Ahoj všichni! Chci se s vámi podělit o problém neschopnosti této sázkové kanceláře! to je úplně na hovno, zpočátku vám chci říct, že se jedná o podvodníky, kteří záměrně zdržují platby, vysvětlím proč:
1. 24. listopadu mě požádali o doklady k výběru prostředků, neposlali pokyny, kam mám tyto doklady poslat. Na jejich webu jsem našel pokyny, že dokumenty je třeba posílat na e-mailovou adresu " verify.uk@betway.com ", poslal jsem je tam. Neposílají žádnou odpověď, zda moje dokumenty byly obdrženy!
2. V pondělí 27. listopadu jsem se dotázal podpůrné služby na výsledky kontroly, sdělili mi, že ode mě neobdrželi žádné dokumenty, ačkoliv jsem jim vše zaslal ještě tentýž den, kdy mě o to požádali (v případě potřeby , mohu poskytnout všechny snímky obrazovky). Požádali mě, abych jim poslal dokumenty znovu na adresu: „ verify.uk@betway.com " a udělal jsem to (mohu poskytnout i snímky obrazovky). Zástupce podpůrné služby oznámil, že dokumenty byly nahrány a že je třeba počkat na výsledky ověření. Jejich web uvádí, že ověření trvá 24 hodin. Výsledkem bylo, že jsem čekal 4 dny a poslali mi dopis, že potřebuji nahrát dokumenty znovu na úplně jinou adresu, ačkoli předtím mě jejich zaměstnanec ujistil, že dokumenty byly úspěšně přijaty!
Celkem mi schválně zdržují výhru, doklady jsem jim poskytl dvakrát!
Hledám u vás spravedlnost a doufám, že pomůžete tento problém vyřešit! Tento bookmaker je naprosto neschopný a své pověsti si vůbec neváží!
Abych potvrdil svá slova, mohu poskytnout screenshoty pro všechno!
Hi all! I want to share with you the problem of the incompetence of this bookmaker! this completely sucks, initially I want to tell you that these are scammers who deliberately delay payments, I’ll explain why:
1. On November 24, they asked me for documents to withdraw funds, they did not send instructions on where I should send these documents. On their website I found instructions that documents should be sent to the email address "verify.uk@betway.com", I sent them there. They do not send any response about whether my documents were received!
2. On Monday, November 27, I asked the support service about the results of the check, they told me that they had not received any documents from me, although I sent them everything on the same day that they asked me to (if necessary, I can provide all the screenshots ). They asked me to send them the documents again to the address: "verify.uk@betway.com" and I did it (I can also provide screenshots). The support service representative notified that the documents had been uploaded and that the results of the verification should be awaited. Their website states that verification takes 24 hours. As a result, I waited 4 days and they sent me a letter saying that I needed to upload the documents again to a completely different address, although before that their employee assured me that the documents had been successfully received!
In total, they are deliberately delaying my winnings, I provided them with documents twice!
I am looking for justice from you and I hope that you will help solve this problem! This bookmaker is completely incompetent and he does not value his reputation at all!
To confirm my words, I can provide screenshots for everything!
Automaticky přeloženo: