FórumKasinaBetano Casino - všeobecná diskuze

Betano Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Radka
|
4160 zobrazení 7 odpovědí |
|
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Betano Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Je Betano na seznamu Casino Guru?Chci napsat recenzi na Betano. Kliknutím na odkaz se dostanem na stránku s recenzemi kasina a při hledání se to objeví na fóru.

Automaticky přeloženo:
Frankey
před 2 roky

Ahoj Frankey,

Betano je uvedeno , měli byste si jej prohlédnout na kartě Uživatelské recenze v prohlížeči stránek nebo alternativně klikněte na tento odkaz, prosím:

https://casino.guru/user-reviews

Můžete to udělat, prosím?


Nechám to zkontrolovat, protože jsem nemohl najít web ani při používání VPN nastavené na DE.

Bude vás aktualizovat.

Děkujeme, že jste nám to nahlásili.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

fileMůžu udělat recenzi, ale i když na to přímo kliknu, dostanu se přímo na úvodní stránku recenze kasina. Šel jsem do Betano CZ a funguje to dobře. Nicméně klikání na Betano de nefunguje, klikání na stoixman vedle mě k tomu dostalo, jak má. Zkoušel jsem to s brave browserem a fire fox , pomocí své WLAN doma, pak svého mobilního poskytovatele a pak znovu pomocí různých míst s AdGuard VPN. Výsledek byl pokaždé takový, jak je popsáno v tomto příspěvku.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Frankey
před 2 roky

Ahoj Frankey,

Mezitím jsem se snažil problém vyřešit, ale čekal jsem na nějakou aktualizaci.

Dám ti vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj! Já osobně mám Betano rád, žádné otázky, většinou hraju tady

Upravil Daniel před 2 roky
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj všichni,


Máte někdo zkušenost s betano? Peníze mi měly být vyplaceny před 2 měsíci, ale zatím se nic nestalo! Pokaždé, když kontaktuji zákaznický servis, můj případ nebyl nalezen, ale poté, co jsem případu pohrozil, našli ho! Odeslal jsem stížnost na ggl! co mám teď dělat? Ve středu mi byl zaslán e-mail a bylo mi ujištěno, že mé peníze budou dnes, v pátek. Když jsem požádal o podporu, řekli, že si nemám dělat naděje! Jedná se o zpronevěru finančních prostředků, záměrné klamání a podvod! Také jsem kontaktoval BaFin a ggl a nyní podám stížnost kvůli výše uvedeným bodům. Nejde mi hlavně o peníze, ale bylo by fajn, kdyby se přece jen vyplatily! Jde mi o to, že jen lžou a udržují zákazníky v dobré náladě a doufají, že se to vyřeší. Moje otázka na vás zní, co ještě mohu udělat a měl někdo někdy něco takového?


pozdravy

Automaticky přeloženo:
douziak92
před 2 týdny

Dobrý den. Ne, div se, že jsi tak podezřívavý, už je to docela dlouho, a pokud si myslím, že jsi s řešením nepokročil.

Můžete prosím vysvětlit, kde a kdy jste podali vámi zmíněnou stížnost? Má to být německý úřad? Pokud ano, očekával bych, že vám poskytnou nějakou aktualizaci.

Pokud smím, o co konkrétně se jedná – bylo nějaké vysvětlení, proč je platba tak opožděná, třeba nějaká bezpečnostní kontrola?

Počkám však na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky