Dobrý den, jak dlouho už trvá vaše situace? Odeslali jste nějaké dokumenty a stále čekají? Je možné, že je stále kontrolujete?
Dejte mi prosím vědět.
Hi, how long has your situation been going on ? Have you sent any documents and are they still pending? Is it possible that you are still checking them ?
Please let me know.
Zaregistroval jsem se před 2 měsíci, vybral jsem prostředky před 5 dny, poslal jsem své dokumenty a oni je neověřili 🙁
Hrál jsem s 50 000 CLP a vyhrál 3 179 000 v ruletě. Můj poslední vklad byl přes MuchBeteer.
Nyní se pokouším odstoupit a dostanu omezené odstoupení a moje dokumenty stále čekají na kontrolu.
Prosím pomozte mi...
I registered 2 months ago, I withdrew funds 5 days ago, I sent my documents and they didn't verify them 🙁
I played with 50,000 CLP and won 3,179,000 at roulette. My last deposit was through MuchBeteer.
Now I try to withdraw and I get a restricted withdrawal and my documents are still pending review.
Please help me...
me registre hace 2 meses atras, retire saldo hace 5 dias atras, envie mis documentso y no los verifican 🙁
juge con 50.000 clp y logre la cantidad de 3.179.000 en la ruleta, mi ultimo ingreso fue por muchbeteer
ahora intento retirar y me sale retirada restringida y mis documentos sigen pendientes de ser revisados.
favor si me ayudan...
Dobrý den, peníze budete moci vybrat až po úspěšném ověření, takže je to zatím normální.
Zkuste však dát kasinu čas na kontrolu dokumentů a snad vše dobře dopadne. Obecně máme tendenci ponechat kasinům 14 dní na vyřešení této situace, protože je to něco, co je důležité pro ně i pro hráče. Pokud se nic nezmění, pokusíme se vám pomoci.
Myslíte, že to zvládnete?
Hello, you won't be able to withdraw the money until you have successfully verified yourself, so this is normal for now.
However, try to give the casino some time to check the documents and hopefully everything will turn out fine. We generally tend to allow casinos 14 days to deal with this situation because it is something that is important to them as well as to the players. If nothing changes, then we will try to help you.
Do you think you can handle it?
Dobrý den, peníze budete moci vybrat až po úspěšném ověření, takže je to zatím normální.
Zkuste však dát kasinu čas na kontrolu dokumentů a snad vše dobře dopadne. Obecně máme tendenci ponechat kasinům 14 dní na vyřešení této situace, protože je to něco, co je důležité pro ně i pro hráče. Pokud se nic nezmění, pokusíme se vám pomoci.
Myslíte, že to zvládnete?
Hello, you won't be able to withdraw the money until you have successfully verified yourself, so this is normal for now.
However, try to give the casino some time to check the documents and hopefully everything will turn out fine. We generally tend to allow casinos 14 days to deal with this situation because it is something that is important to them as well as to the players. If nothing changes, then we will try to help you.
Do you think you can handle it?
Problém je v tom, že vždy odmítají doklad o pobytu nebo doklad o adrese, který nahraji, vždy to vyjde zamítnuto, odeslal jsem jich více než 5 a vše je špatně.
Takže takhle to nejde. Zkontroloval jsem selfie, snadné, všechno a normální. Dokonce jsem nahrál i řidičák, kde je i moje adresa a nic. Nahrál jsem účty za banku, vodu a kabelovou televizi a nic.
The problem is that they are always denying the residence paper or proof of address that I upload, it always comes out rejected, I have submitted more than 5 and everything is wrong.
So it can't be done like that. I checked the selfie, easy, everything and normal. I even uploaded my driver's license, which is where my address also appears, and nothing. I uploaded bank, water, and cable TV bills, and nothing.
el problema radica en que siempre estan denegando el papel de residencia o comprobante de domicilio que subo, siempre sale rechazado, llevo mas de 5 y todo mal.
entonces asi no se puede, verifique selfie, facil, todo y normal, subi hasta mi licencia de conducir que es donde aparece igualmente mi domicilio y nada, subi boletas de banco, de agua, de tv cables y nada
A kasino vám neřekne, co je na tom špatného, že ne? V tom případě, když si nevíte rady a kasino neví, jak vás navigovat, asi bych vsadil brzy.
Nemají tam něco napsaného, co přesně má na dokumentu být, v jakém formátu a podobně? Nezkoušel jsi se zeptat na live chat, jestli bys mohl dostat nějakou radu?
And the casino won't tell you what's wrong with that, will it? In that case, if you don't know what to do and the casino doesn't know how to navigate you, I'd probably bet early.
Don't they have something written on what exactly should be on the document, in what format and so on? Didn't you try to ask live chat if you could get some advice?
Před 4 dny ověřili všechny mé dokumenty, provedl jsem výběr a oni nezaplatí, to zatracené kasino od campobet.com jsou podvodníci a zloději.
Každý den v chatu říkají, že budou platit během dne a ne, déle než 4 dny a nic, žádný výběr nedorazí a historie vždy ukazuje čekající.
Je to nepříjemné, protože když vložíte peníze, okamžitě je strhnou z vaší banky a při výběru neplatí.
Nevěřte tomuto kasinu, jsou to krysy, zloději, kteří neplatí.
S 50 USD jsem vydělal 5000 USD a neexistuje způsob, jak mi zaplatit.
4 days ago they verified all my documents, I made the withdrawal and they won't pay, this damn casino from campobet.com are scammers and thieves.
Every day in the chat they say they will pay during the day and they don't, more than 4 days and nothing, no withdrawal arrives and the history always shows pending.
It gets annoying, because when you deposit money they immediately deduct it from your bank, and they don't pay when you withdraw.
Don't trust this casino, they are rats, thieves who don't pay.
With 50 USD I earned 5000 USD and there is no way they will pay me.
hace 4 dias me verificaron todos los documentos, hice el retiro y no pagan, casino maldito este de campobet.com son unos estafadores ladrones.
todos los dias en el chat dicen que pagaran durante el dia y no lo hacen, mas de 4 dias y nada, no llega ningun retiro y en el historial siempre aparece pendiente.
llega a dar rabia, por que uno cuando deposita el dinero te lo descuentan de inmediato en tu banco, y ellos no pagan cuando uno retira.
no confien en este casino, son ratas, ladrones no pagan
con 50 USD gane 5000usd y no hay caso que me pagen
Dobrý den, opravdu se omlouvám, že slyším o vaší zkušenosti, která zní neuvěřitelně frustrující, zvláště poté, co byly vaše dokumenty ověřeny a vy jen čekáte bez jasné aktualizace.
Zpoždění, jako je toto, bez jasného vysvětlení, mohou být velmi znepokojivé, zvláště když všechno ostatní, jako jsou vklady, funguje okamžitě. Je naprosto pochopitelné, že jste naštvaní. 😕
Viděl jsem vaši stížnost a uděláme vše, co bude v našich silách, abychom ji prozkoumali a pokusili se pomoci s jejím vyřešením. Děkujeme za sdílení vašich zkušeností a prosím, abyste mě informovali, jakmile dojde k nějakému pokroku.
Hello again, really sorry to hear about your experience that does sound incredibly frustrating, especially after your documents were verified and you're just stuck waiting with no clear update.
Delays like this with no solid explanation can be very upsetting, especially when everything else like deposits works instantly. It’s completely understandable that you're upset. 😕
I’ve seen your complaint and we will do our best to look into it and try to help get this resolved. Thanks for sharing your experience and please keep me updated as soon as there’s any progress.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.