FórumKasinaBetmomo Casino - všeobecná diskuze

Betmomo Casino - všeobecná diskuze

před 9 měsíci od brandonkanga
|
1229 zobrazení 10 odpovědí |
|
před 9 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Betmomo Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 9 měsíci

Už 3 dny bez úspěchu žádám o znovuotevření účtu s penězi uvnitř!


Kasina se bát

Automaticky přeloženo:
brandonkanga
před 9 měsíci

Dobrý den, viděl jsem, že jste zahájili stížnost na tento případ.

Hned na úvod bych ale rád upozornil, že nebylo od věci si založit druhý účet, protože jde o porušení pravidel kasina. Řekli jste kasinu před otevřením druhého účtu, že to máte v plánu?

Ohledně toho, který máte znovu otevřít, řeklo vám samotné kasino, že jedno nechají otevřené a druhé zavřou a můžete si vybrat své výhry? Protože se mi to zdá nepravděpodobné.

Dejte mi vědět, až budete mít další informace.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, nahlásil jsem na stránce dne Ztratil jsem všechna svá data, takže jsem chtěl, aby se vše převedlo na tento nový účet! A zeptali se mě na podrobnosti, ale už jsem neodpověděl, protože jsem měl přístup k druhému účtu.

Ano řekl mi, že žádost byla předána službě a mám kamaráda, který zažil stejnou situaci a znovu otevřeli účet, kde byly peníze.

Automaticky přeloženo:
brandonkanga
před 9 měsíci

Aha, to jsem docela zvědavý, jestli se vám podaří vše s kasinem bez problémů domluvit. Určitě nám dejte vědět, co jste zjistili ve své stížnosti a také zde na fóru.

Budu netrpělivě očekávat vaši aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Můj problém stále není vyřešen.

Dostávám pouze automatické odpovědi Chci mít možnost mluvit s příslušnou službou, nikoli s chatovací službou, protože chat říká, že nemá přístup k souboru pro opětovné otevření mého účtu, takže musím čekat

Automaticky přeloženo:
Audreyechene
před 8 měsíci

Dobrý den, máte tedy uzavřený účet podle toho co píšete ano ? Máte také nějaké peníze na svém herním účtu v kasinu, a proto jej potřebujete znovu otevřít? Proč jsi to zavřel, jestli můžu vědět?

Pomozte mi prosím trochu lépe porozumět situaci.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Casinoguru musí snížit své hodnocení na 1. Prostě nejsou spolehliví bookmakeri a snaží se nezaplatit

Automaticky přeloženo:
fipex031
před měsícem

Dobrý den, můžu se zeptat, když mluvíte o sázkové kanceláři, týká se váš případ sportovního sázení? Proč vám kasino nechce platit? Co se stalo?

Popište prosím situaci trochu více.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, ano, jde o sportovní sázení. Nevím, proč nechtějí platit, prostě to odmítli, pak jsem požádal o nový výběr. Žádné vysvětlení z jejich strany. Systém byl odmítnut a je to. Také bych rád věděl, v čem je problém

Automaticky přeloženo:
fipex031
před měsícem

Takže když zadáte další výběr, je také zamítnut? Zkoušeli jste jinou platební metodu? Kasino vám nevzalo peníze, že?

Pokud potřebujete pomoc, mám nějaké odkazy, kde je snad můžete získat. Dávám vám je, protože my v Casino.Guru se sportovním sázením nezabýváme, protože nemáme odborníky a nemáme pobočku.

Odkazy najdete zde:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Pokud se vám podařilo něco vyřešit, dejte mi vědět, protože by to nemělo zůstat bez vysvětlení kasina.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky