Dávejte pozor na svůj jazyk a pište své příspěvky s respektem. Neradi bychom, aby byl váš účet zablokován.
Pokud se nemýlím, je to vaše druhá. Že jo? Není to vůbec problém, jen lidé nejsou schopni pochopit, na jaký problém vlastně odkazujete, když teď píšete z jiného účtu.
Jak vidím vaši stížnost zde 👈, kterou jste podali se svým druhým účtem gagiudegagiu0503 , náš tým se bohužel nedokázal spojit s kasinem, a proto byla stížnost uzavřena jako „nevyřešená". Kdykoli se to stane, opravdu nemůžeme se situací mnoho udělat, protože kasino je vždy potřeba, aby poskytlo informace našemu týmu pro stížnosti, a bez toho, aby se to stalo, nemůže být vyřešen žádný případ.
Je mi opravdu líto, že jsme vám již nemohli pomoci a že vám to pravděpodobně nebylo dobře vysvětleno. Neváhejte se zeptat, pokud máte nějaké příště; na ně se rádi pokusíme odpovědět.
Abych se tedy nyní dostal k vašim obviněním, která podle mého názoru absolutně nejsou na místě, protože se vždy snažíme každému hráči pomoci se všemi druhy problémů, kdykoli podá stížnost, a rozhodně se s nikým nerozdělujeme o peníze, jako jste vy snaží se říct. Mějte na paměti, že stížnosti zde jsou pro všechny hráče bezplatné, protože naším cílem je přinést fair play mezi hráče a kasina; proto za reklamace nic neúčtujeme.
A nakonec bych to nenazval reklamou, ale informováním všech našich uživatelů o všech online kasinech a o tom, co mohou při hraní očekávat. Bohužel tento konkrétní, na kterém jste hráli, nemá co inzerovat, pokud vidíte jeho bezpečnostní index 👈. Nemyslíte?🤷♀️
Prosím, pokud máte s čímkoli, s čím bychom vám mohli pomoci, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás.
Please mind your language and write your posts with respect. We wouldn't like to see your account banned.
If I'm not mistaken, this is your second one here. Right? It is not a problem at all, just that people are not able to understand what issue you are actually referring to when you write from a different account now.
As I can see your complaint here 👈, which you made with your other account gagiudegagiu0503, our team was unfortunately unable to get in touch with the casino and therefore the complaint was closed as "unresolved." Whenever this happens, we really cannot do much about the situation, as the casino is always needed to provide information to our complaint team, and without this happening, there cannot be a resolution to any case.
I'm really sorry that we couldn't be of any more help and that it probably didn't get explained well to you. Feel free to ask questions if you have any next time; we'll gladly try to answer those.
So to get to your acusations now, which are absolutely not in place, in my opinion, because we always try to help every player with all kinds of issues whenever they file a complaint and surely are not splitting any money with anyone, as you are trying to say. Keep in mind that the complaints here are free of charge for all the players because we aim to bring fair play between players and casinos; therefore, we do not charge anything for the complaints.
And, finally, I wouldn't call it advertising, but informing all our users about all online casinos and what to expect when playing there. Unfortunately, this particular one you played at has nothing to advertise if you see its safety index 👈. Don't you think so?🤷♀️
Please, if you have anything we could help you with, do not hesitate to contact us. We are here for you.
Automaticky přeloženo: