FórumKasinaBlack Magic Casino - všeobecná diskuze

Black Magic Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Mattyc
|
8255 zobrazení 38 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
davidwa59
před 2 roky

Ahoj,

Předpokládám, že vaše výhry byly neplatné a navíc si nemůžete vybrat svůj zůstatek, mám pravdu?

Vysvětlilo vám kasino něco, jste prosím v kontaktu s podporou?

Je opravdu špatné, že jste si vybrali tak nespolehlivé kasino, podívejte se zde . 🙁


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

V podstatě ano. Přišli s tímto nesmyslem, aby se to pokusili ospravedlnit

Rádi bychom vás informovali, že váš poslední výběr byl zamítnut a zůstatek byl odečten z důvodu následujících podmínek:


9.11 Společnost si vyhrazuje právo odmítnout jakoukoli žádost o výběr, což zahrnuje odstranění všech bonusů nebo výher v případě nepravidelné hry v následujících případech:

Použití systémů a strategií, jako jsou: Martingale, double-up, sázení na jedno číslo atd. Také zneužívání bonusových funkcí ve hře. Pokud zjistíte, že používáte jakoukoli strategii, vaše výhry budou zrušeny a váš účet bude trvale uzavřen.



Také vás informujeme, že váš účet je nyní uzavřen a již jej nebudete moci používat. Přejeme ti všechno nejlepší!



Automaticky přeloženo:
davidwa59
před 2 roky

No, to je skvělé.

Nikdo nehraje v kasinu jen proto, aby jednoduše prohrál, takže zkušení hráči se evidentně zapletou do strategií. Nejjednodušší způsob, jak si udržet výhru, je zakázat každou strategii + přidat nepravidelnou hru.

To opravdu není fér.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zločinci se nestarají o to, aby byli spravedliví, zajímá je pouze krádež vašich peněz.

V této skupině jsou také Platinum VIP club a Anonym Bet, oběma je třeba se za každou cenu vyhnout

Automaticky přeloženo:
davidwa59
před 2 roky

Chápu váš pocit, děkuji za zmínku o VIP klubu. Věděli jste, že renomovaná kasina využívají VIP místnosti, aby se vyhnula provizím? Proto je obvykle poměrně komplikované zjistit, kdo je vlastníkem místnosti.

Mohu vědět, jak jste toto kasino našli a proč jste se rozhodli hrát právě tam?

A co kasina s licencí UKGC, zajímá vás to?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Už jsem byl unavený z britských regulovaných bookmakerů, takže jsem udělal chybu, když jsem zkusil ty neregulované. Samozřejmě, že nejsou regulováni z dobrého důvodu, většina z nich jsou zločinci

Automaticky přeloženo:
davidwa59
před 2 roky

Vidím a také si dovedu představit, že v tom nejste sami. Dovolte mi však upozornit, že i když vám nemohu doporučit hraní mimo stránky regulované Spojeným královstvím, jsem si zcela jistý, že mezi nimi najdete slušné kasino, což znamená, že hodnocení je vyšší než dobré a kasino má licenci. .

Jednoduše řečeno pravý opak této černé magie. 🙁



Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni,


Provedl jsem různé vklady na BlackMagic Casino. Vyhrál jsem více než 5500 a udělal jsem svůj KYC, ale rozhodli se mi nepovolit výběr, vzali 2200 z mého účtu a nechali bonus 5,24. Kontaktoval jsem a obdržel jsem zprávu, že podle 9.1 z jejich podmínek se rozhodnou vzít mé peníze. Poté jsem znovu šel na 2000 liber a pokusil se vybrat, ale zablokovali mé výběry. Napsal jsem jim mnoho e-mailů, ale neodpovídají.

Jaké možnosti mám být ve Velké Británii a ne oni se ve Velké Británii registrovat.

Mnohokrát děkuji


Automaticky přeloženo:
gagiudegagiu0503
před rokem

Ahoj,

dobře, začněme s licencí, jsem si jistý, že víte, že byste neměli hrát v kasinu, které nemá licenci ve Spojeném království. Pokud to musíte ignorovat, zkontrolujte kasino, do kterého se chystáte vložit:

https://casino.guru/black-magic-casino-review

Výběr nelicencovaného kasina bez živého chatu a poskytování neférových podmínek... znamená, že jste připraveni být podvedeni bez vysvětlení 🙁.

Nemohu říci, co se pokazilo, ale nabídnu vám, abyste podali stížnost – klikněte/klepněte na tento odkaz , laskavě poskytněte veškerou komunikaci a e-maily, které máte, a všichni budeme doufat, že nám kasino odpoví. 🤞🤞🤞

Hrát v takovém "kasinu" byl opravdu špatný nápad, omlouvám se.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


naprosto souhlasím. Poznal jsem, že jsem hloupý, ale když jsi závislý, hloupost se stává únikem. Nyní se nepouštím do jiných filozofií svobodné vůle. Hraji, abych se bavil a mám rád jejich hry. Nikdy se mi nepodařilo koupit bonus v herních automatech ve Velké Británii. Ale některým zlodějům se zatím osvědčily. Stále doufám, že dostanu své peníze a zahraji si znovu v tomto kasinu, proč ne, ale proč by byli tak šmejdi, omlouvám se za můj jazyk.


Už jsem reklamoval.

Mnohokrát děkuji,

G NEGRU

Automaticky přeloženo:
gagiudegagiu0503
před rokem

Ahoj, jazyk je ok 🙂 vzhledem k situaci.

Myslím, že byste měli podat stížnost, protože jste již zažili, že kasino už se ve skutečnosti nestará, nebo alespoň já to tak chápu.

Reklamace je zdarma a vy z toho můžete mít jen prospěch, tím jsem si jistý.

Teď jen doufám, že s námi bude kasino spolupracovat, z mého osobního pohledu to za pokus stojí.

Žádný tlak, je to na vás.🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vyhrál jsem € 8000,00. Nyní jsem z toho úspěšně vybral 2000,00 EUR. A dnes mi náhodně strhli z mého účtu 6500,00 €!!!!! Ukradli moje peníze file PODÍVEJTE SE NA POSLEDNÍ TRANSAKCI

Automaticky přeloženo:
před rokem

Udělal jsem s nimi 4 úspěšné výběry a teď mi právě ukradli peníze. Stále čeká na výběr 500,00 EUR, protože to je maximum, co můžete udělat. Ukradli mi peníze. Dnes jsem jim poslal e-mail s dotazem, co udělali na můj účet, potřebuji tyto peníze nebo mám velké problémy, prosím, ukradli mi

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nikdy nehrajte na této stránce!! Ukradli 6 500 00 EUR, už se nikdy nevrátím, řekli to.


Milý Tigo,


Děkujeme, že jste nás kontaktovali.

Rádi bychom vás informovali, že částka byla odečtena na základě termínu 9.11

Společnost si vyhrazuje právo odmítnout jakoukoli žádost o výběr, což zahrnuje odstranění všech bonusů nebo výher v případě nepravidelné hry v následujících případech:


Podávání celkových sázek rovných nebo vyšších než 30 % hodnoty nejmenšího vkladu, který je aktuálně ve hře. Včetně nákupu herních funkcí včetně, ale bez omezení, roztočení zdarma s celkovou výší sázky 30 % nebo vyšší, než je hodnota vkladu.


jsou to podvodníci, ty peníze nikdy neuvidím. Nikdy nehrajte na tomto webu!!!!!

Automaticky přeloženo:
Pleasehelp
před rokem

Je mi opravdu líto, co se vám stalo, ale kasino nemá licenci, na našem webu také uvádíme, že jejich podmínky jsou nespravedlivé a také si na našem webu vysloužilo velmi špatné hodnocení. Upřímně se bojím, že peníze od nich už neuvidíte.

Každopádně prosím podejte stížnost na našem webu. Váš případ zní jako něco, co by je mohlo dostat na náš seznam zákazů.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, chci si vybrat peníze z kasina Blackmagic, uplynuly více než 3 dny, odeslal jsem všechny své dokumenty, ale nereagují

Automaticky přeloženo:
sheiky23
před rokem

Ahoj.

Přesunul jsem váš příspěvek sem, abyste viděli, jak se věci mají. Je mi líto, že to říkám, ale jsem přesvědčen, že toto kasino se od hrozivě zmíněných problémů příliš nezměnilo.

V tomto bodě by bylo projetí KYC skutečným kouzlem. 🙁 Dejme tomu trochu času, buďme vytrvalí.

A jestli smím, dávejte si pozor, kde hrajete. Když už jsme u toho, jak jste se dostali na tak nebezpečný web?

Podívejte se na jeho bezpečnostní index zde .

Doufám, že projdete ověřením a dostanete peníze, ale zkušenosti jsou různé, omlouvám se.

Udržujte nás aktuální. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Seru na vás kasino Guru.... Ve skutečnosti jste součástí tohoto nekasina pro britské hráče... Dělíte si s nimi peníze. Ale pak říkáte hráči, aby vyplnil stížnost, když zprostředkujete. Teď vidím, že ve skutečnosti inzerujete ta kasina, u kterých mě žádáte, abych podal stížnost. Prosím, držte se dál od britských hráčů a všech...

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
bineacasa
před 3 měsíci

Dávejte pozor na svůj jazyk a pište své příspěvky s respektem. Neradi bychom, aby byl váš účet zablokován.

Pokud se nemýlím, je to vaše druhá. Že jo? Není to vůbec problém, jen lidé nejsou schopni pochopit, na jaký problém vlastně odkazujete, když teď píšete z jiného účtu.

Jak vidím vaši stížnost zde 👈, kterou jste podali se svým druhým účtem gagiudegagiu0503 , náš tým se bohužel nedokázal spojit s kasinem, a proto byla stížnost uzavřena jako „nevyřešená". Kdykoli se to stane, opravdu nemůžeme se situací mnoho udělat, protože kasino je vždy potřeba, aby poskytlo informace našemu týmu pro stížnosti, a bez toho, aby se to stalo, nemůže být vyřešen žádný případ.

Je mi opravdu líto, že jsme vám již nemohli pomoci a že vám to pravděpodobně nebylo dobře vysvětleno. Neváhejte se zeptat, pokud máte nějaké příště; na ně se rádi pokusíme odpovědět.

Abych se tedy nyní dostal k vašim obviněním, která podle mého názoru absolutně nejsou na místě, protože se vždy snažíme každému hráči pomoci se všemi druhy problémů, kdykoli podá stížnost, a rozhodně se s nikým nerozdělujeme o peníze, jako jste vy snaží se říct. Mějte na paměti, že stížnosti zde jsou pro všechny hráče bezplatné, protože naším cílem je přinést fair play mezi hráče a kasina; proto za reklamace nic neúčtujeme.

A nakonec bych to nenazval reklamou, ale informováním všech našich uživatelů o všech online kasinech a o tom, co mohou při hraní očekávat. Bohužel tento konkrétní, na kterém jste hráli, nemá co inzerovat, pokud vidíte jeho bezpečnostní index 👈. Nemyslíte?🤷‍♀️

Prosím, pokud máte s čímkoli, s čím bychom vám mohli pomoci, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky