FórumKasinaBetfoxx Casino - všeobecná diskuze

Betfoxx Casino - všeobecná diskuze

před 2 měsíci od Romi
|
601 zobrazení 14 odpovědí |
|
před 2 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Betfoxx Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 měsíci

dobrý BetFoxx zablokoval můj účet s výhrami 15 000 EUR. Zablokovali mi účet, protože to považovali za podvod, protože jsem u nich měl otevřený jiný účet, který nebyl ověřený, na což jsem zapomněl, protože e-maily končily ve spamu. Kontaktoval jsem je e-mailem a požádal je, aby ten neověřený účet zrušili, protože jsem na něj zapomněl a že si chci ten ověřený s výdělky ponechat. Oba ale zavřeli. Mohu něco udělat nebo získat zpět vyhranou částku?

Automaticky přeloženo:
Karisma
před 2 měsíci

Náš tým pro stížnosti se na tento problém co nejdříve podívá a budete informováni o dalším postupu.

Věřím, že jste udělali správnou věc, když jste tento problém uvedli zde ve své stížnosti.

Mohu se zeptat, jak dlouho v tomto kasinu hrajete a zda stále můžete kasino kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj Romi

Hrál jsem dvakrát. Poprvé jsem hrál na neověřeném účtu s vkladem 200 €. Poté jsem hrál na druhém ověřeném účtu, kde jsem vložil 300 EUR prostřednictvím dvou vkladů, jeden ve výši 100 EUR a druhý ve výši 200 EUR. Účty jsou oba zablokované, i když jsem předem informoval, že by měl být uzavřen pouze první neověřený účet, protože jsem na to zapomněl. Poslal jsem také e-mail, aby přehodnotili své rozhodnutí zablokovat účet s částkou 15 000 €, ale zatím jsem nedostal žádnou odpověď. Nebral jsem žádný bonus z kasina ani jsem žádným způsobem nepodváděl. BetFoxx by tomu měl rozumět, pokud jsem se nedopustil žádného podvodu a ani jsem to neměl v úmyslu. to, co se stalo mně, je běžná chyba, která se může stát každému

Automaticky přeloženo:
Karisma
před 2 měsíci

Naprosto rozumím zdejší situaci a je mi líto, že jste to zažil.

Jak jsem se ale dočetl ve vaší stížnosti , mezi otevřením účtů bylo opravdu jen pár dní. Je opravdu zvláštní, že jste zapomněli na první účet, abych vám řekl pravdu.🤷‍♀️

Ale chápu, že se může stát cokoliv a nemám žádný důvod ti samozřejmě nevěřit.

Kasino by vám skutečně mělo vyplatit výhru, pokud je to tak, jak říkáte, že jste neověřili první účet a dokonce jste ani nevzali žádný bonus.

Jen se teď bojím, jestli toto kasino bude komunikovat s naším týmem pro stížnosti, protože bez jejich ochoty odpovědět na vaši stížnost nebude bohužel žádné řešení.

Mé obavy pochopíte, když se podíváte na všechny stížnosti na toto kasinozde 👈.

Budu držet palce a tento případ určitě bedlivě sledovat.🤞

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ahoj

Dovolte mi vysvětlit, jak jsem zapomněl na první účet. Ve stejný den jsem otevřel další 2 účty v jiných kasinech. Vzhledem k tomu, že jsem si vytvořil jiné účty a pouze z BetFoxx, e-maily automaticky šly do spamu a já pouze provedl vklad a poté jsem hrál v jiných kasinech, úplně jsem na tento účet u BetFoxx zapomněl, moje pozornost byla upřena na druhou online kasina. Přesně to se stalo. Také chci zmínit, že dnes jsem od nich obdržel odpověď, připojím ji níže. Pokusím se jim to ještě jednou podrobně vysvětlit a uvidím, zda své rozhodnutí nezmění. Protože jsem si uvědomil, že mám druhý účet po , čekal jsem na jejich odpověď ohledně mých výběrů, teprve potom jsem zkontroloval všechny složky se spamem v naději, že najdu odpověď od BetFoxx ohledně výběrů. Ale našel jsem e-mail od nich na prvním účtu a pak jsem si uvědomil, že mám dva účty a hned jsem se je pokusil kontaktovat na live chatu a e-mailu, abych uzavřel první účet.

Vážený Ionut Danieli,


Doufáme, že se cítíte dobře. Rádi bychom vám připomněli, jak je důležité hlásit vytvoření druhého účtu od prvního dne. Ve vašem případě byl účet vytvořen 6. září, váš e-mail jsme však obdrželi až 12. září, k tomuto datu již váš účet kontroloval platební tým.


Pokud byste nás okamžitě upozornili, mohli jsme této nepříjemnosti předejít a ujistit se, že je vše v pořádku dle našich obchodních podmínek. Bohužel výše uvedené rozhodnutí nelze vzít zpět.


Děkujeme vám, že jste to do budoucna vzali v úvahu, a jsme vám k dispozici pro jakékoli další dotazy nebo dotazy.

Automaticky přeloženo:
Karisma
před 2 měsíci

Už to chápu, děkuji za vysvětlení.

Je to pro mě celkem logické vysvětlení a tohle se podle mě může stát opravdu každému.

V případě, že jste na prvním účtu neměli žádné pohyby nebo aktivitu, kasino ho skutečně mohlo zavřít a druhý si ponechat pro vás. Je to však jen můj názor a naši specialisté budou s kasinem komunikovat, aby zjistili, co lze ve vašem případě udělat a zda se kasino ozve a jak se rozhodnou.🤷‍♀️

Na to si musíme ještě chvíli počkat, protože vidím časovač na vaší stížnosti, tak prosím buďte trpěliví a určitě vám budu držet palce, aby pro vás byl co nejlepší výsledek.🤞

Informujte nás prosím o všech aktualizacích.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Děkuji za pochopení a čas, který věnujete mému případu. Teď musím čekat. Doufám, že se to úspěšně vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Karisma
před 2 měsíci

My všichni. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, neví někdo, jaký platební proces používá betfoxx, na mých bankovních výpisech je uvedeno digitálně online, ale snažím se vysledovat procesor plateb

betfoxx zdá se, že momentálně nemá zobrazenou žádnou licenci, byla stažena před měsícem

Automaticky přeloženo:
suspectedsushi12345
před 2 měsíci

Dobrý den, zkusili jste se informovat přímo v kasinu, zda vám to řeknou? Myslím, že vám s tím nepomůžu, ale mám vlákno, kde byste mohli najít podobné informace. Můžete se k němu dostat zde: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code

Každopádně, proč chcete sledovat tento zpracovatel plateb?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj. Požádal jsem o výběr z Betfoxx 11. října za 500 £. Byla mi připsána na účet 14. Což je dobře. Požádal jsem o další výběr 500 £ 12. října a ten stále čeká na vyřízení. Čeká mě celkem 1500 £. Pořád mi říkají, že toho mají hodně na zpracování a já své peníze určitě vrátím, ale ztrácím naději. Měl někdo podobné a skutečně obdržel 2., 3. a 4. výběr, nebo to platí jen jednou, aby vás uvedli do falešného pocitu bezpečí?

Automaticky přeloženo:
wengy7187
před 3 týdny

Ahoj, z toho co popisuješ vím, že několika hráčům se stalo to samé co tobě. První stažení bylo docela rychlé a další teprve čeká, ale nikdo neví do kdy a je to stále stejný důvod. Už nevím, co k tomu říct, protože osobně bych tak dlouho čekat nechtěl, ale pro urychlení a kasino se asi nedá nic udělat.

Každopádně bych tam nic jiného nevkládal, nehazardoval s penězi a čekal, co se bude dít.

Můžete u nás taképodat stížnost , ale kasino pravděpodobně nebude reagovat, ale když se tak stane, získá více černých bodů a jeho index bezpečnosti bude ještě nižší.

To je asi jediná věc, kterou mohu zatím doporučit.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dobré ráno, žádám o uzavření účtu od 18. a je to naprosto nemožné.

Vždy se ozve jistá Cristina, řekne mi, abych poslal e-mail a že to nahlásí a automaticky zavře chat a zablokuje ho bez odpovědi….


Už jsem dostal nespočet emailů a dělají si ze mě legraci... Chápu, že porušují základní práva.


Jak mohu přimět tyto lichváře k uzavření mého účtu?

Automaticky přeloženo:
jordi7980
před 2 týdny

Dobré ráno.

Zdá se, že je to opravdu nepříjemný zážitek.

Jen doufám, že s pomocí našeho reklamačního týmu to brzy vyřešíte.

Vraťte se prosím zpět Veronice a vaší stížnosti , kde od vás potřebuje další informace.

Je důležité je získat, aby se mohla posunout vpřed a pomoci vám s tímto problémem.

Mohu se zeptat, zda jste vůbec schopni kontaktovat kasino, nebo od nich žádná odpověď?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky