Vážený mmgg33441 ,
Děkujeme za sdílení vaší zpětné vazby a recenze pisatele, odpovíme vám v sekci diskuze.
Chápeme, jak frustrující tato situace musí být, a rádi bychom objasnili několik bodů.
Náš proces KYC je řízen vysoce účinným systémem AI, který automaticky ověřuje předložené dokumenty.
Někdy se může stát, že ověření dokumentů selže, pokud jsou nejasné, pokud některé detaily nejsou zcela viditelné nebo pokud nejsou dostatečně přiblíženy, aby bylo možné zkontrolovat všechny potřebné informace.
Doporučujeme zajistit, aby vaše dokumenty byly vysoce kvalitní skeny nebo fotografie se všemi detaily jasně viditelnými, když je znovu odešlete.
Pokud jde o zmrazení vašeho účtu, může k tomu dojít, pokud provedete více nesprávných pokusů o přihlášení. Pokud tomu tak bylo, můžete své heslo obnovit výběrem možnosti „Zapomněl jsem heslo" na našem webu. Bude vám zaslán e-mail s pokyny k vytvoření nového hesla.
Pokud jde o blokování vašeho e-mailu, u žádného účtu jsme se s tímto problémem nesetkali a nikdy neblokujeme e-maily od našich hráčů. Je možné, že došlo k technickému problému.
Neváhejte nás znovu kontaktovat se svým uživatelským jménem a všemi relevantními podrobnostmi na adrese nebo , a my vám s řešením rádi pomůžeme.
Opravdu si vážíme vaší zpětné vazby, protože nám pomáhá zlepšovat naše služby. Zavázali jsme se poskytovat nejlepší možný zážitek pro všechny naše hráče.
Děkujeme za trpělivost a těšíme se na další pomoc.
s pozdravem
Tým podpory Betflash24
Dear mmgg33441,
Thank you for sharing your feedback and scribe review , we will answer you on the discussion section.
We understand how frustrating this situation must be, and we would like to clarify a few points.
Our KYC process is handled by a highly efficient AI system that automatically verifies the submitted documents.
Occasionally, documents might fail verification if they are unclear, if certain details are not fully visible, or if they are not zoomed in enough for all necessary information to be checked.
We recommend ensuring that your documents are high-quality scans or photos with all details clearly visible when you resubmit them.
Regarding your account being frozen, this can happen if multiple incorrect login attempts are made. If that was the case, you can reset your password by selecting the "Forgot My Password" option on our website. An email will be sent to you with instructions to create a new password.
As for your email being blocked, we have not encountered this issue with any accounts, and we never block emails from our players . It’s possible there may have been a technical issue.
Please feel free to reach out again with your username and any relevant details at support@betflash24.com or info@betflash24.com, and we will gladly assist you in resolving the matter.
We truly appreciate your feedback, as it helps us improve our service. We are committed to providing the best possible experience for all our players.
Thank you for your patience, and we look forward to assisting you further.
Best regards,
The Betflash24 Support Team
Automaticky přeloženo: