DomůFórumKasinaCasino Tropez - všeobecná diskuze

Casino Tropez - všeobecná diskuze

před 2 roky od aoakejodie20
|
2 596 zobrazení 12 odpovědí |
|
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casino Tropez, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Dostal někdo skutečně platby za výběr a jak dlouho to trvalo?

Automaticky přeloženo:
aoakejodie20
před 2 roky

Ahoj,

jak dlouho jsi čekal, zajímalo by mě?

Potřebuješ nějakou pomoc?

Automaticky přeloženo:
před rokem

ahoj,


v první řadě jsem opět ztratil svůj vklad někde 500 randů. Personál je přátelský .. bonusová zatočení téměř nikdy nevyhrajete . Navíc živá ruleta má nízké výhry. Uvidíme, jak dlouho to bude trvat. Můj účet je plně ověřen.


ale opravdu mám pocit, že se zase mluví v kruzích. Také live chat není vždy k dispozici, takže si myslím, že musíte zavolat na číslo v Anglii ... takže za všechny tyto hovory jsem dokonce utratil více než 500 randů 😀 ... teď je to jen otázka, jak dlouho to trvá.

Automaticky přeloženo:
Beast777
před rokem

Ahoj, domnívám se, že se vyplatí počkat, až bude chat dostupný, než volat do zahraničí. Telefonní hovory mohou být velmi drahé, zvláště když voláte z Jižní Afriky do Evropy 😕

Automaticky přeloženo:
před rokem

ahoj,


ano já vím ... ale účet jsem uzavřel . Protože opět povídání s kruhy a za 500 randů.

Automaticky přeloženo:
Beast777
před rokem

Jediné, co cítím, že bych měl v tuto chvíli dodat, je, že vám přeji příjemnější chvíle při hraní jinde.

🤞✨

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

🍀

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Právě jsem viděl e-mail s upozorněním, že kasino Tropez již nebude ke konci roku existovat, je to jen pro Jižní Afriku?

Automaticky přeloženo:
Links
před 2 dny

Žádné takové informace zatím nemáme.

Bylo by možné, abyste sem umístil snímek obrazovky textu v tomto e-mailu?

Náš datový tým se na to jistě rád podívá.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 dny

Díky Romi, takže jsem se v podstatě pokusil vložit prostředky a na obvyklé stránce nebyly žádné možnosti vkladu, zahájil jsem živý chat s nápovědou, kde důvodem bylo uzavření kasina do konce roku, což mě přimělo podívat se na své e-maily 😁.

Opravdu smutná zpráva, jako hráč Jihoafrické republiky jsem s nimi měl opravdu úžasný zážitek. Když jsem začínal, měl jsem obavy, ale vždy jsem si užíval různé hry, byly včas vypláceny a zákaznický servis byl vždy vynikající, všechno šlo tak dobře! Opravdu šokující.

Zde je snímek obrazovky pošty

file

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
Links
před 2 dny

Děkuji za to. O těchto informacích budu neprodleně informovat náš datový tým.

Doufám, že na účtu nemáte žádný zůstatek. Nebo vy?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 dny

Žádný, ale přál bych si! 😄 Vlastně jsem se před chvílí stáhla. Uvedli několik mezních termínů pro stažení atd., takže kdokoli, kdo má rovnováhu, pokud se ukáže, že je legitimní, by si měl být vědom a plánovat podle toho!

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky