Dobrý den. Ne, div se, že jsi tak podezřívavý, už je to docela dlouho, a pokud si myslím, že jsi s řešením nepokročil.
Můžete prosím vysvětlit, kde a kdy jste podali vámi zmíněnou stížnost? Má to být německý úřad? Pokud ano, očekával bych, že vám poskytnou nějakou aktualizaci.
Pokud smím, o co konkrétně se jedná – bylo nějaké vysvětlení, proč je platba tak opožděná, třeba nějaká bezpečnostní kontrola?
Počkám však na vaši odpověď.
Hi there. No, wonder you are so suspicious, it has been quite some time, and as far a sI can guess you have not move forward the solution.
Can you please explain where and when did you lodged the complaint you mentioned? Is this suppossed to be the German Authority? If so, I would expect them to give you some sort of update.
If I may, what is the complaint about specifically - has there been any explanation of why the payment is so much overdue, perhaps some sort of security check for example?
I'll wait for your answer, though.
Automaticky přeloženo: