Díky Romi, takže jsem se v podstatě pokusil vložit prostředky a na obvyklé stránce nebyly žádné možnosti vkladu, zahájil jsem živý chat s nápovědou, kde důvodem bylo uzavření kasina do konce roku, což mě přimělo podívat se na své e-maily 😁.
Opravdu smutná zpráva, jako hráč Jihoafrické republiky jsem s nimi měl opravdu úžasný zážitek. Když jsem začínal, měl jsem obavy, ale vždy jsem si užíval různé hry, byly včas vypláceny a zákaznický servis byl vždy vynikající, všechno šlo tak dobře! Opravdu šokující.
Zde je snímek obrazovky pošty
Thanks Romi, so basically, I tried to deposit funds and there were no deposit options on the usual page, I started a live help chat where the reason was the casino closure by the end of the year, which prompted me to look at my mails😁.
Sad news indeed, as a South African player, I truly have had a wonderful experience with them. I was apprehensive when I started but I've always enjoyed the variety of games, been paid out timeously and the customer service has always been outstanding, thing's were going so well! Shocking indeed.
Here's a screenshot of the mail
Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo: