Ahoj,
reklamace tímto způsobem prostě nefungují, potřebujeme, abyste trochu spolupracovali. Vaše stížnost byla uzavřena, protože jste neodpověděli na naše otázky. 🙁
Pokud jste to zaškrtli, mohli byste vidět:
"Bohužel jsme nuceni tento případ uzavřít, protože hráč nereagoval na naše zprávy a otázky. Proto nejsme schopni pokračovat v dalším vyšetřování ani navrhnout možná řešení."
Hráč může tuto stížnost kdykoli znovu otevřít! "
Aktualizujte prosím Petronela, to je to nejlepší, co teď můžete udělat. Děkuji.
Hello,
complaints just do not work this way, we need you to cooperate a bit. Your complaint has been closed because you did not respond to our questions. 🙁
If you checked it you could see that:
"Unfortunately, we’re forced to close this case because the player hasn’t responded to our messages and questions. Therefore, we’re not able to proceed with further investigation or suggest possible solutions.
The player can reopen this complaint anytime!"
Kindly update Petronela, that's the best you can do now. Thank you.
Automaticky přeloženo: