Vidím, že jste již uspěli a otevřeli stížnost . Uvidíme, kam se náš tým dostane a jestli vám můžeme pomoci.
V tom případě by však bylo nejlepší, kdybyste odpověděl na Veroničiny otázky ve stížnosti, aby mohla jít dál. Bylo by to možné?
Přesto mě celá tato situace mrzí, protože pokud je sebevyloučení založeno pouze na přihlášení a emailu, tak si hráč může vytvořit obě tyto věci a hrát znovu, což mi nedává smysl.
I když, jak jsem řekl, uvidíme, co náš tým dokáže vypracovat. Také, pokud by vám to pomohlo, přidám sem příručku o zodpovědném hraní , kde najdete užitečné informace.
Doufám, že se vám podaří vyloučit a vše bude lepší.
I see you have already succeeded and opened a complaint. Let's see where our team gets and if we can help you.
However, in that case, it would be best if you replied to Veronica's questions in the complaint so that she can move on. Would that be possible ?
Nevertheless, I feel sorry for this whole situation, because if self-exclusion is based only on login and email, then the player can create both of these things and play again, which doesn't make sense to me.
Although, as I said, let's see what our team can work out. Also, if it would help you, I will add here a guide about responsible gambling, where you can find useful information.
I hope you will be able to exclude and everything will be better.
Automaticky přeloženo: