FórumKasinaBongo Casino - všeobecná diskuze

Bongo Casino - všeobecná diskuze

před rokem od nikosthegreek
|
1018 zobrazení 12 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Bongo Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 měsíci

zodpovědné hraní je vtip a vy se sami vylučujete na základě přihlašovacích údajů, ale to není nic nového, ale váš bestmaster to má od roku 2020. To v podstatě říká, že máte problém s hazardem, my se sami vyloučíme, ale můžete si vytvořit nový účet. Když se zaregistrujete, nežádáte o informace, ale když máte vklad, musíte před vkladem poskytnout informace. Stále se nemůžete vyloučit na základě jména, narození, adresy.

Proč nemít kyc pro závislého, abyste mu mohli skutečně pomoci



Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Aquarianheart2003
před 2 měsíci

Dobrý den, vidím, že v tomto kasinu nemáte nejlepší zkušenosti a vaším problémem je sebevyloučení. Znamená to, že jste se již v minulosti vyloučili a nyní vám bylo povoleno vytvořit nový účet? Takže kasino podle vašich informací neudělalo žádné důležité věci, když zjistilo, že jste to již dříve udělali a přišli o nějaké peníze?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, v minulosti a nyní jsem vyloučil sesterské kasino bongo a kasino a sázkový mistr dělá totéž.


se vyloučí na základě přihlašovacího e-mailu, nikoli fakturační adresy nebo osobních údajů.


Po 2,5 letech jsem měl relaps a ztratil jsem peníze a vytvořil jsem si několik účtů s pouhým e-mailem zaslaným id poté, co jsem se sám vyloučil.


během registračního procesu nepožadujte osobní údaje, ale když chcete provést vklad poprvé, vyžaduje to fakturační adresu a myslím, že to je to, co lze použít k vlastnímu vyloučení, ale je to účel z kasina mít závislý PPL závislý

Automaticky přeloženo:
Aquarianheart2003
před 2 měsíci

Hmm, pokud není ve smluvních podmínkách napsáno, že pokud se vyloučíte v jednom kasinu ze skupiny, vyloučíte se i v sesterských kasinech, tak nemůžete očekávat, že to tak bude.

Pokud však máte nějaké problémy a nemůžete se v kasinu sami vyloučit, můžete nás kontaktovat apodat stížnost .

Co myslíš ?

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Chci podat stížnost, že vlastní vyloučení je založeno na přihlašovacím e-mailovém ID a ne na osobních údajích o všech těchto kasinech.


mají tuto chybu od svého spuštění a jak to zakrývají, je v našich podmínkách, můžete mít pouze 1 účet.


Chtěl bych podat stížnost na tato kasina s autoritou. Sebevyloučení je vágní a závislí gambleři se z nich nikdy za celý život nebudou schopni vyloučit a skončit mrtví tam, kde jsem v této fázi

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Aquarianheart2003
před 2 měsíci

Vidím, že jste již uspěli a otevřeli stížnost . Uvidíme, kam se náš tým dostane a jestli vám můžeme pomoci.

V tom případě by však bylo nejlepší, kdybyste odpověděl na Veroničiny otázky ve stížnosti, aby mohla jít dál. Bylo by to možné?

Přesto mě celá tato situace mrzí, protože pokud je sebevyloučení založeno pouze na přihlášení a emailu, tak si hráč může vytvořit obě tyto věci a hrát znovu, což mi nedává smysl.

I když, jak jsem řekl, uvidíme, co náš tým dokáže vypracovat. Také, pokud by vám to pomohlo, přidám sem příručku o zodpovědném hraní , kde najdete užitečné informace.

Doufám, že se vám podaří vyloučit a vše bude lepší.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

děkuji za pomoc a odpověděl jsem Veronice

Automaticky přeloženo:
Aquarianheart2003
před 2 měsíci

Nemáte zač a děkujeme za odpověď na stížnost. Doufám, že váš případ bude co nejdříve vyřešen a budete se moci vyloučit, abyste se nemohli vrátit. 🙂

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Už jsem si stěžoval, zdrželi mě o 14 dní s ověřením a čekám na výběr 2,983 eur.

dnes se najednou nemohu přihlásit ze své oblasti, ještě dnes ráno jsem byl schopen a bojím se o své peníze.

prosím někoho o pomoc!!

Posílám jim všechny soubory a fotografie, které mě požádali o ověření, a jejich chat mi každý den odpověděl, že stále čekají na schválení jejich oddělením.

Automaticky přeloženo:
spirosdion88
před týdnem

Dokončit ověření je poměrně dlouhá doba, mohu říci, že kdykoli uplyne dva týdny. Kasinům obvykle dáváme 14denní časový rámec, než zasáhneme, takže doufám, že náš tým pro stížnosti vám bude schopen pomoci, jakmile vaši stížnost posoudí.

Poslali vám třeba nějaký e-mail s informací o důvodu uzavření vašeho účtu?

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Problém vyřešen Díky Guru casino a Bongo casino!

Automaticky přeloženo:
spirosdion88
před týdnem

Hej, to je skvělé. Vždy rádi pomůžeme. Budeš tam teď hrát dál?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky