Ahoj, řekl bych, že to není úplně standardní praxe, kterou by kasino mělo dělat. Jeden vklad je v pořádku a obvykle je to ověřovací vklad, ale říct vám, že vše může trvat několik měsíců, ale nemusí, když vložíte znovu, se mi zdá být přehnané.
Bohužel se stalo to nejhorší, co se mohlo stát, a zkontroloval jsem recenzi tohoto kasina a je to podvod, jak říkáte. Pokud jste to neviděli, přesvědčte se sami. Máme také napsáno, že kasino používá nesmyslné výmluvy, aby nevyplatilo hráče, takže se bojím, kam to povede.
Doporučil bych vámpodat stížnost u nás, ale předpokládám, že jediné, čeho dosáhnete, je snížit index bezpečnosti, který je již tak nízký.
Každopádně pokud máte zájem, zde je odkaz.
Je mi líto, že jste zde hráli a doufám, že pokud se později rozhodnete někde hrát, bude to lepší kasino.
Hi, I would say that this is not exactly a standard practice that a casino should do. One deposit is fine and usually it's a verification deposit, but to tell you that everything can take a few months but doesn't have to when you deposit again seems to me to be over the top.
Unfortunately the worst thing that could have happened did happen and I checked the review of this casino and it's a scam just like you say. If you haven't seen it, check it out for yourself. We also have it written that the casino is using nonsensical excuses to not pay out players, so I'm afraid of where this is going to go.
I would recommend you to file a complaint with us, but I suppose the only thing you will achieve is to lower the safety index, which is already low.
Anyway, if you are interested, here is the link.
I'm sorry you played here and I hope that if you decide to play somewhere later, it will be a better casino.