Velmi zvláštní kasino. Kdybych nedostal svůj první výběr, řekl bych, že existuje šance, že jde o podvodné kasino. První výběr však vyplatili, druhý však již 5 dní neobdrželi, přičemž uvádějí, že výběry zpracovávají do 24 hodin a někdy to kvůli některým kryptopeněženkám může trvat až 3 dny. Ale nejvíce znepokojující je, že poté, co jsem požádal o druhé stažení, začali dávat náhodné výmluvy. Na začátku to bylo zamítnuto a když jsem se zeptal, proč mi řekli, že jsou technické problémy, mohu o to požádat znovu a vše bude v pořádku. Podruhé to však bylo zamítnuto a řekli, že to zkus zítra. Udělal jsem to, ale teď je to zaseknuté v nevyřízeném režimu a začali dávat různé výmluvy, řekli, že musí ověřit peněženku (ať už to znamená cokoli), ale jde o to, že je to stejná peněženka a adresa jako při mém prvním výběru. Poté, když jsem požádal o aktualizaci, náhodně se mě zeptali, zda jsem ověřil peněženku. Vysvětlil jsem, že je to samozřejmě ověřeno, protože jsem při prvním výběru musel kliknout na potvrzovací odkaz. A nakonec po tomto e-mailu znovu odpověděli, že mou transakci dále zpracovává finanční oddělení. Jednají tedy proti vlastním pravidlům, kde říkají, že výběry jsou zpracovány maximálně do 3 dnů. A jak jsem řekl dříve, nejvíce znepokojující je, že to vypadá, že prostě lžou nebo někdo, kdo odpovídá na e-maily, nerozumí tomu, co se děje
Very weird casino. If I hadn't received my first withdrawal I would say there is a chance they are a scam casino. However, they paid out the first withdrawal however haven't received the second one for 5days already, while they state they process the withdrawals in 24hours and sometimes because of some crypto wallets it can take up to 3 days. But the most worrying thing is after I requested the second withdrawal they started giving random excuses. At the beginning it was rejected and when I asked why they told me there were technical issues and I can request it again and everything would be fine. However, it was rejected the second time and they said try tomorrow. I did that but now it is stuck in pending mode and they started giving different excuses, they said they had to verify the wallet (whatever that means), but the thing is it is the same wallet and address as for my first withdrawal. After that when I requested for an update they randomly asked me if I verified the wallet. I explained that it is of course verified because I had to click confirmation link when I made the first withdrawal. And lastly after that email they replied once again that my transaction is being processed further by the finance department. So they are acting against their own rules where they say that the withdrawals are processed maximum within 3 days. And as I said before the most worrying thing is it looks they are simply lying or somebody who is replying to emails does not understand what is going on
Automaticky přeloženo: