Je to pořád ta samá písnička pořád dokola a fakt, že vaše fotky nejsou dost jasné? Podařilo se vám náhodou kontaktovat kasino, aniž byste se dostali do chatu?
Každopádně, jak říkala Radka, zkoušel jsi to udělat podle návodu, který Tomáš uvedl ve tvé stížnosti? Myslím, že by to všechno mohlo fungovat.
Pokud však ne, aktualizujte svou stížnost a aktualizujte i nás, protože si myslím, že tento proces je pro kasina důležitý, ale zdá se mi trochu nerozumné tahat ověření u jedné fotografie tak dlouho.
počkám na odpověď.
It's still the same song over and over again, and the fact that your photos aren't clear enough ? Did you by any chance manage to contact the casino without getting cut in the chat ?
Anyway, of course, as Radka said, did you try to do it according to the instructions that Tomas posted in your complaint ? I think it could all work.
However, if not, update your complaint and update us as well, because I think that this process is important for casinos, but it seems a bit unreasonable to drag verification for one photo for such a long time.
I will wait for the answer.
Automaticky přeloženo: