Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casino Alpha, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Dobrý den ... nevíte někdo jak kontaktovat toto kasino? Nereagují na emaily, chat je neaktivní ... Žádný kontakt s nimi ???
Hello ... does anyone know how you can contact this casino? They do not respond to emails, chat is inactive ... No contact with them ???
Dzien dobry...czy ktos wie moze w jaki sposob mozna sie skontaktowac z tym kasynem ?Na emaile nie odpowiadaja,czat nieaktywny...Zero kontaktu z nimi ???
Bohužel toto kasino neposkytuje živý chat, pokud víme.
Byla by to docela užitečná funkce, jsem si jistý.
Snažil jsem se na vás najít nějaký kontakt, ale zdá se, že kasino podporuje pouze vstupenky.
Myslím, že jste to už zkusili, že?
Sadly, this casino does not provide live chat, as far as we know.
It would be quite a useful feature, I'm sure.
I tried to find you some contact, but it seems that the casino only supports the tickets.
I guess you have already tried that, right?
Samozřejmě... A mnohokrát... Ale bez odpovědi... Ani na emaily neodpovídají
Of course ... And many times ... But without any reply ... They don't reply to emails either
Oczywiście... I to wiele razy... Jednak bez żadnej odpowiedzi... Na emaile również nie odpowiadaja
Ahoj,
Zkontroloval jsem, že se vaše stížnost týká chybějících záloh, v tomto případě byste se měli obrátit na poskytovatele plateb. Problém je pravděpodobně způsoben poskytovatelem platby.
Dejte nám prosím vědět o průběhu.
Hello,
I checked that your complaint is about missing deposits, well, in this case, you should get in touch with the payment provider. The problem is probably caused by the payment provider.
Let us know about the progress, please.
Jak mohu kontaktovat svého poskytovatele plateb?
How can I contact my payment provider?
W jaki sposob mozna sie skontaktowac z dostawca platnosci ?
Jakou platební metodu jste prosím použili pro "ztracený" vklad?
Musíte kontaktovat banku/společnost, kterou jste použili pro vklad.
What payment option did you use for the "lost" deposit, please?
You have to contact the bank/company you used for depositing.
Již jsem kontaktoval a dostal jsem odpověď, že platba byla odeslána a zaúčtována ... Provedl jsem zálohu kartou
I already contacted and got a reply that the payment was sent and accounted for ... I made a deposit using a card
juz sie kontaktowalem i dostalem odpowiedz ze platnosc zostala wyslana i zaksiegowana... robilem depozyt za pomoca karty
Vaše banka tedy potvrdila, že peníze byly odeslány a nevráceny zpět na váš bankovní účet, že?
Máte prosím oficiální bankovní výpis?
So your bank has confirmed that the money was sent and unreturned back to your bank account, right?
Do you have the official bank statement, please?
Dostal jsem zprávu, že z mého účtu bylo odesláno 10 $ a bylo připsáno
I got a message that $ 10 has been sent from my account and it has been credited
Dostalem wiadomosc ze z mojego konta wyslano 10 USD i je zaksiegowano
Bavíme se prosím o vkladu nebo výběru? Nyní se zdá, že jde o chybějící zálohu.
Můžete to prosím vysvětlit dále?
Are we talking about deposit or withdrawal, please? Now it seems that it's about missing the deposit.
Can you explain further, please?
Ano, samozřejmě... Jde o vklad v kasinu, který nedorazil na můj účet... Jako by finanční prostředky někde zemřely
Yes, of course ... It's about a casino deposit that has not reached my account ... As if the funds have died somewhere
Tak oczywiście... Chodzi o depozyt do kasyna który nie dotarł na moje konto... Tak jakby środki gdzieś zginely
Aha, už to chápu, no, myslím, že v tomto případě bude tým stížností potřebovat nějakou aktualizaci od kasina, nebo s největší pravděpodobností od poskytovatele plateb. Jsem si jistý, že jste do kasina již poslali předchozí snímek obrazovky, že? Řekl bych, že poskytovatel plateb kasina by měl transakci určitě zkontrolovat.
Oh I see now, well I guess that in this case, the complaint team will need some update from the casino, or most probably from its payment provider. I'm sure that you have already sent the previous screenshot to the casino, right? I'd say that the casino's payment provider should definitely check the transaction.
Ano, samozřejmě... Udělal jsem to několikrát, ale více než měsíc jsem od kasina nedostal žádnou odpověď
Yes, of course ... I have done this several times, but I have not received any reply from the casino for over a month
Tak oczywiście... Zrobiłem to już kilka razy jednak nie otrzymuje od kasyna już żadnej odpowiedzi od ponad miesiaca
No, docela mě to znepokojuje, protože mám pocit, že kasino moc nereaguje a tato záležitost určitě potřebuje nějakou úroveň spolupráce.
Well, it makes me quite worried, because I feel that the casino is not very responsive and this matter needs some level of cooperation for sure.
Dobrý den, stále mi nepřišly peníze na účet kasina... mohu poprosit o kontakt na ně? Nebo opravdu neexistuje způsob, jak je kontaktovat ... na e-maily vůbec neodpovídají
Hello again ... I still haven't received my funds on the casino account ... can I ask for some contact with them? Or really there is no way you can contact them ... they do not answer emails at all
Witam ponownie...w dalszym ciagu nie otrzymalem swoich srodkow na konto do kasyna ...czy moge prosic o jakis kontakt z nimi ?czy naprawde z zaden sposob nie mozna sie z nimi skonaktowac...nie odpowiadaja na emaile wogole
Ahoj,
reklamace tímto způsobem prostě nefungují, potřebujeme, abyste trochu spolupracovali. Vaše stížnost byla uzavřena, protože jste neodpověděli na naše otázky. 🙁
Pokud jste to zaškrtli, mohli byste vidět:
"Bohužel jsme nuceni tento případ uzavřít, protože hráč nereagoval na naše zprávy a otázky. Proto nejsme schopni pokračovat v dalším vyšetřování ani navrhnout možná řešení."
Hráč může tuto stížnost kdykoli znovu otevřít! "
Aktualizujte prosím Petronela, to je to nejlepší, co teď můžete udělat. Děkuji.
Hello,
complaints just do not work this way, we need you to cooperate a bit. Your complaint has been closed because you did not respond to our questions. 🙁
If you checked it you could see that:
"Unfortunately, we’re forced to close this case because the player hasn’t responded to our messages and questions. Therefore, we’re not able to proceed with further investigation or suggest possible solutions.
The player can reopen this complaint anytime!"
Kindly update Petronela, that's the best you can do now. Thank you.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.