Ahoj, ryosyy.
Pozorně jsem si přečetl Vaši stížnost a jsem si zcela jist, že došlo k určitému nedorozumění.
Pokusím se věci trochu objasnit:
Vzali jste bonus, ale nesplnili jste požadavky na sázení, a proto byla částka vyhraná z bonusu zrušena.
Vaše vložené prostředky nebyly ovlivněny, takže můžete hrát se svým vkladem bez újmy.
Nemělo se vám však vrátit peníze. Bonusové výhry byly zrušeny a související vklad nebyl ovlivněn.
Obávám se, že neexistuje žádný příslib vrácení peněz. Nedávalo by to žádný smysl.
Každopádně, kde jste prosím vzali informaci, že toto kasino bude do konce dubna uzavřeno?
Hello, ryosyou.
I read your complaint carefully and I'm quite sure that there is a kind of misunderstanding.
I will try to clarify things a bit:
You took the bonus however, you did not meet the wagering requirements due to this the amount won from the bonus was voided.
Your deposited funds were not affected so you can play with your deposit, no harm done.
You were not supposed to be refunded, however. The bonus winnings were voided and the associated deposit was not affected.
There is no promise of refunding, I'm afraid. It would not make any sense.
Anyway, where did you get the information that this casino is about to be closed by the end of April, please?
Automaticky přeloženo: