Dobrý den, jak dlouho tedy trvá ověření účtu? Kdy dalo kasino konečný termín? Někdy může tento proces trvat déle, protože kasina to považují za velmi důležité. Samozřejmě chápu, že pokud by vám byla dána lhůta, očekávali byste, že tento proces bude úspěšně vyřešen a vy se můžete zabývat vaším souhlasem s odstoupením.
Také však vidím, že jste nám již stihli podat stížnost a tak budeme nadále čekat, jak se váš případ vyvine. Samozřejmě bych vám doporučil spolupracovat s kasinem a v případě potřeby a v případě kontaktování zaslat další dokumenty. Toto bude pravděpodobně nejjednodušší způsob ověření vašeho účtu. V rámci stížností jsem si také všiml, že podobné problémy měli i ostatní hráči, kde se kasino snažilo situaci vyřešit. Jako příklad mohu uvést tento případ: https://casino.guru/campobet-casino-se-the-player-struggles-to-verify
ale jsou i další, takže pokud máte zájem, můžete se na ně podívat zde: https://casino.guru/complaints
Pokud se něco změní a v rámci procesu ověření účtu obdržíte nějaké nové informace, můžete nás aktualizovat na fóru a také přidat další informace k Veroničině stížnosti.
Doufám, že se Vaše situace co nejdříve vyřeší a nenastanou žádné další problémy. 🙂
Hi, so how long does the account verification process take ? When did the casino give a deadline ? Sometimes this process can take longer as casinos consider it very important. Of course, I understand that if you were given a deadline, you would expect this process to be successfully resolved and you can deal with your approval of your withdrawal.
However, I also see that you have already managed to file a complaint with us and so we will continue to wait to see how your case develops. Of course, I would recommend you to cooperate with the casino and send further documents if necessary and if you are contacted. This will probably be the easiest way to verify your account. Also, as part of complaints, I have noticed that other players have had similar problems where the casino has tried to resolve the situation. As an example I can mention this case: https://casino.guru/campobet-casino-se-the-player-struggles-to-verify
but there are others, so if you're interested, you can check them out here: https://casino.guru/complaints
If anything changes and you receive any new information as part of the account verification process, you can update us on the forum and also add more information to Veronika's complaint.
I hope that your situation will be resolved as soon as possible and there will be no further problems. 🙂
Automaticky přeloženo: