No, v tom případě mě to docela mrzí, protože podle stížnosti, kterou jsem viděl, byl výsledek, že jsi nakonec přišel o všechny peníze. Samozřejmě je také zvláštní, že pro výběr nebyla k dispozici žádná platební metoda. Byl bych toho názoru, že se kasino pokusí najít alternativu nebo vám pomoci, ale nestalo se tak.
Každopádně řešení by bylo samozřejmě tou nejlepší možnou věcí, ale když kasino žádné neposkytlo, zůstali jste pro pláč. Doufám, že se s podobným problémem v budoucnu nesetkáte a budete mít lepší zkušenost.
No, dali byste tomuto kasinu další šanci, kdyby byly platební metody opraveny?
Well, in that case, I'm quite sorry, because according to the complaint I saw, the result was that you lost all the money in the end. Of course, it is also strange that no payment method was available for you to withdraw. I would have been of the opinion that the casino would try to find an alternative or help you out, but it didn't happen.
Anyway, solution would of course be the best possible thing, but when the casino didn't provide any, you were left crying your eyes out. I hope you will not encounter a similar problem in the future and you will have a better experience.
Well, would you give this casino another chance if the payment methods were fixed?
Automaticky přeloženo: