Ahoj,
Chápu, že se zdá, že je neustále offline, nicméně lidé, kteří řeší stížnosti, nejsou na fóru aktivní, protože jsou extrémně zaneprázdněni stížnostmi, mějte na paměti, že vyřizování stížností nějakou dobu trvá, ale znovu, toto se velmi liší od jedné stížnosti ke druhé. Bohužel je to zdlouhavý proces prostřednictvím e-mailů, mimo téma stížností.
Na své stížnosti máte také časovač ( https://casino.guru/bit4win-casino-the-player-s-account-got-closed ), do kterého zbývá zhruba 5 hodin. Chtěl bych vás požádat o trochu trpělivosti. Chápu, že chcete dostat své peníze zpět a stížnost vyřešena co nejdříve, ale někdy to nějakou dobu trvá.
Pokud však máte nějaké další dotazy, můžete se vždy zeptat zde a pokusím se vám to vysvětlit, jak nejlépe budu moci
Hello,
I understand that it appears that he is constantly offline, however people who deal with complaints are not active on the forum due to the fact that they're extremely busy with complaints, keep in mind that complaint dealing takes some time, but again, this varies a lot from one complaint to another. Unfortunately it's lengthy process through emails, outside of complaint thread to say.
You also have a timer on your complaint (https://casino.guru/bit4win-casino-the-player-s-account-got-closed) with roughly 5 hours remaining. I would like you to ask to be a little bit more patient. I understand that you want to get your money back and complaint resolved ASAP but sometimes it takes some time.
However, if you have any more questions, you can always ask here and I will try to explain it to you as much as I can
Automaticky přeloženo: