FórumKasinaBonanza Game Casino - všeobecná diskuze

Bonanza Game Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od atlantica751
|
2652 zobrazení 14 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Bonanza Game Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Poté, co jsem vyhrál a odeslal svou první žádost o výběr, je můj účet „dočasně pozastaven z důvodu kontroly bezpečnostní služby" a nemohu se již přihlásit.

je to normální? Máte někdo zkušenost s výběrem v tomto kasinu? Jak probíhá výběrový proces?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
atlantica751
před 2 roky

Ahoj,

je to docela normální. Během tohoto uzavření pracuje personál kasina na ověřování. Předpokládám, že jste byli požádáni o zaslání několika dokumentů, abyste prošli postupem KYC, mám pravdu?

Tam bych však byl opatrný – Bonanza Game Casino má určité části bonusových podmínek, které považujeme za nespravedlivé vůči hráčům kasina.

Dejte nám vědět, jak jste na tom s výběrem.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zabavili mi výhru, protože mě „podezřívali z podvodu" (samozřejmě to není pravda. Hrál jsem normálně) a strhli mi 30 % z mého vkladu.

Odeslal jsem výběr ve výši 986,35 EUR (vklad a výhry), ale do mé elektronické peněženky je zasláno pouze 177,8 EUR (30 % mého vkladu). Totéž platí pro Hotline Casino, jsou vlastněny stejnou společností.

filefile

Podal jsem stížnost na Curaçao eGaming.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
atlantica751
před 2 roky

No, nedává mi to moc smysl.

Je dobře, že se bráníš.

Kdybych nabyl dojmu, že se stal nějaký podvod, neplatil bych kvůli tomu nic.

Zaplacením nějaké nižší částky se mi zdá, že si nejsou jisti podvodem a prostě nechtějí zaplatit celou výhru.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Vysvětlili vám trochu, jaký podvod jste podle nich provedli?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Ne.

Toto je jediný e-mail, který jsem od kasina dostal, a nikdy mi nevysvětlili, jaký druh podvodu jsem spáchal.

file

Automaticky přeloženo:
atlantica751
před 2 roky

Uvidíme, zda se nám při reklamaci podaří získat nějaké užitečné informace.

Automaticky přeloženo:
atlantica751
před 2 roky

Osobně nesnáším, když kasino pouze zkopíruje + přejde frázi z jejich smluvních podmínek, ale ve skutečnosti nevysvětlí, co jste podle nich udělali špatně.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chtěl bych podat stížnost na nespravedlivá pravidla pro bonusy, kasino mi za poslední týdny zasílalo spousty zpráv a najednou jsem neměl nárok na získání bonusu, citoval jsem nějaké skryté a vágní T&C a odebíral své výhry.

file

Měl jsem pouze problémy s tímto kasinem, jejich 3x sázení na hotovostní vklady je vtip, některé hry nelze použít k vsazení bonusu (není uvedeno v bonusových podmínkách). Umožnili mi uplatnit tento bonus, mohl jsem ho aktivovat v pokladně a nevložil bych, kdybych věděl, že bonus není k dispozici. Nechali mě také hrát s bonusem, který generoval malé až žádné výhry (60 FS za výhry asi 15 USD). Kdybych při hraní ztratil celou rovnováhu, neřekli by nic o tom, že nemám nárok.


Mohli byste prosím pomoci s tímto případem? Jedná se o nekalé praktiky a rád bych, aby byly výhry vyplaceny.

Automaticky přeloženo:
ToTheMoon222
před rokem

Ahoj,

můžeme se na to podívat, ano. Přečtěte si prosím tento článek o tom, co to znamená podat stížnost, a pak se prosím rozhodněte sami.

Kasino platí za každý bonus poskytnutý hráčům, takže oni také analyzují výsledek a snaží se chránit své investice, je to byznys. Ke zbytku se však nemohu vyjádřit, protože neznám podrobnosti. Na to je ta stížnost.

Pokud si nepřejete reklamaci podstoupit, připravte si veškerou související komunikaci, vytiskněte screeny, které máte, a vše vložte do reklamace.

Dejte mi vědět, co si o tom myslíte.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko,

Chtěl bych zahájit proces, ale nemám toto kasino dostupné v seznamu, protože podle vašich stránek není dostupné v zemi mého bydliště. Můžete mi s tím případně pomoci?

Automaticky přeloženo:
ToTheMoon222
před rokem

Ahoj.

Pokud mohu říci, můžete podat stížnost na kterékoli kasino uvedené na našich webových stránkách, bez ohledu na to, odkud pocházíte. 🤔

Můžete dokonce podat stížnost na kasino, které jsme ještě nezaregistrovali, stačí vybrat možnost „Neznám kasino" nebo něco podobného a poté vložit odkaz na stížnost.

(Toto kasino Bonanza Game je však uvedeno.)

Chcete-li to provést, musíte kliknout na tento odkaz ,

nebo navštivte sekci stížností a klikněte na „odeslat stížnost":

file

Dejte mi vědět, jak to funguje.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko,


Díky za vaši pomoc, viděl jsem pouze seznam kasin dostupných v zemi mého bydliště, ale trik „Neznám kasino" fungoval. Reklamace odeslána, děkujeme!

Automaticky přeloženo:
ToTheMoon222
před rokem

Ahoj "Astronaut"🚀😉 (vybral sis nádhernou přezdívku)


To rád slyším. I když se zdá, že bych se měl lépe orientovat v nejnovějších funkcích, skutečně jsem si myslel, že při podávání stížností na zemi nezáleží. Pro jistotu to zkontroluji. díky za bod!

Prozatím Vám přeji snadný a rychlý výsledek reklamace. 🤞


Dej mi vědět, jak se máš, jestli budeš mít někdy náladu.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky