FórumKasinaCampoBet Casino - všeobecná diskuze

CampoBet Casino - všeobecná diskuze

před rokem od augusto655
|
2713 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s CampoBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

neověřují účet a neplatí


Automaticky přeloženo:
augusto655
před rokem

Proto jste odeslali stížnost , která nám umožňuje projít procesem a pomoci vám, pokud je to možné.

Jen prosím, věnujte pozornost mému dotazu v tomto vláknu . Myslím, že bychom mohli použít vysvětlení ohledně vašeho problému souvisejícího s CampoBet.


Automaticky přeloženo:
před rokem

konečně byl můj účet ověřen a to se stalo po odeslání stížnosti zde na webu.

nicméně stále čekám na přijetí

Automaticky přeloženo:
augusto655
před rokem

Ahoj.

Je to lepší než nic 🙂. Ne, vážně - absolvování KYC je nejdůležitější část, bez ní byste nikdy neměli šanci odstoupit. Dejte mi vědět, jak to pokračuje!🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nechápu, proč je to tak obtížné, a zdá se, že to spíše používají jako omluvu pro nezaplacení, protože by mohli požádat o ověření, než zákazník provede první vklad, bylo by spravedlivé, abyste mohli vkládat pouze tehdy, pokud jste schopni stáhnout se.

no byl jsem ověřen a zatím jsem neobdržel

Automaticky přeloženo:
augusto655
před rokem

Vždy můžete požádat kasino o ověření před provedením prvního vkladu. Není to standardní, protože mnoho hráčů nechce být zdržováno ve hře a navíc to kasinu přináší další obsazení. Ověřováním pouze vítězů šetří čas.

Jakou poslední aktualizaci jste dostali z kasina, prosím?

Automaticky přeloženo:
před rokem

20 dní a neověřují účet a nezpracovávají výběr a sotva odpovídají na e-maily!


Pouze automatické odpovědi, chat je k ničemu!

Automaticky přeloženo:
augusto655
před rokem

jsme ve stejné lodi přátelské společnosti LIXO!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

konečně jsem dostal částku

Automaticky přeloženo:
gilvanribeiro1993
před rokem

Podařilo se mi jej obdržet, ale nebylo to snadné, doporučuji otevřít stížnost zde na webu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Provedl jsem normální vklad na platformě a na požádání jsem odeslal identifikační dokumenty, lhůta, kterou pro to stanovili, uplynula a můj účet stále nemůže provést výběr, potřebuji naléhavá opatření! Protože není možné, aby v polovině roku 2023 existovala kasina s takovou pověstí, která prakticky poškodila své zákazníky, zdá se, že jejich záměrem je ponechat si poslední peníze, které máte, e-mail a live chat jsou k ničemu, doufám, že to někdo udělá něco pro mě

Automaticky přeloženo:
gabrielzoito8
před rokem

Dobrý den, jak dlouho tedy trvá ověření účtu? Kdy dalo kasino konečný termín? Někdy může tento proces trvat déle, protože kasina to považují za velmi důležité. Samozřejmě chápu, že pokud by vám byla dána lhůta, očekávali byste, že tento proces bude úspěšně vyřešen a vy se můžete zabývat vaším souhlasem s odstoupením.

Také však vidím, že jste nám již stihli podat stížnost a tak budeme nadále čekat, jak se váš případ vyvine. Samozřejmě bych vám doporučil spolupracovat s kasinem a v případě potřeby a v případě kontaktování zaslat další dokumenty. Toto bude pravděpodobně nejjednodušší způsob ověření vašeho účtu. V rámci stížností jsem si také všiml, že podobné problémy měli i ostatní hráči, kde se kasino snažilo situaci vyřešit. Jako příklad mohu uvést tento případ: https://casino.guru/campobet-casino-se-the-player-struggles-to-verify

ale jsou i další, takže pokud máte zájem, můžete se na ně podívat zde: https://casino.guru/complaints

Pokud se něco změní a v rámci procesu ověření účtu obdržíte nějaké nové informace, můžete nás aktualizovat na fóru a také přidat další informace k Veroničině stížnosti.

Doufám, že se Vaše situace co nejdříve vyřeší a nenastanou žádné další problémy. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, již jsem zde také otevřel stížnost


ale pořád se vymlouvají už 2 týdny a nevyplácejí moji částku


říkají, že jde o závadu poskytovatele plateb a vždy mi říkají, abych o to požádal znovu

Automaticky přeloženo:
Angel1303
před 10 měsíci

Ahoj. Je nám líto, že jste slyšeli o vašem problému s tímto kasinem. Pro podání stížnosti jste udělali správnou věc. Bohužel, vzhledem k tomu, že ještě neuplynulo celých 14 dní ode dne, kdy jste požádali o odstoupení od smlouvy, náš reklamační tým na tom nemohl začít pracovat. Zítra je ale další den, že? A pokud jste stále neobdrželi peníze, náš tým je prošetří a udělá vše pro to, aby byl problém vyřešen. Dostali jste náhodou nějakou aktualizaci z kasina? Dejte nám prosím vědět.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

ahoj Romi,


děkuji, že jste se ozvali


Termín vyprší dnes odpoledne,


Neexistují žádné aktualizace od Campobet, stále hledají výmluvy pokaždé, když výběr selže.


Nikdo neodpovídá na e-maily a na chatu není žádná pomoc.

Automaticky přeloženo:
Angel1303
před 10 měsíci

Ahoj. Ano, máš pravdu. Náš tým pro stížnosti začne vyšetřovat, jakmile bude váš případ na jejich seznamu úkolů, řekněme. Tak 🤞 pro co nejlepší výsledek a prosím, nezapomeňte nás informovat, pokud máte nějaké aktualizace 😉.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

ahoj Romi,


Díky moc těšíme se



Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

ahoj Romi,


Moje stížnost uplynula 14 dní, ale stále žádný příspěvek od campobetu do mé stížnosti zde lze v tom pokračovat a také zapojit campobet?

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Angel1303
před 10 měsíci

Ahoj. Ve vaší stížnosti vidím, že to bylo vyřešeno. Takže jak vidíte, naštěstí to bylo jen malé zpoždění a nakonec vše fungovalo dobře, nemyslíte? Jsem velmi rád, že jste obdrželi své peníze. Opravdu velmi pozitivní zpráva 🙂. Pokud chcete napsat o svých zkušenostech, udělejte to prosím kliknutím natento odkaz 👈. Možná tím pomůžete nějakému jinému hráči. Dejte nám vědět, jak jste dopadli. 👍

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky