Ahoj, i tady můžeš podat stížnost, ale já bych to chvíli odkládal. Na oba procesy, které zmiňujete, dáváme kasinům 14 dní.
Pokud jde o ověření, řekli jste, že potřebujete asi 7 dní, mělo by to být teď, když říkáte, že čekáte 7 dní, takže stále nejste ověřeni? Bez toho si peníze nevyberete a víkendy se většinou nepočítají, protože to je doba, kdy kasino už takové věci vždy nedělá.
Zkuste se tedy nejprve podívat na doklady a až budou v pořádku, pak odstoupit. Pokud se celá věc táhne už pěkně dlouho a blíží se vám 14 dní, dejte vědět a podejte stížnost.
Hi, you can also file a complaint here but I'd hold off for a while. We give casinos 14 days for both processes you mention.
As far as verification is concerned, you said you need about 7 days, should that be now that you say you are waiting for 7 days, so you are still not verified? You can't withdraw the money without that and most of the time weekends doesn't count because that's when the casino doesn't always do such things anymore.
So try to look at the documents first and when they are in order, then withdraw. If the whole thing has been going on for quite a while and you are approaching 14 days, let me know and file a complaint.
Automaticky přeloženo: