seznámit, než začnete hrát.


4. prosince ve 22:17 jste vložili 100 PLN, ke kterým jste získali bonus 75 % ve výši 75 PLN. Jeho přijetím jste souhlasili s bonusovými podmínkami, z nichž jedna uvádí:


Maximální výhra ze 75% bonusu na třetí vklad do kasina je desetinásobek (10x) výše získaného bonusu. Jakákoli částka přesahující tento požadavek bude odečtena ze zůstatku zákazníka. Maximální výběr z bonusu se uplatní i při zrušení bonusu.


V důsledku toho byly vaše výhry ve výši 10 008,61 PLN sníženy na 750 PLN a vyplaceny na váš účet 8. prosince kolem 16:26.


Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo živého chatu a my vám rádi pomůžeme a objasníme jakékoli pochybnosti.


Dík,

Tým CasinoMega

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Včera jsem vložil, chtěl jsem hrát dnes, řeklo, že ve vaší zemi není k dispozici, říkáte, že přijímáte hráče z Německa, co je to za blbost, kdo si tady z koho dělá srandu?! Nemohu se přihlásit ani dělat nic jiného a mohu pouze napsat e-mail do casinomega.

Doufám, že se postaráte o to, aby byl můj vklad okamžitě vyplacen, je to stejné jako dluh, tady jsem četl, že kasino přijímá hráče z Německa a po mém vkladu je už nepřijímá, že jo!!!

Postarej se o to díky

Automaticky přeloženo:
marcoleitner389
před 9 měsíci

Ahoj,

Nedávno jsem viděl, jak zástupce kasina tuto záležitost vysvětlil ve stížnosti. Bonus za dobití v kombinaci s nedokončenými sázkami. Vstupte do vlákna stížnosti prostřednictvím tohoto odkazu 👈

Doufám, že to pomůže.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Problém je, že se již nemohu přihlásit!!! Říká se, že v mé zemi není k dispozici, kdo mluví o bonusu, co je s vámi!

Automaticky přeloženo:
marcoleitner389
před 9 měsíci

Vidím, že se to vyřešilo tím, co jsi napsal ve své stížnosti.

Je to tak? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Skvělé kasino zatím bez problémů. Výběry do 2 pracovních dnů v kryptoměnách, bonusy s poctivými a dobře vysvětlenými podmínkami, rychlá a pozorná podpora, není o čem diskutovat. Jen tak dál!


Pomohlo by, kdybyste jako měnu používali BRL, teprve začínám sázet v EUR.

Automaticky přeloženo:
Snorfs
před 8 měsíci

Vidím, že máte slova chvály pro toto kasino, což je hezké vidět. Prostor pro zlepšení byste rádi viděli i v oblasti měny, což není překvapivé.

Jak dlouho tady hraješ?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

3 měsíce

Automaticky přeloženo:
Snorfs
před 8 měsíci

To je v pohodě. Pokud byste měl říci něco o bonusech, mají dobré sázky? Jsou přátelská a myslíte si, že je lze převést snáze než jiná kasina?🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Používají nelepivé bonusy. To znamená, že k bonusové částce máte přístup pouze v případě, že ztratíte své skutečné peníze; pokud vyhrajete při použití svého skutečného zůstatku, můžete si výhry jako obvykle vybrat, s výjimkou částky bonusu.

Příklad: Vložíte 100 EUR a získáte bonus 100 EUR. Nejprve vás systém přiměje použít váš skutečný zůstatek a pokud navýšíte zůstatek na 130 EUR, snadno vyberete 130 EUR a bonus 100 EUR bude z výběru vyloučen!!!

Automaticky přeloženo:
Snorfs
před 8 měsíci

Pěkně jste to vysvětlili, jak to funguje, i když jsem věděl, jak funguje nelepivý bonus, ale děkuji, můžete s tím pomoci ostatním hráčům.

Podařilo se vám tedy udělat něco podobného s jejich bonusy a stáhli jste se? Museli jste řešit podporu? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

UPOZORNĚNÍ NA PODVOD! MEGA KASINOVÉ KASINO - UKRADNUTÍ 50 000 EUR TOMTO KASINOVÉMU SE VYHNĚTE, nebo vám ukradnou peníze!

1. Uživatelské jméno: Magic9090 V jejich kasinu jsem v posledních měsících prohrál jmění a s výběry a KYC jsem neměl žádné problémy. Pak jsem vložil 5 000 eur a vyhrál v kasinu kolem 50 000 eur (200 000 PLN), jak vidíte na snímku obrazovky.

2. Podali jsme 3 live sázky na basketbal v hodnotě 12 500 eur, 2 vyhrané sázky byly ZRUŠENY kvůli „nesprávnému KURZU", ale 3. sázka na stejný zápas a konec zápasu byla PROHRANÁ a zůstává v platnosti - samozřejmě žádný problém, protože sázka byla prohraná. Je zřejmé, že je tu nějaký nesmysl, všechny sázky by měly být VYHODOVÁNY jako VYHRÁNÉ/PROHRANÉ nebo zrušené!

Historie sázek SS: https://ibb.co/bkyx91C , https://ibb.co/n8YQL9WT , https://ibb.co/ZpbR0vVT , https://ibb.co/4wRM3Mnf

3. od 13. srpna do dneška jsme si vyměnili stovky zpráv a e-mailů, které jsme zcela ignorovali a kopírovali odpovědi od VIP manažera na WhatsAppu a živém chatu. Také manažer affiliate partnerů: https://ibb.co/7dwchSp9

https://ibb.co/VfJcZPP, https://ibb.co/ZpPRC8Fd

4. Požadovaná zbývající částka (50 000 eur / 200 000 zlotých) byla zamítnuta a účet byl náhle zkontrolován bez udání důvodu a vysvětlení.

https://ibb.co/NgJzGvQ1

5. Rozhodl jsem se uzavřít účet a dle obchodních podmínek bych měl nárok na okamžité výběry v plné výši. Mých více než 20 žádostí však bylo ignorováno, i když na ostatní otázky odpověděli. Stále opakuji, že můj účet je platný a můžu ho používat - PŘIJÍM VŠE a PROBLÉM pro MegaCasino VYŘEŠEN.

17. srpna jsem požádal SelfExlusion o okamžité uzavření účtu z důvodu povinných podmínek zodpovědného hraní. Doposud jsem ani na to nedostal žádnou odpověď. Žádost byla odeslána přes LiveChat a VIP manažera MNOHOKRÁT IGNOROVÁNA, což vedlo k mé ztrátě všech finančních prostředků.

https://ibb.co/v6Fs4956

18. 7. srpna jsem prohrál kvůli závislosti na hazardních hrách a frustrovaný blokováním finančních prostředků jsem PŘIŠEL o všechno, o jmění 50 000 eur.

https://ibb.co/TDXZWqd2, https://ibb.co/kVMBVPHv


TOTO DĚLAJÍ KASINA ZE SKUPINY CASINOMEGA - SULTANBET - lilibet - Jet10 - Cricbaba - všechny značky jsou od stejného majitele a se stejnou praxí, jak zničit své klienty. Pokud stále prohrávají, je vše v pořádku, ale pokud si chcete vybrat své peníze, není to možné u vyšších částek. Stejně vás donutí PROHRAŤ.

Toto je moje zkušenost s MEGACASINO - DOUFÁM, ŽE VÁM TO ZABRÁNÍ V PŘIJÍMÁNÍ PENÍZ, JAKO JÁ.


Doufám, že mi pomůžete, aby byli odsouzeni tak, jak si zaslouží. Mohu od vás jako od affiliate partnera, který takto propaguje kasino, něco udělat, abych získal pomoc? A zničit hráče jako já a přijít o 70 % vašich FTD?


Veškeré informace dokládám přiloženými snímky obrazovky


Taky mě z ničeho nic kontaktovali přes WhatsApp, aby mě pozvali do Sultanbet a později do CasinoMega. JAK ZÍSKALI MOJE ČÍSLO? Pozvali mě do nelegálního kasina v Polsku? Zeptal jsem se jich, jestli je to legální, a oni řekli, že samozřejmě, že je, takže jsem jim věřil (hloupost, ale udělal jsem to kvůli bonusu na začátku).

https://ibb.co/7xpB2K5H

Automaticky přeloženo:
Magic9090
před 4 měsíci

Hezký den.

Nejsem si jistý/á, jestli se můžu vyjádřit ke všemu, co jsi napsal/a, a také si nejsem jistý/á, jestli je tvůj příspěvek míněn spíše jako prohlášení, nebo jestli očekáváš reakci, ale asi bych to formuloval/a takto:

Děkuji za sdílení všech těchto podrobností a screenshotů.

Jsme otevřeni zkušenostem hráčů, ať už pozitivním nebo negativním, pokud jsou prezentovány věcně. Zároveň je důležité mít na paměti, že vznášení velmi silných obvinění (jako například „podvod" nebo „ukradené peníze") si sami nemůžeme ověřit a mohlo by to ztížit další řešení situace na fóru.

Pokud je vaším hlavním problémem zrušení sázek, blokování výběrů a ignorovaná žádost o sebevyloučení, pak se jedná o konkrétní body, které by se mohly potenciálně vážněji prozkoumat. Na druhou stranu, vzhledem k tomu, že finanční prostředky byly nakonec ztraceny hrou, je vaše pozice bohužel slabší, než kdybyste měli zůstatek na účtu stále zablokovaný.

Pokud chcete, abychom tuto stížnost posoudili, potřebovali bychom strukturovanou verzi vašeho případu: časovou osu, hlavní problémy a důkazy, ideálně odeslanou prostřednictvím našeho formuláře pro stížnosti, nikoli jako otevřený příspěvek na fóru. Tímto způsobem se můžeme potenciálně obrátit přímo na kasino a požádat o jeho oficiální odpověď.

Mějte prosím na paměti, že na základě našich zkušeností případy bez zbývajícího zůstatku na účtu zřídka poskytují silný základ pro eskalaci a bohužel nemůžeme vůbec posuzovat situace související s výsledky sportovních sázek.

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈

Dejte mi vědět, jestli byste se chtěli vydat tou cestou.

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.