Promiňte, že ruším.
Našli jste náhodou tuto stížnost?
https://casino.guru/betpanda-casino-player-s-refund-request-denied-by
Jak to vidím já, byla to pro hráče jen hypotetická záležitost.
"Dovolili mi vkládat a hrát. A technicky, kdybych vyhrál a chtěl vybrat. Zamítli by můj výběr. "
Odpověď byla:
„Omlouvám se za pozdní odpověď.
Je nám líto, ale s touto hypotetickou situací vám nemůžeme pomoci.
Ztratili jste prostředky, které jste vložili do kasina, nebo jsou na vašem kasinovém účtu nedotčené?
Budu čekat na vaši odpověď."
Jen jsem ti chtěl dát vědět.
Sorry to interrupt.
Have you, by any chance, found this complaint?
https://casino.guru/betpanda-casino-player-s-refund-request-denied-by
The way I see it, it was just a hypothetical matter for the player.
"Well they allowed me to deposit and play. And technically if I had won and wanted to have withdraw. They would have denied my withdrawal"
The reply was:
"I apologize for the late response.
I am sorry but we cannot assist you with this hypothetical situation.
Have you lost the funds that you deposited in the casino, or are they untouched in your casino account?
I'll await your response."
Just wanted to let you know.