Ahoj
Dovolte mi vysvětlit, jak jsem zapomněl na první účet. Ve stejný den jsem otevřel další 2 účty v jiných kasinech. Vzhledem k tomu, že jsem si vytvořil jiné účty a pouze z BetFoxx, e-maily automaticky šly do spamu a já pouze provedl vklad a poté jsem hrál v jiných kasinech, úplně jsem na tento účet u BetFoxx zapomněl, moje pozornost byla upřena na druhou online kasina. Přesně to se stalo. Také chci zmínit, že dnes jsem od nich obdržel odpověď, připojím ji níže. Pokusím se jim to ještě jednou podrobně vysvětlit a uvidím, zda své rozhodnutí nezmění. Protože jsem si uvědomil, že mám druhý účet po , čekal jsem na jejich odpověď ohledně mých výběrů, teprve potom jsem zkontroloval všechny složky se spamem v naději, že najdu odpověď od BetFoxx ohledně výběrů. Ale našel jsem e-mail od nich na prvním účtu a pak jsem si uvědomil, že mám dva účty a hned jsem se je pokusil kontaktovat na live chatu a e-mailu, abych uzavřel první účet.
Vážený Ionut Danieli,
Doufáme, že se cítíte dobře. Rádi bychom vám připomněli, jak je důležité hlásit vytvoření druhého účtu od prvního dne. Ve vašem případě byl účet vytvořen 6. září, váš e-mail jsme však obdrželi až 12. září, k tomuto datu již váš účet kontroloval platební tým.
Pokud byste nás okamžitě upozornili, mohli jsme této nepříjemnosti předejít a ujistit se, že je vše v pořádku dle našich obchodních podmínek. Bohužel výše uvedené rozhodnutí nelze vzít zpět.
Děkujeme vám, že jste to do budoucna vzali v úvahu, a jsme vám k dispozici pro jakékoli další dotazy nebo dotazy.
Hello
Let me explain how I forgot about the first account. On the same day I opened 2 more accounts at other casinos. Given the fact that I made other accounts and only from BetFoxx, the e-mails automatically went into spam and I only made a deposit and then I played on other casinos, I completely forgot about this account at BetFoxx , my attention being on the other online casinos. That's exactly what happened.I also want to mention that today I received a response from them, I will attach it below. I will try to explain it to them in detail once more and see if they will change their mind about the decision taken. Because I realized that I have a second account after , I waited for their response regarding my withdrawals, only then checking all the spam folders in the hope of finding a response from BetFoxx regarding the withdrawals. But I found e-mail from them on the first account and then I realized that I have two accounts and immediately I tried to contact them on live chat and e-mail to close the first account.
Dear Ionut Daniel,
We hope you are feeling well. We would like to remind you of the importance of reporting the creation of a second account from day one. In your case, the account was created on September 6th, however, we received your email until September 12th, by this date your account was already under review by the payment team.
If you had notified us immediately, we could have avoided this inconvenience and made sure that everything was in order according to our terms and conditions. Unfortunately the above decision cannot be reversed.
We thank you for taking this into account for the future and we are at your disposal for any further questions or queries.
Automaticky přeloženo: