Zapomeň na to, nemůžeš pomoci, nezveřejnil jsi recenzi, kterou jsem zveřejnil, zajímáš se o zájmy kasina, měl bys to zveřejnit tak, jak jsem to napsal nebo proč jsi to neudělal?
Forget it, you can't help, you didn't publish the review I posted, you care about the interests of the casino, you should post it as I wrote it or why didn't you do it?
Olvídalo tú no puedes ayudar, no publicaste la reseña que puse, cuidas los intereses del casino deberías ponerla tal cual la escribí o por qué no lo hiciste?
Dobrý den!
Kupodivu jsem zkontroloval váš systém a zjistil jsem, že jste to byli vy, kdo smazal původní uživatelskou recenzi.
Je však třeba zmínit ještě jednu okolnost. Kasino odpovědělo na vaši první uživatelskou recenzi odeslanou dne 07.10. Ale upřímně řečeno, nedávno jste upravili svou uživatelskou recenzi, protože jste si s největší pravděpodobností mysleli, že to funguje jako zde na fóru; upřímně řečeno ne, proto vysvětlení poskytnuté při odmítnutí úpravy vaší uživatelské recenze:
" Dobrý den, úpravy uživatelských recenzí neslouží ke komunikaci s kasinem. Kasina nedostanou upozornění, když svou recenzi upravíte. V každém případě prosím kontaktujte jejich zákaznickou podporu a poskytněte jim odkaz na vaši recenzi a svůj e-mail adresa děkuji za spolupráci."
Pokud tedy necháte původní recenzi nedotčenou, bude vidět. Z nějakého důvodu jste se však rozhodli jej zpětně smazat. To je v pořádku; můžete to udělat, samozřejmě. Jen doufám, že teď chápeš, že to byla tvoje volba, ne naše. Klidně napište další vysvětlující váš problém a jsem přesvědčen, že to bude v pořádku.
Chápete prosím, co se stalo a proč? Neváhejte a zeptejte se, zda potřebujete podporu, nebo chcete o záležitosti dále diskutovat. Jsme tu pro vás.
Pokud se nemýlím, jste přesvědčeni, že toto kasino uzavřelo váš účet, protože jste vyhráli více, než jste vložili. Podle mého názoru je to vysoce nespravedlivé, takže by bylo jistě dobré vědět co nejvíce podrobností.
Hi there!
Strangly, I checked your system and found out it was you who deleted the original user review.
There is another circumstance to be mentioned however. The casino responded to your initial user review submitted on 07.10. But frankly, you edited your user review lately because you most likely thought it worked like here on the forum; frankly, it does not, hence the explanation given upon rejecting your user review edit:
"Hello, the user reviews edits don't serve for communication with a casino. The casinos don't get notified when you edit your review. Anyway, please, contact their customer support and provide them with the link to your review and your email address. Thank you for cooperation."
So, if you leave the original review untouched, it would be visible. For some reason, however, you chose to delete it retroactively. That's fine; you can do that, of course. I just hope you now understand it was your choice, not ours. Feel free to write another one explaining your issue, and I'm convinced it will be ok.
Do you please understand what has happened and why? Don't hesitate to ask if you need support or prefer to discuss the matter further. We are here for you.
If I'm not mistaken, you're convinced this casino closed your account because because you've won more than you deposited. In my opinion, this is highly unfair, so it would surely be good to know as many details as possible.