FórumKasinaCasino MaxCazino - všeobecná diskuze

Casino MaxCazino - všeobecná diskuze

před 2 roky od ryosyou
|
2405 zobrazení 13 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casino MaxCazino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Ahoj. Tým CasinoGuru

Moje stížnost na toto kasino ( https://casino.guru/casino-maxcazino-player-s-bonus-winnings-have-been-1 ) byla dříve zamítnuta.

A tým kasina slíbil, že mi vrátí vklady.

Ale peníze mi ještě nebyly vráceny.

A co je horší, slyšel jsem, že toto kasino bude do konce tohoto měsíce uzavřeno. Nejsou ochotni vrátit peníze.

Neodpovídají mi.

Nemám čas, mohl byste mi prosím znovu pomoci?

Upravil Radka před 2 roky
Důvod: přidán odkaz na stížnost
Automaticky přeloženo:
ryosyou
před 2 roky

Ahoj, ryosyy.

Pozorně jsem si přečetl Vaši stížnost a jsem si zcela jist, že došlo k určitému nedorozumění.

Pokusím se věci trochu objasnit:

Vzali jste bonus, ale nesplnili jste požadavky na sázení, a proto byla částka vyhraná z bonusu zrušena.

Vaše vložené prostředky nebyly ovlivněny, takže můžete hrát se svým vkladem bez újmy.

Nemělo se vám však vrátit peníze. Bonusové výhry byly zrušeny a související vklad nebyl ovlivněn.

Obávám se, že neexistuje žádný příslib vrácení peněz. Nedávalo by to žádný smysl.

Každopádně, kde jste prosím vzali informaci, že toto kasino bude do konce dubna uzavřeno?



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Řekli: "Pokud jde o váš vklad, rádi bychom vás informovali, že prostředky budou vráceny v nejbližší době." na mou stížnost.

A dostal jsem tento e-mail. file


Slyšel jsem to od affiliate partnera, který jsem použil.

Mimochodem, japonský trh byl na konci ledna uzavřen.

Automaticky přeloženo:
ryosyou
před 2 roky

Ahoj,

No, může se stát, že se nějak rozhodnou vrátit vám zálohu, ale nedává to moc smysl, pokud jste pravidla porušili. Ve stížnosti vidíte pouze část: "finanční prostředky budou vráceny v nejbližší době".

Požádal jsem kolegyni Janu, aby zkontrolovala informaci o zavření kasina.

Každopádně si nejsem jistý, jak vám můžeme pomoci, když vás teď ignorují.

Odeslali jste tento problém hernímu úřadu Curacao, jak jste uvedl, prosím?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Řekli: "Pokud jde o váš vklad, rádi bychom vás informovali, že prostředky budou vráceny v nejbližší době." na mou stížnost.

A dostal jsem tento e-mail. file


Slyšel jsem to od affiliate partnera, který jsem použil.

Mimochodem, japonský trh byl na konci ledna uzavřen.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj znovu,

Diskutoval jsem o této situaci s Jozef.K, protože pokud vás nyní kasino ignoruje, není to fér.

Měli bychom být schopni znovu otevřít uzavřenou stížnost a pokračovat tam, ale nejprve se to musí vyjasnit s Matinem.

Brzy se ozvu.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, samozřejmě.

Antillephone nefunguje, žádná odezva.

Poslal jsem dopis na "radka@casino.guru"

Mohl byste to zkontrolovat?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Chápu.

Vypadá to, že jsme se prošli křížem krážem.

děkujeme za spolupráci.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, samozřejmě.

Antillephone nefunguje, žádná odezva.

Poslal jsem dopis na "radka@casino.guru"

Mohl byste to zkontrolovat?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pokud jde o bonus, není na reakci kasina nic špatného.

Porušil jsi pravidla. Problém může být, když vám bylo něco slíbeno a vy jste to nedostali.

Dostal jsem e-mail a přeposlal jsem ho přímo Martinovi.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj.

Máš nějakou aktualizaci?

Právě se chystají zavřít své kasino.

Automaticky přeloženo:
ryosyou
před 2 roky

Ahoj, jak víš, že zavřou kasino?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Slyšel jsem to od affiliate partnera.

Automaticky přeloženo:
ryosyou
před 2 roky

Ahoj ryosy,

jak jste si mohli všimnout, Martin znovu otevřel vaši stížnost. V tuto chvíli čekáme na odpověď kasina ohledně vašeho vkladu.

Pokud máte nějaké aktualizace, dejte nám vědět.

Děkuji.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Slyšel jsem to od affiliate partnera.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj znovu,

Je to 5 nebo 6 dní, co kasino oznámilo, že vaše platba byla schválena.

Obdrželi jste peníze, prosím?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky